Ik doe niet aan hyves, dus ik zou ook niet weten welk poppetje je bedoelt. Sorry.quote:Op vrijdag 2 april 2010 02:21 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Niet altijd. Soms *insert* "schietend hyves poppetje".
We hebben anders geen Portugees-talige immigranten in Nederland. Hoe krijg je dat voor elkaar dan?quote:Op vrijdag 2 april 2010 02:20 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ik kots op Portugees.
(Hoor het helaasch dagelijks)
Ik ook niet meerquote:Op vrijdag 2 april 2010 02:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik doe niet aan hyves, dus ik zou ook niet weten welk poppetje je bedoelt. Sorry.
Ze spreken ook Portugees in Portugal he.quote:Op vrijdag 2 april 2010 02:25 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
We hebben anders geen Portugees-talige immigranten in Nederland. Hoe krijg je dat voor elkaar dan?![]()
Woon je in Moçambique of zo?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 02:26 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dus je bent het poppetje alweer vergeten?
Dat is wel zo.quote:Op vrijdag 2 april 2010 02:22 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Vrouw zijn weet ik niks van, maar er lopen aardig wat lekkere exemplaren van jullie rond
Open je de anti KLB tegenhanger van dit meesterwerkje?quote:Op vrijdag 2 april 2010 02:28 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Dat is wel zo.![]()
Zonder vrouwen is de wereld ook niets.
Ow.quote:Op vrijdag 2 april 2010 02:26 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ze spreken ook Portugees in Portugal he.
hint, hint
Hyves.quote:Op vrijdag 2 april 2010 02:27 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Nee, doelde op dat ik ook geen Hyves meer heb.
Zonder vrouwen valt er niets te neuqen toch?quote:Op vrijdag 2 april 2010 02:29 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Open je de anti KLB tegenhanger van dit meesterwerkje?
Guaraná, net nog iets teveel van gezopen, vandaar dat ik nog klaarwakker ben... Kom niet echt veel onder de locals, probeer meer met Engels, en met handen en voeten op te lossen. Lukt aardig. Alleen op een gegeven moment gaan Spaans en Portugees toch aardig door elkaar heen lopen. Zeker als je in Spanje bent en de hele tijd Obrigado gaat zeggen. Kunnen ze niet waarderen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 02:30 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Ow.
Maar dan pik je de taal toch automatisch op als je in Portugal woont?![]()
Ik sprak de taal vloeiend na anderhalf jaar daar te werken.![]()
Ik mis de Portugese koffie en de Guaraná!En de sardinhas assadas!
Blijkbaar wel, kijk maar naar Priestersquote:Op vrijdag 2 april 2010 02:32 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Zonder vrouwen valt er niets te neuqen toch?![]()
Daarom.quote:Op vrijdag 2 april 2010 02:32 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Zonder vrouwen valt er niets te neuqen toch?![]()
En homo's! En zoöfielen!quote:Op vrijdag 2 april 2010 02:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, kijk maar naar Priesters
Wederom scherp. Heren ik mag denk ik wel vaststellen dat het niveau redelijk hoog ligt hier op dit tijdstip. Ok hier is het een uur vroeger, dus jullie zijn meer in het nadeel, maar chapeau.quote:Op vrijdag 2 april 2010 02:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, kijk maar naar Priesters
Wat dat aangaat kan je beter alleen Spaans leren, want iedereen in Portugal verstaat ook Spaans. Engels wordt niet veel gesproken, de reden dat ik snel Portugees moest leren (had geen andere keuze gewoon).quote:Op vrijdag 2 april 2010 02:32 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Guaraná, net nog iets teveel van gezopen, vandaar dat ik nog klaarwakker ben... Kom niet echt veel onder de locals, probeer meer met Engels, en met handen en voeten op te lossen. Lukt aardig. Alleen op een gegeven moment gaan Spaans en Portugees toch aardig door elkaar heen lopen. Zeker als je in Spanje bent en de hele tijd Obrigado gaat zeggen. Kunnen ze niet waarderen.
Laat ik mijn 2012 topic dan maar uitstellen tot morgen, om zo de illusie nog even in stand te houden.quote:Op vrijdag 2 april 2010 02:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nou, wij zijn het met elkaar eens vanavond.
Nah, doe eens gek!quote:Op vrijdag 2 april 2010 02:38 schreef NotYou het volgende:
[..]
Laat ik mijn 2012 topic dan maar uitstellen tot morgen, om zo de illusie nog even in stand te houden.
Mag ik er ook bij horen, die van mij is ook al vernietigd.quote:Op vrijdag 2 april 2010 02:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nou, wij zijn het met elkaar eens vanavond.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |