tof!quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:40 schreef anna82 het volgende:
en goedemorgen!
Ik heb een nieuwe opdracht! Werd vanochtend om 9.00 gebeld dat ik een bestuursadviseur ga vervangen. Het is voor 4 dagen in de week, dus heb ik ook nog een dag vrij. En het is in Utrecht, dus meer reistijd, maar overall: yay!! Woensdag eerste dagje, dinsdag afscheid en dan snel weg hier.
En vriendlief heeft naar aanleiding van het bericht dat hij naar Maastricht moet, 4 sollicitatie-brieven verstuurd voor een vaste baan in Amsterdam
Wat zij zegtquote:
Ik heb zitten zoeken met Google, maar dan vind ik alleen een topic hier op Fok, waarin jij en DaD het over dat recept hebben, maar het recept zelf kan ik nergens vinden. Mijn zoekskills falen. Linkje?quote:
Sigme, niet -maquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:54 schreef anna82 het volgende:
Dank jullie!Ik ben ook zeer opgetogen
En Sigma, bij ons bedrijf (zelfde werkgever) wordt het niet echt gewaardeerd als je extern solliciteert. De uitwerking kan dat zijn dan ze je juist naar Maastricht sturen om je zo nog een laatste zetje te geven. Onze directie ziet ons niet als mensen, maar als inkomende en uitgaande geldstroompjes.
Dat was gechargeerd natuurlijk. Als je het vanmorgen niet zelf gezegd had, had ik het niet eens gezien. Nu ga ik erop letten, omdat jij er zo op letquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:51 schreef de_nachtwacht het volgende:
Blegh... ik werd vanochtend wakker met een enorm opgezette bovenlip. Het is geen koortslip want ik heb geen last van jeuk, branderigheid of blaasjes. Volgens Viking lijk ik op Donald Duck.
Sorry, het is niet dat ik je als moederfiguur beschouw hoorquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Sigme, niet -ma
En nee, het is niet de bedoeling dat ze extern solliciteren als compliment zien. Ze verliezen een inkomend geldstroompje. Soms kiezen ze dan eieren voor hun geld - iets waarbij ze het geldstroompje behouden. Maar ik begrijp dat ze hun inkomende stromen liever kwijt dan rijk zijn? Apart.
En hou je dat een beetje binnen? Veel beterschapjes!quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:07 schreef sigme het volgende:
Word je wel deugdelijk verwend, shiny? Met kippesoep en mariakaakjes?
Inderdaad ja!quote:
Ah zo. In elk geval veel succes gewenst, jullie beidequote:Op vrijdag 2 april 2010 10:09 schreef anna82 het volgende:
[..]
Sorry, het is niet dat ik je als moederfiguur beschouw hoor
Het heeft nu vooral te maken met de crisis. De tarieven staan onder druk (die zinsnede hoor ik bijna dagelijks) en onze salarissen stammen nog uit de tijd dat de tarieven behoorlijk hoog waren. De marges op ons zijn daardoor veel kleiner dan de marges op de starters binnen het bedirjf. Daarnaast kent ons bedrijf sowieso een enorm verloop: bijna niemand blijft langer dan 4 jaar in dienst.
Nou mijn moeder is werken dus dan blijven over broer+zus en vader. De eerste twee spelen alleen Mario de hele dag en mijn vader is zelf ook ziekjes, en die roept alleen af en toe of het gaat en dat ik nog een paracetamol moet nemen. Dus helaas.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:07 schreef sigme het volgende:
Word je wel deugdelijk verwend, shiny? Met kippesoep en mariakaakjes?
Dat.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:20 schreef Adelante het volgende:
feli anna
beterschap shiny
kwak kwak nachtwacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |