abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82280275
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 11:11 schreef Blackviper het volgende:

[..]

Begint het vrijdag avond of overdag? Het is wel in de buurt zou zelfs thuis kunnen slapen .

Nadeel is wel dat ik zaterdag ochtend eerste motor rijles heb.

Weet je hoeveel plaatsen er nog zijn?
Vrijdagmiddag inchecken en gelijk die avond al de eerste seminar
Hoeveel plekken er nog zijn weet ik niet, dan zou je even moeten mailen of bellen
pi_82306752
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 11:29 schreef Braambes het volgende:

[..]

Ah op die manier, dan begrijp ik 'em!
Er waren wat simpele vragen waar ik graag wat antwoorden op wilde hebben, bijvoorbeeld of er een lespakket is of dat ik per les moet (kan) betalen omdat ik niet zeker weet hoe lang ik kan blijven wonen in Amsterdam! De 2e vraag was of beschermend materiaal verplicht was (bitje, enz) en of ik me voor de proefles kon aanmelden!
Je betaalt gewoon contributie per maand. Of je nou 1x komt of 8x, het bedrag blijft hetzelfde. Als jij verhuist dan moet je het opzeggen. Ik weet niet hoe het bij PI zit, dat weet booomer
Beschermend materiaal is wel een vereiste.. Ik zou het ten zeerste aanraden. Tok is sowieso een must, maar daar kom je heel gauw achter Bitje eigenlijk ook.. Voor je t weet breekt je tand af.. Met trainen gaat weleens wat mis... Beenbescherming is ook zeer nodig, één blocking defense tegen een kick en je bent de rest van de les afgekoeld
Zoals gezegd is: je kan gewoon langslopen bij protect invest... Doe het eens.. Je zal zien dat de sport heel vet is
  FOK!Fotograaf donderdag 3 juni 2010 @ 22:44:00 #128
159915 -Menn0-
MNO
pi_82307297
Ik heb nog 3 weken stress van school, daarna maar even langs gaan in Amsterdam!

Is er in de (scholen) vakantie gewoon les?
,,/
  donderdag 3 juni 2010 @ 22:50:11 #129
76625 Blackviper
Be fast .... Be furious....
pi_82307652
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:24 schreef dapluiz het volgende:

[..]

Vrijdagmiddag inchecken en gelijk die avond al de eerste seminar
Hoeveel plekken er nog zijn weet ik niet, dan zou je even moeten mailen of bellen
Doe eens mailen dan

Dan kijk ik of er nog wat mensen bij mij op de club interesse hebben?
Bla Bla Bla :P
pi_82308550
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 22:44 schreef -Menn0- het volgende:
Ik heb nog 3 weken stress van school, daarna maar even langs gaan in Amsterdam!

Is er in de (scholen) vakantie gewoon les?
Dat is een goede vraag, daar ben ik ook nieuwsgierig naar! (ging er eigenlijk vanuit dat dit wel het geval was, maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet..)
- "This is what I believe." "Yeah, you believe it, and I'm going to say why it's dumb." -
pi_82308756
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 22:50 schreef Blackviper het volgende:

[..]

Doe eens mailen dan

Dan kijk ik of er nog wat mensen bij mij op de club interesse hebben?
Je kan zelf toch ook mailen?

BTW: deed jij nou ook BJJ ofniet? Zoja, waar?
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 23:07 schreef Braambes het volgende:

[..]

Dat is een goede vraag, daar ben ik ook nieuwsgierig naar! (ging er eigenlijk vanuit dat dit wel het geval was, maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet..)
Lijkt me logisch dat dat op de site van de sportschool staat he Beetje research...
pi_82309076
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 11:29 schreef Braambes het volgende:

[..]

Ah op die manier, dan begrijp ik 'em!
Er waren wat simpele vragen waar ik graag wat antwoorden op wilde hebben, bijvoorbeeld of er een lespakket is of dat ik per les moet (kan) betalen omdat ik niet zeker weet hoe lang ik kan blijven wonen in Amsterdam! De 2e vraag was of beschermend materiaal verplicht was (bitje, enz) en of ik me voor de proefles kon aanmelden!
Je betaald per maand. Bitje en tok is wel handig, maar niet verplicht bij de proefles. Maar je kan toch ook gewoon een keer langsgaan en vragen of je een proefles mee kan doen? Kan toch altijd.
quote:
Beenbescherming is ook zeer nodig, één blocking defense tegen een kick en je bent de rest van de les afgekoeld
Nah, das niet nodig.. Ik gebruik ze nooit!
pi_82310470
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 23:10 schreef mafkees01 het volgende:
Lijkt me logisch dat dat op de site van de sportschool staat he Beetje research...
Oeps, sorry! Niet aan gedacht
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 23:17 schreef Booomer het volgende:

[..]

Je betaald per maand. Bitje en tok is wel handig, maar niet verplicht bij de proefles. Maar je kan toch ook gewoon een keer langsgaan en vragen of je een proefles mee kan doen? Kan toch altijd.
Ah okee, dank je! In Arnhem moest je van tevoren wel even aangeven dat je proeflesje wilde meedraaien vandaar dat ik er vanuit ging dat het hier ook het geval was. Volgende week maar eventjes een lesje meedraaien, heb er nu al zin in!
- "This is what I believe." "Yeah, you believe it, and I'm going to say why it's dumb." -
pi_82311538
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 23:42 schreef Braambes het volgende:
Ah okee, dank je! In Arnhem moest je van tevoren wel even aangeven dat je proeflesje wilde meedraaien vandaar dat ik er vanuit ging dat het hier ook het geval was. Volgende week maar eventjes een lesje meedraaien, heb er nu al zin in!
Ik zou het wel aan het begin van de les even melden.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 07:55:16 #135
76625 Blackviper
pi_82315354
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 23:10 schreef mafkees01 het volgende:

[..]

Je kan zelf toch ook mailen?

BTW: deed jij nou ook BJJ ofniet? Zoja, waar?
Luiheid heerst

Jep in Rijswijk bij team Agua.. Ze noemen het wel Den haag maar het is echt rijswijk
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 23:17 schreef Booomer het volgende:

[..]

Nah, das niet nodig.. Ik gebruik ze nooit!
Bij ons gebruikt ook niemand die dingen.
pi_82505211
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 07:55 schreef Blackviper het volgende:

[..]

Luiheid heerst

Jep in Rijswijk bij team Agua.. Ze noemen het wel Den haag maar het is echt rijswijk
[..]

Bij ons gebruikt ook niemand die dingen.

Hmm oke. Dacht dat je het in Leiden deed, dan had ik wel even willen komen kijken

Overigens doen wij wel altijd met die beschermers.. Traint ook wat prettiger.. Bot op bot en voet tegen bot is toch wel aardig pijnlijk en je techniek wordt er niet beter van
pi_82520578
Ik vind beschermers ook prettiger ja, als je een paar keer goed blokt zonder beschermers ga je je toch inhouden of inderdaad je techniek minder doen vanwege het niet zo'n fijne gevoel
Maar misschien heb ik gewoon gevoelige schenen
pi_82522196
Ik snap nu dat blauwe polsenverhaal van jullie. Vandaag wat 360 defense gedaan tegen mes. Na een minuut of 10 begin je ze toch wel te voelen. Scheelde dat mijn partner er iets meer last van had dan ik en hij zich daarom wat inhield. Ben benieuwd hoe het er morgen uit ziet
  dinsdag 8 juni 2010 @ 23:07:09 #139
76625 Blackviper
pi_82526543
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 22:06 schreef Lajoie het volgende:
Ik snap nu dat blauwe polsenverhaal van jullie. Vandaag wat 360 defense gedaan tegen mes. Na een minuut of 10 begin je ze toch wel te voelen. Scheelde dat mijn partner er iets meer last van had dan ik en hij zich daarom wat inhield. Ben benieuwd hoe het er morgen uit ziet
Nog 10 minuten later en je voelt het helemaal niet meer
pi_82527715
Vandaag ook getraind (zelfde groep als Lajoie).
Wat een kuttraining. Dat met die messen was klote ja, ik heb nu al blauwe plekken.
En wat een gezeik van die instructeurs.
Ik ga echt geen kikker sprongen doen als ik ze niet kan dus dat leverde een hoop gezeik op.
Het spijt me maar het is voor schut.

(Heb het even gehad )
pi_82527970
HAha altijd leuk die 360 Heb ook regelmatig met blauwe polsen rondgelopen
pi_82528999
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:26 schreef Mieks het volgende:
Vandaag ook getraind (zelfde groep als Lajoie).
Wat een kuttraining. Dat met die messen was klote ja, ik heb nu al blauwe plekken.
Ik ga echt geen kikker sprongen doen als ik ze niet kan dus dat leverde een hoop gezeik op.

(Heb het even gehad )
Ik hoorde idd een paar keer je naam noemen door de instructeurs, wist niet waar het precies over ging. Misschien zijn ze bang dat je ze weer in hun ogen prikt?
Was vrij rumoerig vandaag imo.
pi_82529469
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:49 schreef Lajoie het volgende:

[..]

Ik hoorde idd een paar keer je naam noemen door de instructeurs, wist niet waar het precies over ging. Misschien zijn ze bang dat je ze weer in hun ogen prikt?
Was vrij rumoerig vandaag imo.
Ja nou ik was echt pissed. M. vooral, wat een gezeik. Ik weet niet of ik voorlopig nog in Den Bosch ga. Heb het echt gehad. Echt 10 keer of zo m'n naam in 2 uur tijd. En alleen maar omdat ik geen fucking kikkersprongen wilde doen. Heb er uiteindelijk 3 gedaan maar voelde me echt een mongool.
pi_82534323
Maar kan je die kikkersprongen niet doen om een of andere reden of wilde je ze niet doen ?
pi_82541580
quote:
Wat een mentaliteit.. Alsof kikkersprongen er bij andere mensen wel tof uitzien, je komt daar om te trainen en niet om er al dan niet leuk uit te zien.
pi_82544076
Vandaag een reactie gehad van Protectinvest in Amsterdam! Ik kan inderdaad gewoon zo binnenlopen. Lange broek is echter wel verplicht, die moet ik dus even kopen! (balen, want ik zweet altijd als een otter dus dat gaat zo vies plakken aan je benen! :S)

(edit: wel beter dat het plakt aan mn broek dan aan iemands gezicht in een rare greep.. )
pi_82544441
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:43 schreef Braambes het volgende:
Vandaag een reactie gehad van Protectinvest in Amsterdam! Ik kan inderdaad gewoon zo binnenlopen. Lange broek is echter wel verplicht, die moet ik dus even kopen! (balen, want ik zweet altijd als een otter dus dat gaat zo vies plakken aan je benen! :S)

(edit: wel beter dat het plakt aan mn broek dan aan iemands gezicht in een rare greep.. )
Koop gelijk ff een bitje en tok, dat traint wat prettiger.
  woensdag 9 juni 2010 @ 12:57:55 #148
76625 Blackviper
pi_82544782
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:51 schreef Booomer het volgende:

[..]

Koop gelijk ff een bitje en tok, dat traint wat prettiger.
Dan kan jij hem veilig op zijn muil rammen of in zijn noten trappen natuurlijk.
pi_82560958
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:57 schreef Blackviper het volgende:

[..]

Dan kan jij hem veilig op zijn muil rammen of in zijn noten trappen natuurlijk.
In mijn jeugdjaren heb ik een operatie gehad waardoor trappen in mijn noten niet meer gaat werken, je trapt dan tegen knikkertjes van siliconen.

onzin verhaal

Ik zag ook dat je op blote voeten moet lessen, bah. In mijn karate-tijd had je altijd van die viezerikken die helemaal geen aandacht besteden aan de verzorging van de voeten, waardoor je vaak nagels in je been had zitten of je op eelt zat te sabbelen.

onzin verhaal

Nu lekker aan de pizza!
pi_82569666
Op blote voeten moeten ?
Bij ons is dat echt als het niet anders kan, anders gewoon sportschoenen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')