WOWquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Met mijn maat 47-48 ging het prima
Verdammt, die halve/ene mast zal dan niet uitmakenquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Met mijn maat 47-48 ging het prima
quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:26 schreef Bravebart het volgende:
En ik zit naast een Duitse vrouw, die in haar meest accentvolle Duits een vraag steldeGelukkig verstond ik 'Hengelo', dus ik kon volstaan met een 'jawohl!!!'
En ik zit naast een Duitse vrouw, die in haar meest accentvolle Duits een vraag steldeGelukkig verstond ik 'Hengelo', dus ik kon volstaan met een 'jawohl!!!'
Dat moeten we nog gaan afspreken.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:31 schreef Piles het volgende:
Ik hoor iets over karten? Waar/wanneer?
[..]
Nee, heel netjes, zoals ik ben opgevoedquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Toch niet op z'n EJ's hè
Tuuk wel op z'n EJ'squote:Op zaterdag 3 april 2010 14:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Toch niet op z'n EJ's hè
A4'tje plus hoeveel cm?quote:
Hahahaquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tuuk wel op z'n EJ's.
En toen ging BB amerikaanse gevechtsvliegtuigen nadoen.
Ik hoor het wel dan, over een jaar of 5quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat moeten we nog gaan afspreken.
Welkom in het OVquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:34 schreef Bravebart het volgende:
Het lijkt wel de Jostibus trouwensEen Duitse vrouw van 1 meter nog iets, een vrouw die keihard door de bus blert onder het bellen naar dr tante dat ze "echt nog wel komt hoor!" en ga zo maar door
TAUCHEN TAUCHEN!!quote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik hoor het wel dan, over een jaar of 5
Naja, speciale NS bus, misschien ligt het daar aanquote:
quote:[..]
TAUCHEN TAUCHEN!!
Jonge chickiesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Jonge chickies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |