Tastes like chicken...quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
etenhelaas geen KFC, maar wel iets met kip
![]()
Ik slaap nooit overdag, maar heb het wel als ik te lang blijf liggen jaquote:Op zaterdag 3 april 2010 17:58 schreef jna het volgende:
Hebben jullie ook altijd koppijn als je overdag in slaap valt?
Dus na een nachtje doorhalen ofzo doe je de volgende dag nooit een tukje overdag?quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:01 schreef Piles het volgende:
Hier hebben we sindskort ook een KFC, maar dan iets culinairder: http://www.kipenzo.eu/index.htmlDe menukaart
[..]
Ik slaap nooit overdag, maar heb het wel als ik te lang blijf liggen ja
Nee, dan slaap ik gewoon uitquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:02 schreef jna het volgende:
[..]
Dus na een nachtje doorhalen ofzo doe je de volgende dag nooit een tukje overdag?
Ja en dan val je dus 's middags in slaap op de bankquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Das waar
Maar dan ben ik gewoon een dagje gaar
quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:21 schreef jna het volgende:
[..]
Ja en dan val je dus 's middags in slaap op de bank
Precies Ceesquote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Precies CeesSlapen overdag is echt iets voor vrouwen
Ja en Suri's misschien
Het is Friesland, daar hebben ze tenminste echte kipquote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Precies CeesSlapen overdag is echt iets voor vrouwen
Ja en Suri's misschien
quote:
Mwah niet als je voor je eigen verdediging isquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:55 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
[..]
En dan zeggen ze iets van mij als ik terugzoek
Zit je wéér van m'n ftp te leechenquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:26 schreef Piles het volgende:
Is 37GB als download-wachtrij erg asociaal?
Toen hád ik nog niet eens geslapen, dat is wat andersquote:
Ik zei toch ook "na een nachtje doorhalen"quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Toen hád ik nog niet eens geslapen, dat is wat anders
Definieer nachtje doorhalenquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:13 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zei toch ook "na een nachtje doorhalen"![]()
Is niet erg hoor bartiesmartiehonnyponny![]()
Oh dat doe ik dan 's zomers wel heel vaakquote:
Dat hoeft niet per sequote:
Idd, en dan kun je nog best gaan slapen toch?quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:16 schreef Bravebart het volgende:
Dat hoeft niet per seJe hebt de nacht doorgehaald, als de zon eenmaal op is
Dat is toch geen nacht doorhalen manquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, en dan kun je nog best gaan slapen toch?
Ik dacht meer van bijvoorbeeld 4.00 tot 8.00 uur slapen, en dan 's middags nog inhalen, dat doe ik nooit
Jaquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:20 schreef jna het volgende:
Ik bedoelde dus gewoon een nacht niet slapen, de volgende ochtend ook niet en dan die middag daarna rond een uurtje of 3/4 in slaap vallen op de bank.
Is dat iets voor vrouwen?
In dat geval ga ik aan de huisarts vragen wanneer ik mn tieten en kut krijgquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaIk slaap dan of gelijk om 7/8 uur of gewoon die hele dag niet meer
Ik begin dan echt pas om 20.00 in te kakken en om dan nog te gaan slapen
Al ben ik geen schoolvoorbeeld van een man![]()
Ja! Geen de datum ook ff door danquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:23 schreef jna het volgende:
[..]
In dat geval ga ik aan de huisarts vragen wanneer ik mn tieten en kut krijg
Neen! Maar leuk geprobeerdquote:
Nog zo éénquote:
Scatman en Sandstormquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |