Compadre Ojo de Merda, yo estoy bueno y feliz.quote:
Hoe doe je zon omgekeerd vraagteken?quote:Op vrijdag 2 april 2010 02:15 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Compadre Ojo de Merda, yo estoy bueno y feliz.
Gracias.
¿Como esta con Ustedes?
Terug de keuken in Vicky!quote:Op vrijdag 2 april 2010 02:14 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Jij bent zo simpel
meelijwekkend gewoon, je snapt echt niks of wel?
Ga je moeder maar even wakker maken kun je haar trakteren op je kutklotenhumeur!
![]()
neuken?quote:Op vrijdag 2 april 2010 02:14 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Jij bent zo simpel
Ga je moeder maar even wakker maken kun je haar trakteren op je kutklotenhumeur!
![]()
Jij bent gewoonweg geen aardig vriendelijk menschquote:Op vrijdag 2 april 2010 02:15 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ok. Jij spelt als een blinde mol, en dan snap ik het niet.![]()
Ok dus een vrouw moet in de keuken omdat ze geen lulletje heeft zoals jij?quote:
No hablo Español.quote:Op vrijdag 2 april 2010 02:15 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Compadre Ojo de Merda, yo estoy bueno y feliz.
Gracias.
¿Como esta con Ustedes?
Yep!quote:Op vrijdag 2 april 2010 02:17 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ok dus een vrouw moet in de keuken omdat ze geen lulletje heeft zoals jij?
Snap jij dit zelf wel helemaal?
Je weet dat ik de topicstarter ben in principe?quote:Op vrijdag 2 april 2010 02:17 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Jij bent gewoonweg geen aardig vriendelijk mensch
Ga weg kjssst
Então, sabes falar portugues?quote:
Ik kots op Portugees.quote:Op vrijdag 2 april 2010 02:19 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Então, sabes falar portugues?É mais facíl e uma lingua mais bonita!
Portugees makkelijker?quote:Op vrijdag 2 april 2010 02:19 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Então, sabes falar portugues?É mais facíl e uma lingua mais bonita!
Man zijn is toch echt leuker.quote:Op vrijdag 2 april 2010 02:20 schreef Smart_ass het volgende:
Niets mis met vrouwen trouwens.
Vrouw zijn.
Waren alle vrouwen maar simpel. Ze zijn werkelijk onvolgbaar.quote:Op vrijdag 2 april 2010 02:14 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Jij bent zo simpel
![]()
Niet altijd. Soms *insert* "schietend hyves poppetje".quote:Op vrijdag 2 april 2010 02:20 schreef Smart_ass het volgende:
Vrouw zijn.
In ieder geval eenvoudiger denk ik.quote:
Vrouw zijn weet ik niks van, maar er lopen aardig wat lekkere exemplaren van jullie rondquote:Op vrijdag 2 april 2010 02:20 schreef Smart_ass het volgende:
Vrouw zijn.
Nah, vindt Spaans echt tien keer mooier.quote:Op vrijdag 2 april 2010 02:21 schreef 2dope het volgende:
[..]
Portugees makkelijker?![]()
Dat 't mooier klinkt is... Plausibel.
Je hebt goede muziek smaak btw!quote:Op vrijdag 2 april 2010 02:20 schreef Smart_ass het volgende:
Vrouw zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |