abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79870054
Achterlijke "grap".
  vrijdag 2 april 2010 @ 14:55:50 #82
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_79870601
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 13:23 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Daar hebben ze nu wat aan.
ach gut.
Zieltjes mogen niet eens een klein beetje getest worden, want je weet maar nooit?

Man man, in vele landen hebben kinderen van dezelfde leeftijd verantwoordelijkheden van een volwassene. Daarover zegt men dan 'de situatie in die landen creert men zelf' en we halen onze schouders op.

Nu is het moord en brand. Ookal is het bericht zelf een 1 april grap, dan nog laten veel mensen zich hier wel kennen zeg. Controle, controle controle. Enig risico op wordt uitgesloten. nee, daar worden die kinderen beter van.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_79872689
Ja en dus?
  vrijdag 2 april 2010 @ 16:01:27 #84
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_79872958
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 14:55 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ach gut.
Zieltjes mogen niet eens een klein beetje getest worden, want je weet maar nooit?

Man man, in vele landen hebben kinderen van dezelfde leeftijd verantwoordelijkheden van een volwassene. Daarover zegt men dan 'de situatie in die landen creert men zelf' en we halen onze schouders op.

Nu is het moord en brand. Ookal is het bericht zelf een 1 april grap, dan nog laten veel mensen zich hier wel kennen zeg. Controle, controle controle. Enig risico op wordt uitgesloten. nee, daar worden die kinderen beter van.
Ja, het gaat dan ook fantastisch met die landen waar 7-jarigen dezelfde verantwoordelijkheden hebben als volwassenen.

Die landen zijn een voorbeeld voor ons, dat gezeik over die tere kinderzieltjes, gewoon met 6½ iedere dag van 06.00 tot 18.30 het naai-atelier in, daar worden ze hard van, al dat leren lezen, schrijven en rekenen is toch nergens voor nodig?!

Wanneer ga je verhuizen naar een land waar je kind van 6 werkdagen van 12 uur mag maken?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 3 april 2010 @ 12:40:27 #85
3542 Gia
User under construction
pi_79898647
Dit bericht moet wel een 1 aprilgrap zijn. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat iemand die pedagogiek gestudeerd heeft, een kind zoiets aandoet.

Weken vantevoren een schoolreisje aankondigen, kindjes die zich erop verheugen. Met een tasje met boterhammetjes op school komen en dan te horen krijgen dat het maar een grapje was. Hoppa de les in!
Nee, dat KUN je niet maken als onderwijzer.

Ik zou ook boos zijn als ouder.
  zaterdag 3 april 2010 @ 14:22:44 #86
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_79901487
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 16:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, het gaat dan ook fantastisch met die landen waar 7-jarigen dezelfde verantwoordelijkheden hebben als volwassenen.

Die landen zijn een voorbeeld voor ons, dat gezeik over die tere kinderzieltjes, gewoon met 6½ iedere dag van 06.00 tot 18.30 het naai-atelier in, daar worden ze hard van, al dat leren lezen, schrijven en rekenen is toch nergens voor nodig?!

Wanneer ga je verhuizen naar een land waar je kind van 6 werkdagen van 12 uur mag maken?
Je hebt de strekking van mijn stukje niet echt begrepen.

Verder vind ik de reacties hier net zo hilarisch. Ik begrijp best dat iedereen het beste voor zijn kind wil. maar enigzins nadenken over wat het beste is, dat kan niet. Geen teleurstellingen, punt.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  zaterdag 3 april 2010 @ 14:23:21 #87
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_79901508
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 12:40 schreef Gia het volgende:
Dit bericht moet wel een 1 aprilgrap zijn. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat iemand die pedagogiek gestudeerd heeft, een kind zoiets aandoet.

Weken vantevoren een schoolreisje aankondigen, kindjes die zich erop verheugen. Met een tasje met boterhammetjes op school komen en dan te horen krijgen dat het maar een grapje was. Hoppa de les in!
Nee, dat KUN je niet maken als onderwijzer.

Ik zou ook boos zijn als ouder.
pedagogiek heb ik dan ook niet bijster hoog in aanzien staan.
And that is the news.''
pi_79901758
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_79904053
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 12:21 schreef misteriks het volgende:

Maatschappij
Directeur Guy Medats relativeert de zaak. “Wij wilden de kinderen voorbereiden op de maatschappij waarin ze later terechtkomen. Ze zullen later nog dikwijls met teleurstelling te maken krijgen.”
Nee maar, wat attent!
Met zulke "vrienden" heb je geen vijanden meer nodig, zullen we maar zeggen.
pi_79904324
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 12:21 schreef misteriks het volgende:
Maatschappij
Directeur Guy Medats relativeert de zaak. “Wij wilden de kinderen voorbereiden op de maatschappij waarin ze later terechtkomen. Ze zullen later nog dikwijls met teleurstelling te maken krijgen.”
Haha, koning.
Gelijk heeft ie, kutkoters moeten nu dit drama zien te verwerken: weer een ervaring erbij.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_79904880
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 14:55 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

ach gut.

"Ik ga je slaan, want later zal iemand anders je ook slaan"
  zaterdag 3 april 2010 @ 16:04:34 #92
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_79904945
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 16:02 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

"Ik ga je slaan, want later zal iemand anders je ook slaan"
"Ik bescherm je tegen alles, want later beschermd men je ook tegen alles"
And that is the news.''
pi_79905720
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 16:04 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Ik zeg toch niet dat je kinderen te veel moet beschermen? Je moet ze gewoon niet bewust kwetsen en voorliegen. Ze mogen als kind best teleurgesteld worden, alleen niet expres.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 3 april 2010 @ 16:33:01 #94
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_79905808
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 16:04 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Beschermen tegen alles, of moedwillig kwetsen zijn 2 uitersten niet waar.
pi_79905900
Mwah, voor de basisschool nog iets te vroeg.
Hadden ze dit op een middelbare school geflikt dan had ik me de tering gelachen (vooral omdat wij zoiets in de 3e klas ook eens hadden gedaan ).
  zaterdag 3 april 2010 @ 16:36:46 #96
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_79905919
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 16:30 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Ik zeg toch niet dat je kinderen te veel moet beschermen? Je moet ze gewoon niet bewust kwetsen en voorliegen. Ze mogen als kind best teleurgesteld worden, alleen niet expres.
Ik zeg toch ook niet dat je ze moet slaan?
And that is the news.''
  zaterdag 3 april 2010 @ 16:40:51 #97
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_79906046
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 16:33 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Beschermen tegen alles, of moedwillig kwetsen zijn 2 uitersten niet waar.
Moedwillig kwetsen, mijn god.

Is een vader die kinderen in de auto heeft die roepen naar de MAC te willen, de parkeerplaats daarvan oprijdt, de kinderen blij en daarna doodleuk er weer van af gaat ook zijn kinderen moedwillig aan het kwetsen? En dat moet niet kunnen?

Ik vind men hier steeds meer bekrompen. De vergelijking van andere over het slaan is dan ook compleet misplaatst. Al was het maar omdat iemand kwetsen of slaan al juridisch grote verschillen zijn.
And that is the news.''
pi_79906053
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 16:36 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook niet dat je ze moet slaan?
Nee, maar wel moedwillig aan het janken brengen want daar worden ze hard van of zo.
  zaterdag 3 april 2010 @ 16:41:47 #99
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_79906078
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 16:40 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Nee, maar wel moedwillig aan het janken brengen want daar worden ze hard van of zo.
nou, dan moet je het misschien nog eens teruglezen. ofzo
And that is the news.''
pi_79906124
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 16:40 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Moedwillig kwetsen, mijn god.

Is een vader die kinderen in de auto heeft die roepen naar de MAC te willen, de parkeerplaats daarvan oprijdt, de kinderen blij en daarna doodleuk er weer van af gaat ook zijn kinderen moedwillig aan het kwetsen?
Ja. Je kunt ook gewoon "nee" zeggen zonder een toneelstukje op te voeren. Blijkbaar wil je toch nog even die teleurstelling proeven, om welke reden dan ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')