quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:59 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Retweets kun je dacht ik ook nog bewerken in Tweetdeck.
Jammerquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
op de webpagina kan dat niet meer. Dat wordt kopiëren en plakken..... of een programma als tweetdeck of seesmic.
seesmic heeft ook een webprogramma. Hoef je niets te installeren.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
JammerWeet namelijk niet of ik dat kan installeren op m'n stage, maar in elk geval handig om te weten dat het via het web niet kan
Awesomequote:Op vrijdag 16 april 2010 12:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
seesmic heeft ook een webprogramma. Hoef je niets te installeren.
Werkt prima.
En groot voordeel..> Als je quote kun je ook bewerken..
En dan nog zeggen mensen dat Twitter wel zal overwaaienquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.jeroen.com/arc(...)000000000_zoekopdrac
19.000.000.000 zoekopdrachten op twitter per maand
quote:
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:21 schreef 3keernix het volgende:
[..]
En dan nog zeggen mensen dat Twitter wel zal overwaaien
Dat is nou juist het mooie aan Twitter. Je kunt die saaie berichten links laten liggen door die mensen niet te volgen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen?
Meer leden. Meer interessante mensen. Iedereen gaat meer tweeten.
Oftewel na een tijd je krijg je gewoon een overschot aan saaie berichten en is het niet interessant meer.
Ik zeg niet dat het zo gaat gebeuren maar ik zou er ook niet van staan te kijken.
Ik ookquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:45 schreef Crientj het volgende:
[..]
Oh, beetje onduidelijk. Ik was dit topic kwijt.
Hahaha. Ja ik bedoelde meer, waarom volgt hij/zij/het mij?!quote:Op woensdag 21 april 2010 19:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
#durftegooglen?
http://lmgtfy.com/?q=NHLHogeschool
Je kan het aan @NHLHogeschool vragen...quote:Op woensdag 21 april 2010 20:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahaha. Ja ik bedoelde meer, waarom volgt hij/zij/het mij?!
Maar lief dat je even googlede voor me.
Kan. Maar als iemand af en toe een tweet heeft die heel interessant is en de rest is gewoon bagger? Niet volgen mis je die hele interessante tweet. Wel volgen, je hele timeline vol met bagger.quote:Op maandag 19 april 2010 20:00 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Dat is nou juist het mooie aan Twitter. Je kunt die saaie berichten links laten liggen door die mensen niet te volgen.
Dan gooi je lekker een paar searches open met de onderwerpen die jij interessant vind, en dan volg je minder mensen.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kan. Maar als iemand af en toe een tweet heeft die heel interessant is en de rest is gewoon bagger? Niet volgen mis je die hele interessante tweet. Wel volgen, je hele timeline vol met bagger.
Maar zie je die tweets dus niet meer automatisch verschijnen en moet je er zelf naar op zoek gaan. Ik weet, het is een kleine moeite. Het ging mij er vooral om dat ik me wel voor kan stellen dat je na een tijdje een overkill aan tweets krijgt en dat het leuke van Twitter er dan misschien wel vanaf is.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:54 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dan gooi je lekker een paar searches open met de onderwerpen die jij interessant vind, en dan volg je minder mensen.
Jawel hoor, in clients als TweetDeck kun je gewoon permanent een rits kolommen openhebben met zoekopdrachten, die ook gewoon eens per minuut bijgewerkt wordenquote:Op donderdag 22 april 2010 10:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar zie je die tweets dus niet meer automatisch verschijnen en moet je er zelf naar op zoek gaan. Ik weet, het is een kleine moeite. Het ging mij er vooral om dat ik me wel voor kan stellen dat je na een tijdje een overkill aan tweets krijgt en dat het leuke van Twitter er dan misschien wel vanaf is.
En wat is er mis met scrollen door je zgn "vergabberde"timeline?quote:Op donderdag 22 april 2010 09:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kan. Maar als iemand af en toe een tweet heeft die heel interessant is en de rest is gewoon bagger? Niet volgen mis je die hele interessante tweet. Wel volgen, je hele timeline vol met bagger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |