Hmm, zal ik maandag eens navragen.quote:Op zondag 11 april 2010 06:41 schreef JJH het volgende:
Ik hoorde vanavond een gerucht rondgaan dat er afgelopen nacht iemand was neergestoken bij het Hedon?
Ik kan er in de media nog niets over vinden, ben er zelf ook meerdere malen langsgereden, maar heb niets gezien.quote:Op zondag 11 april 2010 06:45 schreef swollywood het volgende:
[..]
Hmm, zal ik maandag eens navragen.
Een collega van me werkt in het weekend bij Bloemink Security en staat vaak bij Hedon aan de deur.
http://www.politie.nl/ijs(...)dennasteekpartij.aspquote:Op zaterdagavond 10 april kreeg de meldkamer van de politie een melding van een steekpartij bij een horecagelegenheid aan de burgemeester Drijbersingel.
Een 18-jarige man uit Zwolle was met een scherp voorwerp in de rug gestoken. De man werd door een ambulance naar het ziekenhuis gebracht.
Een 19-jarige Zwollenaar viel het politie- en ambulancepersoneel lastig en hinderde hen in het optreden. Ook bedreigde hij een politieagent. De man werd aangehouden.
Op basis van onderzoek ter plaatse konden later op de avond een 21-jarige en een 20-jarige man uit Zwolle worden aangehouden. De toedracht van de zaak wordt verder onderzocht.
Joah lekker heanig!quote:Op maandag 12 april 2010 09:35 schreef stellarium het volgende:
Goede morgen zwollenaren!!
Iedereen een geslaagd weekend gehad?
Ja!quote:Op maandag 12 april 2010 10:53 schreef Cyntiaa het volgende:
Hee LL!
Mijn sms gehad? Thee kan niet door gaanCollega kan niet werken ivm overlijden van haar Oma..
Volgende week doen?
Maarten en Monika waren buiten en zagen het gebeuren begreep ik, Maarten heeft meteen zijn BHV-kunsten vertoond. Verder weet ik het fijne er niet van.quote:Op maandag 12 april 2010 11:13 schreef Croli het volgende:
Phoei, Heavy stuff. Wie in PF heeft dat zo netjes opgelost dan? Want irene stond alleen achter de bar en de sleutel zou er pas om half 12 zijn..
Maar anyway, jammer dat het weekend weer voorbij is. Gaan we weer een weekje werken..
Net ff 4,5 km buitengelopenquote:Op maandag 12 april 2010 12:27 schreef Codiac het volgende:
Verveling slaat toe..
Dat dacht mijn baas nu net ook...quote:Op maandag 12 april 2010 15:00 schreef swollywood het volgende:
Zit net de foto's terug te kijken die ik gemaakt heb afgelopen zaterdag. Wat een volk...
[ afbeelding ]
What the.quote:Op maandag 12 april 2010 15:00 schreef swollywood het volgende:
Zit net de foto's terug te kijken die ik gemaakt heb afgelopen zaterdag. Wat een volk...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 april 2010 15:05 schreef swollywood het volgende:
Zo beter dan, stybabylon?
[ afbeelding ]
die linker moet uitkijken die is bijna haar tong kwijtquote:Op maandag 12 april 2010 15:00 schreef swollywood het volgende:
[ afbeelding ]
Mwah, kan er mee door (wel net iets te jong denk ik)quote:Op maandag 12 april 2010 15:05 schreef swollywood het volgende:
Zo beter dan, stybabylon?
[ afbeelding ]
Vrijwel altijd tekst, kun je niet lezen van een afstandquote:Op maandag 12 april 2010 15:04 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Net of jij anders geen rare dingen zit te kijken onder werktijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |