Zit daar een shimmer in?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Don't Feed The Birds van Catrice.
Hij bevalt me wel.
Gefeliciteerd, mooie lak en make-up trouwensquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:50 schreef samsuus het volgende:
It's my birthday!!! 25!
Gisteravond gevierd en wil even mijn nagels showenmet uiteraard bijpassende oog make-up!
![]()
In het echt is het meer 'groen'. Overigens zit het er al een week op!Zonder chips
![]()
[ afbeelding ]
Hele aparte, maar mooie kleur!quote:
Leuke kleurtjes, p2 is fijnquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:31 schreef Juud- het volgende:
[..]
Oja, nog ff een snelle swatch van mijn nieuwe P2-lakjes:
[ afbeelding ]
Mooi?quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:01 schreef Diconnected het volgende:
OehIk liep net MOOI binnen, en daar hebben ze dus ook OPI
. En laat ik nou ook de kortingspas hebben
. Ze hebben de Hong Kong en Alice collectie, dus als ik volgende week m'n salaris heb ga ik MAAH halen of AA.
Even kijken of er hier in de buurt een zit!quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:05 schreef Diconnected het volgende:
[..]
http://www.mooiparfumerie.nl/web/index.html
Ze hebben vrij veel winkels door het hele land.
Heerlijk dat we hier een topic hebben waar we over dat soort dingen schaamteloos kunnen klagen hequote:Op vrijdag 2 april 2010 16:11 schreef Guess. het volgende:
Ik heb zoveel nieuwe lakjes,kan niet kiezen welke ik op ga doen
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:19 schreef Daph_ het volgende:
Net bij de Kruidvat geweest en alle kleurtjes die ze hadden van de nieuwe Catrice meegenomen(het waren er 'maar' 8) Toen zei de cassiere dat ik haar hele voorraad opkocht
!
Oh en wat betreft remover: ik gebruik altijd die van Essence zonder aceton. Van die van Hema en Kruidvat slaan mijn vingers wit uit en die van Etos is gewoon gedegradeerd sinds ik Essence gebruikZal 'm eens opmaken...
omg mooi gedaan!quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Don't Feed The Birds van Catrice.
Hij bevalt me wel.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja die hadden ze niet!!quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]Ik heb net 3 potjes Sold out forever gehaald omdat jij en Nune er eentje wilden!
Faal
[ afbeelding ]
Misschien ga ik dat ook maar eens doen, hij is wel erg pretty!quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:35 schreef MissJ het volgende:
ik heb dus gisteren ook een extra Sold out for ever gekocht...
Oh gelukkigquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja die hadden ze niet!!Maar je hebt 'm dus gevonden?! HELDIN!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |