Ik ga toch ook niet in een vuilniscontainer kijken of er iets bruikbaars tussen zit?quote:Op donderdag 22 april 2010 10:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
En wat is er mis met scrollen door je zgn "vergabberde"timeline?
Je moet ook niet volgen óm het volgen.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:43 schreef eNGine10 het volgende:
Oh en Yvonne, dat is ook meteen de reden dat ik jouw niet volg![]()
Oh nu zie ik dat de meeste reply's zijnMaar toch.
Niet?quote:Op donderdag 22 april 2010 10:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je moet ook niet volgen óm het volgen.
Ik denk eerlijk gezegd dat er veel mensen niet snappen wat Twitter is.
Het is iig geen MSN of IRC.
http://www.zeldman.com/2010/04/21/stop-chasing-followers/quote:Op donderdag 22 april 2010 10:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kun je uitleggen wat je met die eerste zin bedoeld? Niet volgen omdat je iemand aardig vind bijvoorbeeld? Ik volg iemand als ik wil weten wat hij/zij te melden heeft.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, die, las ik gister, goed stuk!quote:Op donderdag 22 april 2010 10:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
http://www.zeldman.com/2010/04/21/stop-chasing-followers/
via @rickmans
Lees het artikel even, dat is wat ik bedoeldequote:Op donderdag 22 april 2010 10:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kun je uitleggen wat je met die eerste zin bedoeld? Niet volgen omdat je iemand aardig vind bijvoorbeeld? Ik volg iemand als ik wil weten wat hij/zij te melden heeft.
Welkomquote:Op donderdag 22 april 2010 11:06 schreef Flappekz het volgende:
Ik ben een echte twitternewbie/n00b, maar ik ga er denk ik maar eens mee beginnen
Ja maar zo'n paar vogels kunnen toch nooit zo'n grote vis tillen?quote:Op donderdag 22 april 2010 10:57 schreef eNGine10 het volgende:
Daar heb je het gezeik al![]()
[ afbeelding ]
Gelezenquote:Op donderdag 22 april 2010 11:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lees het artikel even, dat is wat ik bedoelde
Beter pakken ze een apache ofzo ja.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:13 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ja maar zo'n paar vogels kunnen toch nooit zo'n grote vis tillen?
Hetzelfde heb ik bij #NSFWquote:Op donderdag 22 april 2010 11:14 schreef Intrepidity het volgende:
Sommige hashtags zijn gewoon niet leuk meer om bij te houden vanwege het grote aandeel advertenties en buitenlands tweetend volk![]()
Vroeger kon ik hier nog wel nuttige info weghalen, maar tegenwoordig is het alleen reclame
quote:
Blijft leuk als BN'ers wat terug twitterenquote:
Tweet zinnig zou ik zeggenquote:Op zondag 2 mei 2010 11:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zit wel een beetje op een vast cijfer qua followers en following. Weet niet hoe ik echt op zoek moet naar nieuwe leuke mensen. Ben wel wat aan het rondkijken maar kom bar weinig tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |