Erken je dan niet de geniale design keuzes van Apple?quote:Op zondag 4 april 2010 20:19 schreef HalvinCarris het volgende:
Gaat dit topic nou alleen nog maar over floppy's?
Dat wel natuurlijkquote:Op zondag 4 april 2010 20:26 schreef Blinker het volgende:
[..]
Erken je dan niet de geniale design keuzes van Apple?
Ik denk dat Apple zich ook wel realiseert dat ze niet tot in de eeuwigheid succes zullen hebben met hun gadgets. Ze zitten nu even op goud en plukken daar de vruchten van, maar uiteindelijk ligt de focus toch op het blijven bouwen aan de Mac en Mac OS X. Er gaat misschien niet zoveel hypende persaandacht naar die producten (hoewel?), maar het is wel waar Apple echt om gaat. Ze bouwen al decennia aan de Mac als platform en het marktaandeel groeit sinds een jaartje of 10 weer gestaag. Ik denk dat daar de kracht zit die ervoor zorgt dat Apple structureel een rol zal blijven spelen in de IT, de gadgets zijn toch een stuk vluchtiger van aard.quote:Op zondag 4 april 2010 23:47 schreef WSquater het volgende:
Het is gewoon wachten tot Apple kei hard op z'n bek gaat, maar tot die tijd geniet ik van de producten..
Installeer eens een Flashblocker en je zal versteld staan.quote:Op maandag 5 april 2010 07:28 schreef jpjedi het volgende:
Damn dat flash, is dat nu nog niet dood? Kom je toch bijna niet meer tegen?
reclame, reclame, reclaaaaaaaaaaaamequote:Op maandag 5 april 2010 13:39 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Installeer eens een Flashblocker en je zal versteld staan.
Hoe is het gesteld met de grootte van websites in verticale en horizontale modus? Kan je bijvoorbeeld Fok lezen zonder te zoomen?quote:
Maar om eerlijk te zijn begin ik steeds meer negatieve gevoelens te krijgen over dit ding. Ik heb al een iPhone en op een paar mogelijkheden na zijn ze exact hetzelfde.quote:Op maandag 5 april 2010 13:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zou je bijna pijpen en je woont nog in de buurt ook
Opties van het forum en dan bij layout 'gebruik ook op mobiel' aanvinkenquote:Op maandag 5 april 2010 13:48 schreef o.us het volgende:
[..]
Maar om eerlijk te zijn begin ik steeds meer negatieve gevoelens te krijgen over dit ding. Ik heb al een iPhone en op een paar mogelijkheden na zijn ze exact hetzelfde.
En met Safari krijg ik FOK! mobile.![]()
Dit is dus het probleem, ik weet niet waar het aan ligt. Maar ik krijg steeds FOK!mobile op mijn kiezen. Andere websites doen het wel goed hoor alleen zijn de meeste sites als het ware in het scherm gepropt. Dus je moet zoomen ja.quote:Op maandag 5 april 2010 13:48 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Hoe is het gesteld met de grootte van websites in verticale en horizontale modus? Kan je bijvoorbeeld Fok lezen zonder te zoomen?
Ik neem 'm van je over voor 400 euro.quote:Op maandag 5 april 2010 13:48 schreef o.us het volgende:
[..]
Maar om eerlijk te zijn begin ik steeds meer negatieve gevoelens te krijgen over dit ding. Ik heb al een iPhone en op een paar mogelijkheden na zijn ze exact hetzelfde.
En met Safari krijg ik FOK! mobile.![]()
Jij bent niet de eerste hoorquote:Op maandag 5 april 2010 13:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik neem 'm van je over voor 400 euro.
425?quote:Op maandag 5 april 2010 13:51 schreef o.us het volgende:
[..]
Jij bent niet de eerste hoor![]()
Maar goed, dit is pas het beginfase. Het moet nog uitgebreid worden.
Het is wel de 32GB WiFi versie. En je moet Engels kunnen.quote:
Ow, in dat geval 450,- En ik speak a bitje englishquote:Op maandag 5 april 2010 13:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Het is wel de 32GB WiFi versie. En je moet Engels kunnen.
Maar ik ben voorlopig niet van plan om hem te verkopen.quote:Op maandag 5 april 2010 13:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ow, in dat geval 450,- En ik speak a bitje english
Ik wil 'm ook gewoon uit de nl applestore zodat ik de btw terug krijgquote:Op maandag 5 april 2010 13:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Maar ik ben voorlopig niet van plan om hem te verkopen.
Bespaar je geld, koop een 64GB iPod Toch of een iPhone.quote:Op maandag 5 april 2010 13:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik wil 'm ook gewoon uit de nl applestore zodat ik de btw terug krijg
Het gaat me op de games die voor dit ding gaan uitkomen. Ik heb al een touch. En m'n bedrijfje moet kosten maken, anders betaal ik me scheel aan belasting.... zoals afgelopen jaarquote:Op maandag 5 april 2010 13:57 schreef o.us het volgende:
[..]
Bespaar je geld, koop een 64GB iPod Toch of een iPhone.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |