abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 10 oktober 2010 @ 23:33:11 #151
45833 crew  Fogel
pi_87404028
Als je op alles wat maartena zegt "ja" antwoord, kan je WA overwegen ;)
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 01:37:52 #152
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_87595809
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 02:27:09 #153
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_87596504
quote:
Beetje vertekend beeld maar dat krijg je met zo'n groot land.

Oosten van MI is een puinhoop. 't Westen doet 't vrij aardig.

A Michigan success story -Can Detroit learn from Grand Rapids

http://www.mlive.com/artp(...)t_from_artprize.html

http://www.uschamber.com/bclc/sustainablecommunity

http://money.cnn.com/2010(...)ry.fortune/index.htm

http://www.huffingtonpost(...)_683872.html#s128338

Maar de klappen zijn duidelijk gevallen in MIchigan, da's wel duidelijk.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 02:29:15 #154
71919 wonderer
pi_87596533
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 02:27 schreef popolon het volgende:

[..]

Beetje vertekend beeld maar dat krijg je met zo'n groot land.

Oosten van MI is een puinhoop. 't Westen doet 't vrij aardig.

A Michigan success story -Can Detroit learn from Grand Rapids

http://www.mlive.com/artp(...)t_from_artprize.html

http://www.uschamber.com/bclc/sustainablecommunity

http://money.cnn.com/2010(...)ry.fortune/index.htm

http://www.huffingtonpost(...)_683872.html#s128338

Maar de klappen zijn duidelijk gevallen in MIchigan, da's wel duidelijk.
't Zijn ook niet de meest voor de hand liggende staten, vind ik... Maar aan de andere kant hoor je daar nooit wat over...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 02:42:37 #155
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_87596681
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 02:29 schreef wonderer het volgende:

[..]

't Zijn ook niet de meest voor de hand liggende staten, vind ik... Maar aan de andere kant hoor je daar nooit wat over...
Michigan won WW2. ;) En met de auto industrie was Detroit ooit groot.

Ik zie het liever terugkomen los van de auto industrie, en dat komt ooit.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 03:52:18 #156
71919 wonderer
pi_87597096
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 02:42 schreef popolon het volgende:

[..]

Michigan won WW2. ;) En met de auto industrie was Detroit ooit groot.

Ik zie het liever terugkomen los van de auto industrie, en dat komt ooit.
Ik bedoel de staten die bovenaan staan. Wyoming, Utah, Iowa... Daar hoor je nooit iets over in het nieuws enzo.
pi_87597338
quote:
Ik woon dus in de slechtst bestuurde staat :') . Ik moet er wel bij toevoegen dat als we East Kentucky er af snijden, KY het nog geen eens zo slecht zou doen.
pi_87893064
Geen zin om alles te lezen, maar hou je wel rekening met tornado's, orkanen (Florida) en aardbevingen (LA)? O-)
Failure is success if we learn from it.
  woensdag 3 november 2010 @ 19:53:29 #159
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_88299386
Illinois, of california zijn wel de 2 chille staten ja, washington is ook aangenaam maar veel criminaliteit.
Minds are like parachutes. They only function when open.
  woensdag 3 november 2010 @ 21:16:27 #160
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_88303348
quote:
1s.gif Op zondag 10 oktober 2010 17:19 schreef maartena het volgende:
Gtaboy:

Wat verwacht je van je woonomgeving? Klimaat (warm/koud/droog/nat), faciliteiten, infrastructuur, wel/geen toegang tot (middel)grote steden of liever een dorpje, multicultureel of monocultureel, aan zee of midden in het land, bossen en natuur of weilanden met koeien.....

Kortom: wat WIL je?
Niet een te drukke omgeving, klimaat maakt me niet echt uit, als het niet veel regent. Middelgrote steden vind ik nog wel oké, maar ik heb liever de natuur bij me.
  woensdag 3 november 2010 @ 21:51:34 #161
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_88305283
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 21:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
Niet een te drukke omgeving, klimaat maakt me niet echt uit, als het niet veel regent. Middelgrote steden vind ik nog wel oké, maar ik heb liever de natuur bij me.
Dan raad ik New Mexico aan.

Weinig regen (wat onweer hier en daar in de wintermaanden), voor de rest voornamelijk droog, en VEEL natuur. Woestijn in het zuiden, het begin van de Rockies in het noorden, en van alles er tussen in. In de winter kan het sneeuwen als je wat tegen het noorden aan woont (zelfs in Albequerque is wel eens sneeuw).

Als alternatief Noord California, maar dan ten NOORDEN van Sacramento, bijv. in de buurt van Redding of Mr. Shasta. Enorm veel natuur, geen grote steden, een ideaal klimaat met alleen in de winter regen, geen druilerige zomers, EN binnen rijafstand (minder dan 2 uur) van een groot internationaal vliegveld zodat je af en toe eens naar Nederland kunt. (Sacramento dus).

Als je links bent en wel eens een jointje wil roken, dan is Noord California beter. Ben je rechts, en meer Republikeins, dan is New Mexico je keus.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 3 november 2010 @ 22:47:02 #162
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_88308449
quote:
Op woensdag 3 november 2010 21:51 schreef maartena het volgende:

Dan raad ik New Mexico aan.

New Mexico O+

In Albuquerque sneeuwt het elke winter wel en soms veel. In de herfst heb je een paar weken regenseizoen en dan plenst het ook.

Als je een wat minder grote en rijkere stad wil zou ik Santa Fe aanraden. Conservatie is er zeer belangrijk en het ziet er mooi en schoon uit. Daar zitten ook veel filmsterren en artiesten. De ene kant woestijn en de andere kant naaldbossen op de bergen. In de winter is het skigebied open en in de zomer mountainbiken in je korte broek. Het is een uurtje rijden vanaf Albuquerque.

Over anderhalve maand ben ik er weer en daarna een week LA. :)
reset
  donderdag 4 november 2010 @ 19:01:35 #163
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_88336221
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 21:51 schreef maartena het volgende:

[..]

Klinkt heel erg goed zeg, New Mexico! Ik bedoelde met regen niet altijd zonneschijn, maar wel wat minder dan hier. :P
pi_88507242
Anders ga je toch naar de bergen in PA :D niks mis mee!
pi_88513817
Ik heb een jaar in Oregon gewoond, en de meeste tegen wie ik het zei, keken me raar aan omdat ze het de saaiste staat ooit vinden. Terwijl ze er nog nooit geweest zijn ook, en dat bleek. Oregon heeft echt de meest veelzijdige natuur in Amerika, alles vind je daar, bergen, kraters, strand, bossen, sneeuw, woestijn, duinen, alles. Portland is echt een super mooie stad, beetje mix tussen New York en Amsterdam qua uiterlijk en sfeer. Tuurlijk is het geen California (hoewel die buiten de steden ook tegenvalt) maar toch niet te missen. :Y
pi_88514999
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 21:51 schreef maartena het volgende:
Ben je rechts, en meer Republikeins, dan is New Mexico je keus.
Ze hebben er geen universiteit die in m'n straatje past, anders was het wat mij betreft idd New Mexico geworden.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_88608189
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 14:16 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Ze hebben er geen universiteit die in m'n straatje past, anders was het wat mij betreft idd New Mexico geworden.
Ben je op zoek naar een positie in de VS?
Jesus saves but death prevails.
pi_88622914
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:07 schreef Shivo het volgende:

[..]

Ben je op zoek naar een positie in de VS?
Yep.

Ik heb het hier in Japan nog steeds erg goed naar m'n zin, met ondertussen een lab met 1 master student en twee promovendi, en een 3e op komst. We hebben net een enorme stap in het onderzoek gemaakt, en volgend semester begin ik met lesgeven.

Het enige wat ik hier niet heb, is een omgeving en infrastructuur om oogonderzoek op proefpersonen te doen.

In het meest ideale geval blijf ik in de lente en herfst in Japan om het technische deel van het onderzoek te doen, en ga ik in de zomer en winter (nare periodes qua weer in Japan) naar de VS om daar dan het meer klinisch gerichte onderzoek te doen.

Verder is Japan niet echt een land om een huis met tuin en zwembad te kopen/hebben, iets wat mijn vriendin en ik toch wel erg graag zouden willen. Met de gunstige yen/dollar verhouding wordt het steeds eenvoudiger om een stulpje in de VS te kopen. Cash!
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  vrijdag 12 november 2010 @ 05:31:41 #169
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_88623023
En, aansluitend op de TT, aan welke staat zit je te denken?
pi_88623060
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 04:51 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Yep.

Ik heb het hier in Japan nog steeds erg goed naar m'n zin, met ondertussen een lab met 1 master student en twee promovendi, en een 3e op komst. We hebben net een enorme stap in het onderzoek gemaakt, en volgend semester begin ik met lesgeven.

Het enige wat ik hier niet heb, is een omgeving en infrastructuur om oogonderzoek op proefpersonen te doen.

In het meest ideale geval blijf ik in de lente en herfst in Japan om het technische deel van het onderzoek te doen, en ga ik in de zomer en winter (nare periodes qua weer in Japan) naar de VS om daar dan het meer klinisch gerichte onderzoek te doen.

Verder is Japan niet echt een land om een huis met tuin en zwembad te kopen/hebben, iets wat mijn vriendin en ik toch wel erg graag zouden willen. Met de gunstige yen/dollar verhouding wordt het steeds eenvoudiger om een stulpje in de VS te kopen. Cash!
Derde op komst? When are you due? :D Houston is best aardig en zal jou best bevallen, denk ik.
pi_88623124
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 05:45 schreef Shivo het volgende:

[..]

Derde op komst? When are you due? :D Houston is best aardig en zal jou best bevallen, denk ik.
Een oud-collega van me werkt in Houston (Rice, BME), maar ik heb het niet zo op grote steden met snelwegen. Het liefst ga ik op m'n fiets naar het werk.

Een ooginstituut, zoals SERI (Boston) of Bascom-Palmer (Miami), maar dan in een staat waar het warm en droog is, in een stadje met rond de 100.000 inwoners, zou het beste bij me passen.

Ik lees net dat er een instituut in San Francisco is gevestigd (niet echt een kleine stad, maar het is nog te overzien), maar nu ze daar een Democraat als Gouverneur hebben gekozen, is die staat helemaal een zinkend schip geworden. :P Ik blijf zoeken.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lyrebird op 12-11-2010 06:19:26 ]
pi_88623332
Ik ga iedere dag op de fiets naar het werk. Ook veel Nederlanders hier in de buurt, er is zelfs een klompendansgroep. :+ het lijkt me lastig om je keuze te laten bepalen door de politiek, aangezien 90% van de grote steden ( inclusief die in TX) een Dem als mayor heeft. En als je ziet hoe Arnie en GW het deden kun je niet echt stellen dat CA met een Rep een goede keus was geweest. Arnie heeft bijvoorbeeld een heel groot gedeelte van het onderzoeksbudget aan stem cell onrzoek te geven, terwijl dat allemaal nog maar moet blijken te werken, en dus geen fantastische investering te noemen is.

[ Bericht 52% gewijzigd door Shivo op 12-11-2010 07:23:57 ]
  vrijdag 12 november 2010 @ 07:21:19 #173
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_88623350
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 06:04 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

maar nu ze daar een Democraat als Gouverneur hebben gekozen, is die staat helemaal een zinkend schip geworden. :P Ik blijf zoeken.
Je bent net iets slimmer om te denken dat het alleen een links/rechts/dems/gop probleem is.
pi_88623393
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2010 07:21 schreef popolon het volgende:

[..]

Je bent net iets slimmer om te denken dat het alleen een links/rechts/dems/gop probleem is.
Ik heb jarenlang met veel plezier in een erg links stadje (Bloomington, IN) gewoond. Boston, ook erg links, vond ik minder plezierig om in te leven.

Wat betreft stem cells (Shivo) - ik ben het helemaal met je eens. Maar Gov Arnie was nou niet direct mijn favoriete Republikein. Eerder een RINO, en al helemaal geen (fiscaal) conservatief.
pi_88744707
Net wat foto's van Montana gezien, lijkt mij daar ook wel goed toeven :) Alleen jammer dat die naam zo verkracht is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')