Dat was dus ook mijn angst. Vind het niet erg als er om de paar dagen zo'n berichtje geplaatst word maar het lijkt erop dat, als je een beetje fanatiek speelt, je zo 6-7 tweets achter elkaar plaatst over dat spelletje. Beetje jammer...quote:Op woensdag 14 april 2010 16:05 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Als ze twitter maar niet volspammen met berichtjes van die kutspellen, daar heb ik totaaaaal geen behoefte aan namelijk
Twitter wordt vast de nieuwe ICQ. In het begin tof, daarna gebruikt door iedereen, bloated en verpauperd
Mensen kunnen via reply op je reageren. Dan hebben anderen er ook nog wat aan.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:24 schreef Apekoek het volgende:
Hoe werkt dit dan? Heb dus een vraag gesteld met #Durftevragen er achter maar ik snap niet waar ik de eventuele antwoorden kan vinden/verwachten? Direct massages kun je immers alleen ontvangen wanneer je degene hebt toegevoegd
Ok en hoe dan antwoord te vinden?quote:Op woensdag 14 april 2010 21:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mensen kunnen via reply op je reageren. Dan hebben anderen er ook nog wat aan.
Er zijn er een paar tussen geweest die je account overnamen, dus ik doe met geen van die dingen mee.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:25 schreef eNGine10 het volgende:
Iemand bekend met het Twitterspel 140mafia.com? Zoja, zou die daar dan misschien wat meer over kunnen vertellen?
#durftevragen
Bijna de hashtag vergeten![]()
Oke goed om te weten. Dan pas ik ook.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er zijn er een paar tussen geweest die je account overnamen, dus ik doe met geen van die dingen mee.
Jij bent best leuk om te volgen!quote:Op donderdag 15 april 2010 12:35 schreef yvonne het volgende:
Er zijn er een paar tussen geweest die je account overnamen, dus ik doe met geen van die dingen mee.
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:02 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Jij bent best leuk om te volgen!![]()
#slijmeriggedrag
slijmbal! Wil je een teiltje?????quote:Op donderdag 15 april 2010 22:02 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Jij bent best leuk om te volgen!![]()
#slijmeriggedrag
Met welke tweet?quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:19 schreef Rensjebree het volgende:
Jeeeej!
Ik sta weer eens in de spits met een Tweet
he leuke is, dat er 3 twetters uit Den Helder in staan. (geen leven)quote:
Hehe okequote:Op vrijdag 16 april 2010 09:15 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze is van een maand geleden>
[ afbeelding ]
Daar heb ik echt nog nooit aan meegedaan..quote:
Zitten soms echt leuke meensen tussenquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:48 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Daar heb ik echt nog nooit aan meegedaan..
Retweets kun je dacht ik ook nog bewerken in Tweetdeck.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:53 schreef Etcetera het volgende:
Kun je ergens instellen bij de webpagina van twitter dat retweets eerst nog bewerkt kunnen worden#durftevragen
op de webpagina kan dat niet meer. Dat wordt kopiëren en plakken..... of een programma als tweetdeck of seesmic.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:53 schreef Etcetera het volgende:
Kun je ergens instellen bij de webpagina van twitter dat retweets eerst nog bewerkt kunnen worden#durftevragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |