abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 april 2010 @ 09:48:01 #51
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79860153
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 09:40 schreef anna82 het volgende:
en goedemorgen!

Ik heb een nieuwe opdracht! Werd vanochtend om 9.00 gebeld dat ik een bestuursadviseur ga vervangen. Het is voor 4 dagen in de week, dus heb ik ook nog een dag vrij. En het is in Utrecht, dus meer reistijd, maar overall: yay!! Woensdag eerste dagje, dinsdag afscheid en dan snel weg hier .

En vriendlief heeft naar aanleiding van het bericht dat hij naar Maastricht moet, 4 sollicitatie-brieven verstuurd voor een vaste baan in Amsterdam
tof!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_79860158
gefeliciteerd anna!
Ja doei.
pi_79860195
Yeah, goed nieuws Anna!
  vrijdag 2 april 2010 @ 09:49:20 #54
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79860196
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 09:48 schreef motorbloempje het volgende:
gefeliciteerd anna!
Wat zij zegt
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_79860250
Blegh... ik werd vanochtend wakker met een enorm opgezette bovenlip. Het is geen koortslip want ik heb geen last van jeuk, branderigheid of blaasjes. Volgens Viking lijk ik op Donald Duck.
pi_79860252
Gefeli anna!
Ontbijt met krentenbol en peer. Er was gisteravond geen brood meer bij de plus, maar eigenlijk was het achteraf logischer dat ik vanochtend brood had gekocht
pi_79860313

Caro Emerald, ze komt naar het DiesFestival van Nijmegen
Ja doei.
pi_79860326
Dank jullie! Ik ben ook zeer opgetogen

En Sigma, bij ons bedrijf (zelfde werkgever) wordt het niet echt gewaardeerd als je extern solliciteert. De uitwerking kan dat zijn dan ze je juist naar Maastricht sturen om je zo nog een laatste zetje te geven. Onze directie ziet ons niet als mensen, maar als inkomende en uitgaande geldstroompjes.
pi_79860381
quote:
Op donderdag 1 april 2010 21:29 schreef motorbloempje het volgende:
die van Ainsly!
Ik heb zitten zoeken met Google, maar dan vind ik alleen een topic hier op Fok, waarin jij en DaD het over dat recept hebben, maar het recept zelf kan ik nergens vinden. Mijn zoekskills falen. Linkje?
pi_79860409
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 09:54 schreef anna82 het volgende:
Dank jullie! Ik ben ook zeer opgetogen

En Sigma, bij ons bedrijf (zelfde werkgever) wordt het niet echt gewaardeerd als je extern solliciteert. De uitwerking kan dat zijn dan ze je juist naar Maastricht sturen om je zo nog een laatste zetje te geven. Onze directie ziet ons niet als mensen, maar als inkomende en uitgaande geldstroompjes.
Sigme, niet -ma

En nee, het is niet de bedoeling dat ze extern solliciteren als compliment zien. Ze verliezen een inkomend geldstroompje. Soms kiezen ze dan eieren voor hun geld - iets waarbij ze het geldstroompje behouden. Maar ik begrijp dat ze hun inkomende stromen liever kwijt dan rijk zijn? Apart.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 2 april 2010 @ 10:00:55 #61
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79860477
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 09:51 schreef de_nachtwacht het volgende:
Blegh... ik werd vanochtend wakker met een enorm opgezette bovenlip. Het is geen koortslip want ik heb geen last van jeuk, branderigheid of blaasjes. Volgens Viking lijk ik op Donald Duck.
Dat was gechargeerd natuurlijk. Als je het vanmorgen niet zelf gezegd had, had ik het niet eens gezien. Nu ga ik erop letten, omdat jij er zo op let .
Niet meer actief op Fok!
pi_79860482
Recept:

Rode paprika, Gele paprika, rode ui
, (soms doe ik zelf nog wat peultjes erbij )
Dit in grove stukken snijden

kipfilet in repen snijden en mengen met limoensap, oregano, chilipoeder en chilivlokken

Dit weer bij de groente gooien en even goed husselen. Grillen in de grillpan en serveren met wraps, ijsbergsla en zure room (en chilisaus!). Nom!
Ja doei.
pi_79860530
Tvp vanuit bed. Niet een heel slechte nacht gehad, behalve de koortsdromen dan

gefeliciteerd Anna!
pi_79860635
Word je wel deugdelijk verwend, shiny? Met kippesoep en mariakaakjes?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_79860693
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 09:58 schreef sigme het volgende:

[..]

Sigme, niet -ma

En nee, het is niet de bedoeling dat ze extern solliciteren als compliment zien. Ze verliezen een inkomend geldstroompje. Soms kiezen ze dan eieren voor hun geld - iets waarbij ze het geldstroompje behouden. Maar ik begrijp dat ze hun inkomende stromen liever kwijt dan rijk zijn? Apart.
Sorry, het is niet dat ik je als moederfiguur beschouw hoor

Het heeft nu vooral te maken met de crisis. De tarieven staan onder druk (die zinsnede hoor ik bijna dagelijks) en onze salarissen stammen nog uit de tijd dat de tarieven behoorlijk hoog waren. De marges op ons zijn daardoor veel kleiner dan de marges op de starters binnen het bedirjf. Daarnaast kent ons bedrijf sowieso een enorm verloop: bijna niemand blijft langer dan 4 jaar in dienst.
pi_79860737
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 10:07 schreef sigme het volgende:
En hou je dat een beetje binnen? Veel beterschapjes!
pi_79860828
ocherme shiny!!! Beterschap!
Ja doei.
  vrijdag 2 april 2010 @ 10:19:13 #68
236335 neen
schone schijn
pi_79860930
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 10:15 schreef motorbloempje het volgende:
ocherme shiny!!! Beterschap!
Inderdaad ja!

Ik heb m'n schoonmaakwerkzaamheden neergelegd om koffie te zetten en een muziekje op te zetten, nu weer verder hoi he.
het lijkt niet wat het is
  vrijdag 2 april 2010 @ 10:20:24 #69
3185 Adelante
To let it go now
pi_79860960
feli anna
beterschap shiny
kwak kwak nachtwacht

Ik heb zelf zojuist Evy les 9 goed voltooid, al 5 minuten aan één stuk weer hardgelopen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_79860988
Gefeliciteerd anna! .

Nachtwacht, dan heb je niet goed gekeken. . Ik heb namelijk onlangs nog ergens een linkje naar het recept gepost. In het weekmenutopic, denk ik.

Beterschap, shiny. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_79861039
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 10:09 schreef anna82 het volgende:

[..]

Sorry, het is niet dat ik je als moederfiguur beschouw hoor

Het heeft nu vooral te maken met de crisis. De tarieven staan onder druk (die zinsnede hoor ik bijna dagelijks) en onze salarissen stammen nog uit de tijd dat de tarieven behoorlijk hoog waren. De marges op ons zijn daardoor veel kleiner dan de marges op de starters binnen het bedirjf. Daarnaast kent ons bedrijf sowieso een enorm verloop: bijna niemand blijft langer dan 4 jaar in dienst.
Ah zo. In elk geval veel succes gewenst, jullie beide .

En als je het niet vervelend vind, wat doen jullie, gedetacheerd en al? Ikzelf ben 'software engineer' en wel eentje van het type 'softwaretester'. Nog een maandje, en dan ben ik voorlopig weer vrij/werkloos (heb m'n contract opgezegd).
  vrijdag 2 april 2010 @ 10:27:56 #72
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79861141
eerste twee brieven de deur uit (het scheelt dat ik nu een paare solli's verstuur naar scholen van 1 bestuur, die allemaal hetzelfde vragen van je brief- nl. laten zien wat je vanuit de christelijke overtuiging van de school zou doen daarmee, en ook qua onderwijsaanbod, missie en visie vrijwel identiek zijn. elke school een iets eigen twist, en elke brief dus ook, maar minder groot verschil dan het kakkineuze categoriaal gymnasium vs. de jezuietenschool;) )
Kwak
pi_79861191
goed bezig

Ik ga zo maar "Things Fall Apart" lezen! En misschien ter ontspanning ook nog Mrs Dalloway, die ik van jou had gehad kwak! Die staat nog steeds erg prominent op de to-do lijst
Ja doei.
pi_79861193
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 10:07 schreef sigme het volgende:
Nou mijn moeder is werken dus dan blijven over broer+zus en vader. De eerste twee spelen alleen Mario de hele dag en mijn vader is zelf ook ziekjes, en die roept alleen af en toe of het gaat en dat ik nog een paracetamol moet nemen. Dus helaas.

Maar wat Anna zegt, ik zou het niet binnenhouden!

Dank iedereen
pi_79861294
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 10:20 schreef Adelante het volgende:
feli anna
beterschap shiny
kwak kwak nachtwacht

Dat.

En ik heb gelukkig wel een vrije dag vandaag Was er ook wel echt aan toe...
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')