quote:
Dat valt ook wel mee, ze ruiken niet als parfum nee maar om te zeggen datquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:10 schreef Smijn. het volgende:
Een vriend van me had ook die bovenste jas, die meuren echt als de tering
Heb alleen de Lamsleren Jas nog te koop, de rest is verkocht, zou iemand ditquote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:50 schreef Ajax026 het volgende:
Vesten mogen eruit worden gehaald en wil iemand de titel
aub in [TK] Lamsleren Jas veranderen, bedankt alvast !
Is wel heerlijk voor in de winter!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:43 schreef Joe-Momma het volgende:
15 jaar geleden had ik m direct gekocht maar een lammycoat in het jaar 2010.
Dat dan weer wel. Als je in ijsland woont waar je 15 jaar achterlopen op de huidige mode trends.quote:
ben ik het stiekem wel met je eensquote:Op zondag 23 mei 2010 21:20 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Als je in ijsland woont waar je 15 jaar achterlopen op de huidige mode trends.
Anyways gratis kick.
Ik had interesse, maar als zelfs de verkoper de jas al belachelijk maakt dan laat maar zitten.quote:
Ik verkoop hem niet namens mijzelf maar je hebt wel gelijk die reactie van mij helptquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:39 schreef 300000 het volgende:
[..]
Ik had interesse, maar als zelfs de verkoper de jas al belachelijk maakt dan laat maar zitten.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:39 schreef 300000 het volgende:
[..]
Ik had interesse, maar als zelfs de verkoper de jas al belachelijk maakt dan laat maar zitten.
Je haalt me de woorden uit me mondquote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:38 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Dus omdat ik die jas lelijk vind en de ts ook niet echt gecharmeerd is van die lammy wil jij m niet mee hebben.
Meeloper!! Meningloze draak!!
Doe is een goed bod en mss is tie warme dikke lammetjes leren jacky wèl jou nieuwe aanwinst voor de winter.
Sterker nog als je m nu een poosje in de kast hangt is tie weer in de mode voordat de motten er aan hebben geknabbelt.
Blijft gewoon een verkoop topicquote:Op woensdag 2 juni 2010 07:29 schreef Symphonic het volgende:
Gaan we hier nu een SC van maken, of blijft het gewoon een verkoop topic?
KICKquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |