Jaquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Iedereen heeft een leven gekregen?
Oh, ben ik niet goed genoeg voor je?quote:
Jij was toch ook een leven aan het leiden.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Oh, ben ik niet goed genoeg voor je?
quote:
Daar kan ik ook niets aan doen.quote:
Gezamenlijk fok!en ftwquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij was toch ook een leven aan het leiden.
Haha dankje voor de tip.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar kan ik ook niets aan doen.![]()
Op internet staan denk ik nog wel herhalingen.![]()
Jaquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij was toch ook een leven aan het leiden.
sssstt!quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar kan ik ook niets aan doen.![]()
Op internet staan denk ik nog wel herhalingen.![]()
quote:
Jou even gezelschap houden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:41 schreef L.no het volgende:
[..]
Jou even gezelschap houden.Het was van korte duur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Dat krijg je als je dat gebruikt.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
iTunes.Ik wil muziek luisteren. Niet wachten tot je eindelijk eens klaar bent met updaten.
Ja ik groet hem nu standaard.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Piles heb ik nog niet gezien. Maar die zal wel weer meelezen inderdaad.
quote:
Bevalt het je?quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Maar ook om gewoon via mijn PC muziek te luisteren.
Daar zijn tig betere programma'squote:Op zaterdag 3 april 2010 11:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Maar ook om gewoon via mijn PC muziek te luisteren.
Werkt prima. Alleen jammer van die updates die zo lang duren.quote:
Groeten terug uit het veel mooiere Middelburg.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:01 schreef Dzjenn. het volgende:
Groeten vanuit het altijd prachtige Vlissingen.
Nee neequote:Op zaterdag 3 april 2010 12:10 schreef jna het volgende:
Het mooiste in Vlissingen en Middelburg is de trein richting Amsterdam
Ga ik ook zo heen!quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Groeten terug uit het veel mooiere Middelburg.
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:12 schreef Puala het volgende:
Zeeland ben ik gister geweest. Wat een afgelegen rotzooi zeg
Ben je via Limburg gegaan dan?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik deed er ruim 3 uur over om terug naar huis te komen, dat is niet grappig
Wat kwam je hier doen dan, vuile nep-immigrant?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik deed er ruim 3 uur over om terug naar huis te komen, dat is niet grappig
Een fok-ker ophalen en meenemen om te fotograferenquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:20 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Wat kwam je hier doen dan, vuile nep-immigrant?
quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:12 schreef Puala het volgende:
Zeeland ben ik gister geweest. Wat een afgelegen rotzooi zeg
Je moet ze naar jou toe laten komen! Waar is je vrouwelijke trots?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Een fok-ker ophalen en meenemen om te fotograferen
Tok op stok?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:21 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Nee joh, uit eten met m'n volgende slachtoffer.
quote:
Bij de KFC?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:21 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Nee joh, uit eten met m'n volgende slachtoffer.
Het is niet logisch om vanuit Terneuzen via Den Bosch naar Antwerpen te gaan he?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:22 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Je moet ze naar jou toe laten komen! Waar is je vrouwelijke trots?
Het is ook niet logisch om via Rotterdam te gaan dan hoor.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is niet logisch om vanuit Terneuzen via Den Bosch naar Antwerpen te gaan he?
Dat heb ik maar even achterwege gelaten. Brugge is (inderdaad) veel beter.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:24 schreef jna het volgende:
Het is sowieso niet logisch om naar Antwerpen te gaan
Ik kon een lift krijgen tot daar en dan met OV naar huis?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is ook niet logisch om via Rotterdam te gaan dan hoor.
Doel wel goed?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:24 schreef jna het volgende:
Het is sowieso niet logisch om naar Antwerpen te gaan
quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:26 schreef Etcetera het volgende:
Ik kwam er vandaag achter dat ik m'n OV gisteren wel had kunnen gebruiken![]()
![]()
Dat is een faal.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:27 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Vast niet, m'n chickie lust dat niet joh. Het worden vast weer frietjes.
frietjes Jaïr, hmm!
Dan moet je ook niet zeuren dat je er drie uur over deed.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik kon een lift krijgen tot daar en dan met OV naar huis?
Als die kaart tenminste werkt natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:27 schreef jna het volgende:
[..]je kon gister zowel met week als weekend ov gratis reizen
Ik had bij IBG gecheckt en bij de feestdagen gekeken. Daar stond Goede Vrijdag bij. Feestdag = niet reizen met week OV.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:27 schreef jna het volgende:
[..]je kon gister zowel met week als weekend ov gratis reizen
En maandag heb je enkel korting, dat weet je wel?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:26 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Er zat nog cementlijm op?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:26 schreef Etcetera het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:30 schreef Puala het volgende:
[..]
En maandag heb je enkel korting, dat weet je wel?
Nee IBG was onduidelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |