Just living the American dream!quote:Op maandag 15 november 2010 17:31 schreef broodroostertje180 het volgende:
Net wat foto's van Montana gezien, lijkt mij daar ook wel goed toevenAlleen jammer dat die naam zo verkracht is.
Jij lijkt me niet de persoon die bij voorbaat een persoon veroordeeld, alleen gebaseerd op de politieke partij waar hij bij aangesloten is....quote:Op vrijdag 12 november 2010 06:04 schreef Lyrebird het volgende:
Ik lees net dat er een instituut in San Francisco is gevestigd (niet echt een kleine stad, maar het is nog te overzien), maar nu ze daar een Democraat als Gouverneur hebben gekozen, is die staat helemaal een zinkend schip geworden.Ik blijf zoeken.
De street food carts zijn echt meesterlijk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:21 schreef broodroostertje180 het volgende:
http://www.opreisgids.nl/(...)al-naar-amerika.html
Oregon populair, toch hoor ik nergens over NL'ers die daar woonachtig zijn. Als ik de kans had
Waarom?quote:
Dat was sarcastisch bedoeld aangezien het een fucking gaare plek is om te zijn. Het is racistisch en dood daaro... Maja iedereen weet dat de enige vette staten van amerika california en new york zijn....quote:
Zeker wetenquote:Op maandag 20 december 2010 12:12 schreef Oksel het volgende:
In 2011 willen we weer een leuke trip maken van een paar weken. Misschien de Westkust van Amerika..?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
quote:Op maandag 20 december 2010 12:22 schreef Zith het volgende:
[..]
Zeker wetenHeb zelf eens deze geplanned voor na mn studie:
[ afbeelding ]Mooie trip..!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee, we zien het wel..quote:Op maandag 20 december 2010 12:23 schreef broodroostertje180 het volgende:
Wat Oksel zegt, dusCalifornia en New York hebben allang hun glans verloren, precies door de mensen die denken dat het 'vette' staten zijn. Zwaar overrated, dus. Is Oregon/Washington niet iets voor je, Oksel?
quote:Op maandag 20 december 2010 12:22 schreef Zith het volgende:
[..]
Zeker wetenHeb zelf eens deze geplanned voor na mn studie:
[ afbeelding ]Mooie trip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen ligt de Grand Canyon niet in Colorado?reset
San Jose ligt ook een beetje verkeerd.quote:Op maandag 20 december 2010 12:50 schreef Individual het volgende:
Mooie trip.
Alleen ligt de Grand Canyon niet in Colorado?
Dan zit je in het verkeerde land.quote:
Het klopt dat W-Virginia ontzettend mooi is qua natuur, maar persoonlijk zou het één van de laatste staten zijn waar ik zou willen wonen. En ik woon zelf in KY, niet een van de meest vooruitstrevende staten.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:21 schreef wesleycool het volgende:
(West-) Virginia (als je van wat avontuur en natuur in je leven houdt
jaja, en dit dan?quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:21 schreef o.us het volgende:
Californië, heb daar twee weken gezeten met familie die daar woont. Prachtig daar!
Kolere, op een post van een maand of 8 geleden.quote:
is daar een ander topic over?quote:Op maandag 5 april 2010 13:18 schreef Oksel het volgende:
Bedankt voor alle reacties.
En qua visum.. tja, dat is weer een ander verhaal, maar daar is het topic niet voor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |