Oh, ik vind m wel tof!!quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
beetje vette nagel misschien?
Ik vind Sexy in the City minder...had er meer van verwacht.
van 12 van de 15 weet ik zo de naam op te noemen, zieligquote:
Goed gedaan voor een eerste keer!quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:25 schreef Mirjam het volgende:
mimu, heerlijke faal!
mijn allereerste acrylavontuur:
mijn rechterhand:
[ afbeelding ]
ja, de riemen van m'n wijsvinger en ringvinger zijn kapot, tot bloedens toe
ik begon met die hand acryllen, vrij heldhaftig, ik ben nl. rechtshandig. er kwam vrij veel acryl op de riemen, dus dat werd vijlen. maar even flink verwennen met lemony flutter de komende dagen.
daarna links gedaan;
[ afbeelding ]
het ziet er nog rommelig uit, heb daarna nog een keer zitten vijlen en wassen
nu nog ff lakken.
Lekkere blauwquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:49 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Sexy in te city en 1 rare nagel waar bubbels op zijn gekomen... hoe kan dat nou?? Dat dat bij 1 nagel zo is??
Oh, en ik zie dat ze nog wel een laagje hadden kunnen hebben...
quote:
Ik heb ook echt geen idee hoe het er uit zou moeten zien, maar ik vind je wel stoer!quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:25 schreef Mirjam het volgende:
mimu, heerlijke faal!
mijn allereerste acrylavontuur:
mijn rechterhand:
[ afbeelding ]
ja, de riemen van m'n wijsvinger en ringvinger zijn kapot, tot bloedens toe
ik begon met die hand acryllen, vrij heldhaftig, ik ben nl. rechtshandig. er kwam vrij veel acryl op de riemen, dus dat werd vijlen. maar even flink verwennen met lemony flutter de komende dagen.
daarna links gedaan;
[ afbeelding ]
het ziet er nog rommelig uit, heb daarna nog een keer zitten vijlen en wassen
nu nog ff lakken.
Maak je geen zorgen, die holo's zijn al zo'n beetje onvindbaarquote:Op zaterdag 3 april 2010 01:01 schreef RenRen- het volgende:
Als ik weer ga bestellen, heb ik er nu al 3 die ik wil
Ruby Pumps, My Private Jet (Hopen dat ik een niet-holo krijg) en Gargantuan Green Grape
heerlijk om jequote:Op zaterdag 3 april 2010 09:21 schreef Puckzzz het volgende:
Mooie faal MiMu
Daph en Nune: PM-en jullie mij jullie adres even?
Ik heblaten kiezen welke lak hij het mooist vond. Dat was Sold out forever, maar ik ben eigenwijs en heb I Sea You opgedaan.
Eens kijken hoe de lak over een paar dagen is, dan kan ik pas weer lakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |