Zonder schimmel uiteraard.quote:
Hij kan verstuurd worden in een envelop, maar daar moet een postzegel op van 39 cent, dus ophalen heeft wel de voorkeur.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:23 schreef Remco-TXL het volgende:
Doe je ook aan versturen?
Ik bied 10cent inclusief dan
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Waar kan ik hem ophalen?
Heb wel interesse
Ophalen kan in Amersfoortquote:
Dat is meer dan de nieuwprijs van 23eurocent.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:27 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Hij kan verstuurd worden in een envelop, maar daar moet een postzegel op van 39 cent, dus ophalen heeft wel de voorkeur.
Maar je bod staat genoteerd.
Heel mooi!quote:
2 uurtjes wordt lastig dan ben ik weg.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Heel mooi!
Ik spring zo in de trein, over een kleine 2 uurtjes ben ik er wel.
PM even je adres gegevens
[ afbeelding ]
Helaas, maar ik heb waarschijnlijk al een deal.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:31 schreef Christiaan het volgende:
Ik heb het even met de vrouw overlegd, maar ze vond het toch een beetje te duur, al die hobbies van mij. Ik moet dus afhaken helaas. Succes met de verkoop!
Helaas!quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:31 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
2 uurtjes wordt lastig dan ben ik weg.
Ik weet niet waar je woont maar anders kom ik hem wel brengen morgen overdag als dat uitkomt.
Ik kom dan morgen met de auto.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik kan trouwens pinnen? Heb zoveel geld nooit op zak
Oke ik zal er voor zorgen! Dan zie ik je morgenquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:34 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ik kom dan morgen met de auto.
Is denk een een uurtje rijden, dus dat valt mee![]()
Pinnen kan helaas niet. Ik neem alleen contant geld aan en het moet wel 5 cent zijn.
Ik wil geen 1 en 2 centjes, want dan zit gelijk mijn hele portemonnee vol.
Top tot morgen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Oke ik zal er voor zorgen! Dan zie ik je morgen
Komt goedquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:36 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Top tot morgen.
PM je me nog wel even je adres?
Ik ben er rond de middag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |