Vrijdagmiddag inchecken en gelijk die avond al de eerste seminarquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:11 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Begint het vrijdag avond of overdag? Het is wel in de buurt zou zelfs thuis kunnen slapen.
Nadeel is wel dat ik zaterdag ochtend eerste motor rijles heb.
Weet je hoeveel plaatsen er nog zijn?
Je betaalt gewoon contributie per maand. Of je nou 1x komt of 8x, het bedrag blijft hetzelfde. Als jij verhuist dan moet je het opzeggen. Ik weet niet hoe het bij PI zit, dat weet booomerquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:29 schreef Braambes het volgende:
[..]
Ah op die manier, dan begrijp ik 'em!
Er waren wat simpele vragen waar ik graag wat antwoorden op wilde hebben, bijvoorbeeld of er een lespakket is of dat ik per les moet (kan) betalen omdat ik niet zeker weet hoe lang ik kan blijven wonen in Amsterdam! De 2e vraag was of beschermend materiaal verplicht was (bitje, enz) en of ik me voor de proefles kon aanmelden!
Doe eens mailen danquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:24 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag inchecken en gelijk die avond al de eerste seminar
Hoeveel plekken er nog zijn weet ik niet, dan zou je even moeten mailen of bellen
Dat is een goede vraag, daar ben ik ook nieuwsgierig naar! (ging er eigenlijk vanuit dat dit wel het geval was, maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet..)quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:44 schreef -Menn0- het volgende:
Ik heb nog 3 weken stress van school, daarna maar even langs gaan in Amsterdam!
Is er in de (scholen) vakantie gewoon les?
Je kan zelf toch ook mailen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:50 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Doe eens mailen dan![]()
Dan kijk ik of er nog wat mensen bij mij op de club interesse hebben?
Lijkt me logisch dat dat op de site van de sportschool staat hequote:Op donderdag 3 juni 2010 23:07 schreef Braambes het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag, daar ben ik ook nieuwsgierig naar! (ging er eigenlijk vanuit dat dit wel het geval was, maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet..)
Je betaald per maand. Bitje en tok is wel handig, maar niet verplicht bij de proefles. Maar je kan toch ook gewoon een keer langsgaan en vragen of je een proefles mee kan doen? Kan toch altijd.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:29 schreef Braambes het volgende:
[..]
Ah op die manier, dan begrijp ik 'em!
Er waren wat simpele vragen waar ik graag wat antwoorden op wilde hebben, bijvoorbeeld of er een lespakket is of dat ik per les moet (kan) betalen omdat ik niet zeker weet hoe lang ik kan blijven wonen in Amsterdam! De 2e vraag was of beschermend materiaal verplicht was (bitje, enz) en of ik me voor de proefles kon aanmelden!
Nah, das niet nodig.. Ik gebruik ze nooit!quote:Beenbescherming is ook zeer nodig, één blocking defense tegen een kick en je bent de rest van de les afgekoeld
Oeps, sorry! Niet aan gedachtquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:10 schreef mafkees01 het volgende:
Lijkt me logisch dat dat op de site van de sportschool staat heBeetje research...
Ah okee, dank je! In Arnhem moest je van tevoren wel even aangeven dat je proeflesje wilde meedraaien vandaar dat ik er vanuit ging dat het hier ook het geval was. Volgende week maar eventjes een lesje meedraaien, heb er nu al zin in!quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:17 schreef Booomer het volgende:
[..]
Je betaald per maand. Bitje en tok is wel handig, maar niet verplicht bij de proefles. Maar je kan toch ook gewoon een keer langsgaan en vragen of je een proefles mee kan doen? Kan toch altijd.
Ik zou het wel aan het begin van de les even melden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:42 schreef Braambes het volgende:
Ah okee, dank je! In Arnhem moest je van tevoren wel even aangeven dat je proeflesje wilde meedraaien vandaar dat ik er vanuit ging dat het hier ook het geval was. Volgende week maar eventjes een lesje meedraaien, heb er nu al zin in!
Luiheid heerstquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:10 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Je kan zelf toch ook mailen?
BTW: deed jij nou ook BJJ ofniet? Zoja, waar?
Bij ons gebruikt ook niemand die dingen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:17 schreef Booomer het volgende:
[..]
Nah, das niet nodig.. Ik gebruik ze nooit!
Hmm oke. Dacht dat je het in Leiden deed, dan had ik wel even willen komen kijkenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:55 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Luiheid heerst![]()
Jep in Rijswijk bij team Agua.. Ze noemen het wel Den haag maar het is echt rijswijk
[..]
Bij ons gebruikt ook niemand die dingen.
Nog 10 minuten later en je voelt het helemaal niet meerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:06 schreef Lajoie het volgende:
Ik snap nu dat blauwe polsenverhaal van jullie. Vandaag wat 360 defense gedaan tegen mes. Na een minuut of 10 begin je ze toch wel te voelen. Scheelde dat mijn partner er iets meer last van had dan ik en hij zich daarom wat inhield. Ben benieuwd hoe het er morgen uit ziet
Ik hoorde idd een paar keer je naam noemen door de instructeurs, wist niet waar het precies over ging. Misschien zijn ze bang dat je ze weer in hun ogen prikt?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:26 schreef Mieks het volgende:
Vandaag ook getraind (zelfde groep als Lajoie).
Wat een kuttraining. Dat met die messen was klote ja, ik heb nu al blauwe plekken.
En wat een gezeik van die instructeurs.
Ik ga echt geen kikker sprongen doen als ik ze niet kan dus dat leverde een hoop gezeik op.
Het spijt me maar het is voor schut.
(Heb het even gehad)
Ja nou ik was echt pissed. M. vooral, wat een gezeik. Ik weet niet of ik voorlopig nog in Den Bosch ga. Heb het echt gehad. Echt 10 keer of zo m'n naam in 2 uur tijd. En alleen maar omdat ik geen fucking kikkersprongen wilde doen. Heb er uiteindelijk 3 gedaan maar voelde me echt een mongool.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:49 schreef Lajoie het volgende:
[..]
Ik hoorde idd een paar keer je naam noemen door de instructeurs, wist niet waar het precies over ging. Misschien zijn ze bang dat je ze weer in hun ogen prikt?![]()
Was vrij rumoerig vandaag imo.
Wat een mentaliteit..quote:En wat een gezeik van die instructeurs.
Ik ga echt geen kikker sprongen doen als ik ze niet kan dus dat leverde een hoop gezeik op.
Het spijt me maar het is voor schut.
Koop gelijk ff een bitje en tok, dat traint wat prettiger.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:43 schreef Braambes het volgende:
Vandaag een reactie gehad van Protectinvest in Amsterdam! Ik kan inderdaad gewoon zo binnenlopen. Lange broek is echter wel verplicht, die moet ik dus even kopen! (balen, want ik zweet altijd als een otter dus dat gaat zo vies plakken aan je benen! :S)
(edit: wel beter dat het plakt aan mn broek dan aan iemands gezicht in een rare greep..)
Dan kan jij hem veilig op zijn muil rammenquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:51 schreef Booomer het volgende:
[..]
Koop gelijk ff een bitje en tok, dat traint wat prettiger.
In mijn jeugdjaren heb ik een operatie gehad waardoor trappen in mijn noten niet meer gaat werken, je trapt dan tegen knikkertjes van siliconen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:57 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Dan kan jij hem veilig op zijn muil rammenof in zijn noten trappen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |