Trusten mop!quote:Op donderdag 1 april 2010 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik noem het een dag.
Welterusten mensjens!
*gaat tanden poetsen*quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 22:57 schreef Greys het volgende:
Moeten jullie allemaal werken ofzo morgen?
Nope. Maar wel een drukke week gehad en morgen redelijk op tijd eruit om op mijn neefjes en nichtjes te passen terwijl hun ouders alles voor opa's begrafenis gaan regelen. Dus vandaar.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:57 schreef Greys het volgende:
Moeten jullie allemaal werken ofzo morgen?
Het was een poging tot een valsch grapjequote:Op donderdag 1 april 2010 22:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope. Maar wel een drukke week gehad en morgen redelijk op tijd eruit om op mijn neefjes en nichtjes te passen terwijl hun ouders alles voor opa's begrafenis gaan regelen. Dus vandaar.
Wat backfirede omdat ik ook vrij heb.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was een poging tot een valsch grapje
Trusten
Lekker he? Zo'n weekje vrij?quote:Op donderdag 1 april 2010 22:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope. Maar wel een drukke week gehad en morgen redelijk op tijd eruit om op mijn neefjes en nichtjes te passen terwijl hun ouders alles voor opa's begrafenis gaan regelen. Dus vandaar.
Ik zie nog steeds krullen, maar wel ietwat uitgezakte.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:02 schreef Dirkh het volgende:
Zag ik een flits nou dat Femke d'r haar stijl heeft?
quote:Op donderdag 1 april 2010 23:03 schreef Dirkh het volgende:
Zag ik in een flits nou dat ik hier nu in mijn eentje post?
Hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |