Ze moet niet komen in het wilde westen weetje.quote:
Jahoor, wel klappen uitdelen, maar als ze incasseren gaan janken.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze moet niet komen in het wilde westen weetje.
Trouwens het mooiste is nog, dat toen ik haar die klap gaf, ze semi begon te janken, kankerkind.
hoe ziet ze eruitquote:
Ik ging door op het thema, eigenlijk is WD geweldadigquote:
Daarom. Altijd jonge, dan kan ze naar m'n vader: "Ze sloeg me.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jahoor, wel klappen uitdelen, maar als ze incasseren gaan janken.
Ow ja, van haar verbaast het me nietquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ging door op het thema, eigenlijk is WD geweldadig
Ik heb ooit een keer mijn zusje een bloedneus geslagen, maar dat was per ongeluk.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daarom. Altijd jonge, dan kan ze naar m'n vader: "Ze sloeg me."
Mooi niet, kankerjonggggg.
Zomgquote:
Gast, m'n zusje gaf me een vuist in m'n gezicht, als ik daar niet op antwoord met een klap of 2 denkt ze dat ze over me heen ken lopen.quote:
nou dag dan he.quote:
Ze heeft me gebetenquote:
Ik heb een keer kauwgom in haar haar gespuugd en het to the bone afgeknipt.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer mijn zusje een bloedneus geslagen, maar dat was per ongeluk.
niet zo moeilijk tochquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gast, m'n zusje gaf me een vuist in m'n gezicht, als ik daar niet op antwoord met een klap of 2 denkt ze dat ze over me heen ken lopen.
quote:
hoe heet ze danquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze heeft me gebeten![]()
En van een andere cavia heeft ze het oor verminkt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |