quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:38 schreef de_tevreden_atheist het volgende:
9 goed alleen de vragen over kerkbezoek (ik dacht de oudstegroep) en stad met de meeste moskeeën (ik dacht amsterdam) fout.
AU!quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:56 schreef Haushofer het volgende:
"wat riep Jezus aan het kruis"
Ik dacht dat het Rotterdam was met meeste moskeen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:38 schreef de_tevreden_atheist het volgende:
9 goed alleen de vragen over kerkbezoek en stad met de meeste moskeen fout.
Drie goede antwoorden zelfs. Markus en Mattheüs zeggen beide "Mijn God, waarom hebt Gij Mij verlaten". Lukas schrijft (als laatste woorden aan het kruis) "Vader, aan U handen vertrouw ik mijn geest toe", terwijl Johannes "Het is volbracht" heeft staan.quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:56 schreef Haushofer het volgende:
Die "wat riep Jezus aan het kruis"- vraag had 2 goede antwoorden terwijl ze er 1 goed rekenden, maar dat zul je waarschijnlijk krijgen als je MSN en serieuze onderwerpen probeert te mengen. Ook die laatste vragen vond ik niet bepaald ergens op slaan. Er is wel relevantere religieuze op te noemen dan te weten waar de meeste moskeeën staan in Nederland
Daar gingen mijn gedachten ook naar uit maar dat zal wel komen door alle berichtgeving rond de grootste moskee van Nederland/Europa die daar gebouwd wordt, de Essalammoskee.quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Rotterdam was met meeste moskeen.
De Aya Sophia en de Sultanahmedmoskee lijken me nog net een slag groter.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:33 schreef Ribbenburg het volgende:
[..]
Daar gingen mijn gedachten ook naar uit maar dat zal wel komen door alle berichtgeving rond de grootste moskee van Nederland/Europa die daar gebouwd wordt, de Essalammoskee.
Des te meer reden Turkije uit de EU te houden.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:45 schreef Ensaf het volgende:
[..]
De Aya Sophia en de Sultanahmedmoskee lijken me nog net een slag groter.
Uhm, de mogelijkheden zijnquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:15 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Drie goede antwoorden zelfs. Markus en Mattheüs zeggen beide "Mijn God, waarom hebt Gij Mij verlaten". Lukas schrijft (als laatste woorden aan het kruis) "Vader, aan U handen vertrouw ik mijn geest toe", terwijl Johannes "Het is volbracht" heeft staan.
Optie 2 werd niet door Jezus geroepen. Toch een essentieel verschil want hij zei het gewoon.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:08 schreef UltraR het volgende:
Ja, volgens mij zijn 2 en 3 goed. (Hij heeft wat afgepraat aan dat kruis...) Maar wordt alleen 2 goed gerekend.
Dit is niet een kwestie van toetreding of niet, maar een kwestie van geografie. Beide moskeeën liggen in het Europese deel van Istanbul.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:47 schreef Ribbenburg het volgende:
[..]
Des te meer reden Turkije uit de EU te houden.
Dat dacht ik nou ook. Zit je een quiz te maken over de bijbel en het Christelijke geloof, krijg je niet eens een vraag over de Koranquote:Op zondag 4 april 2010 23:37 schreef slacker_nl het volgende:
Je hebt 3 van de 11 vragen goed beantwoord.
Aparte vragen vond ik het trouwens, vragen uit de bijbel voor de katholieken, maar geen vragen uit de Koran of andere heilige geschriften van niet katholieke geloven..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |