quote:Op donderdag 1 april 2010 22:18 schreef RockabeIIa het volgende:
't leek me zo duidelijk.
Het was inderdaad een ovulatietestje
Bedankt voor uw kostbare tijd!![]()
Nee.. 1aprilgrappertje voor vriendjequote:Op donderdag 1 april 2010 22:23 schreef bodpa09 het volgende:
Maarre... KD, je bent dus actief bezig voor een 2e?
iets met onkruidquote:Op donderdag 1 april 2010 22:22 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hij was leuk....ben ook benieuwd hoe het is afgelopen met dat laptop verhaal! Weet niet meer wie het was die haar man had gezegd dat ze water op zijn laptop had gemikt.
trouwens, ik had een pm van Ymme, ze leeft nog
quote:Op donderdag 1 april 2010 22:24 schreef huuphuup het volgende:
whaha die TT![]()
heb alleen wel trek in paaseieren nu altijd
quote:Op donderdag 1 april 2010 22:24 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Nee.. 1aprilgrappertje voor vriendje
Ik ook!quote:Op donderdag 1 april 2010 22:24 schreef huuphuup het volgende:
whaha die TT![]()
heb alleen wel trek in paaseieren nu
En? Hoe reageerde hij?quote:Op donderdag 1 april 2010 22:24 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Nee.. 1aprilgrappertje voor vriendje
Absoluut niet grappig!quote:Op donderdag 1 april 2010 22:28 schreef RockabeIIa het volgende:
http://nos.nl/artikel/147(...)n-op-een-rijtje.html
Hebben jullie dat al gezien...
niet grappig
Ik geloof niet dat het echt is...het trieste is wel dat ongeveer de helft hiervan in DLD al zo isquote:Op donderdag 1 april 2010 22:28 schreef RockabeIIa het volgende:
niet grappig
Hij moest lachenquote:
damn...quote:Op donderdag 1 april 2010 22:28 schreef RockabeIIa het volgende:
niet grappig
Tijd om te verhuizen...quote:Op donderdag 1 april 2010 22:28 schreef RockabeIIa het volgende:
niet grappig
Ik zit heel de dag al te wachten op een bericht dat het een 1 april grap isquote:Op donderdag 1 april 2010 22:28 schreef RockabeIIa het volgende:
niet grappig
Veel plezier vanavond dan!quote:Op donderdag 1 april 2010 22:32 schreef Kleurdoos het volgende:
En Elin is 2 jaar geleden wel op 1 april verwekt trouwens![]()
![]()
beste grapje ever
Awwquote:Op donderdag 1 april 2010 22:32 schreef Kleurdoos het volgende:
En Elin is 2 jaar geleden wel op 1 april verwekt trouwens![]()
![]()
beste grapje ever
Ha, dat was ik. Dacht dat verder niemand meer interesse had, want er werd verder niet op gereageerd.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:22 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hij was leuk....ben ook benieuwd hoe het is afgelopen met dat laptop verhaal! Weet niet meer wie het was die haar man had gezegd dat ze water op zijn laptop had gemikt.
trouwens, ik had een pm van Ymme, ze leeft nog
Hee da's een goeie! *ook probeert*quote:Op donderdag 1 april 2010 22:46 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ha, dat was ik. Dacht dat verder niemand meer interesse had, want er werd verder niet op gereageerd.![]()
Maar: hij is er met open ogen ingetuind.Ik had een briefje met 1 APRIL op het toetsenbord gelegd, en tot hij dat briefje zag dacht ie dat er water op de laptop was gekomen. Ik had hem vlak voor hij van zijn werk ging een sms gestuurd met het verhaal, dus hij heeft zich waarschijnlijk de hele weg op weg naar huis op zitten vreten.
Hij was wel verbaasd dat de kabel van de voeding nog in de laptop zat, maar zover had ik nu ook weer niet gedacht om die er ook nog eens uit te halen...
De laptop was dichtgeklapt, zodat ie het briefje niet meteen zag. Hou wel je lach in, anders heeft het slachtoffer het door...quote:
Krijg ik een smsje: "Ezel."quote:
Ja hij is nog niet thuisquote:Op donderdag 1 april 2010 23:04 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
De laptop was dichtgeklapt, zodat ie het briefje niet meteen zag. Hou wel je lach in, anders heeft het slachtoffer het door...
Oeps, je staat dus al bekend als laptop-verpester.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:05 schreef innepin het volgende:
[..]
Krijg ik een smsje: "Ezel."
de vorige laptop is gesneuveld omdat ik er een glas thee met suiker overheen kieperde![]()
Woeiii dankjewel voor de goeie tip, het is gelukt!quote:Op donderdag 1 april 2010 23:13 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Oeps, je staat dus al bekend als laptop-verpester.Dat werkt alleen maar in je voordeel.
Alleen aan die eerste 3 ga ik al faillietquote:Op donderdag 1 april 2010 22:28 schreef RockabeIIa het volgende:
niet grappig
Och, zolang wij Nederlanders niet in opstand komen (en daar zijn we te mak voor) zie ik het allemaal nog wel gebeuren, ook al zijn het slechts 'voorstellen en ideeën'.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:28 schreef RockabeIIa het volgende:
niet grappig
Liefdequote:Op donderdag 1 april 2010 23:05 schreef innepin het volgende:
[..]
Krijg ik een smsje: "Ezel."
de vorige laptop is gesneuveld omdat ik er een glas thee met suiker overheen kieperde![]()
En er is gisteren heel veel over gesproken in de media... P&W ging er alleen maar over volgens mij.quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:22 schreef Suzanna het volgende:
Dat van die bezuinigingsvoorstellen, moet toch wel een 1-aprilgrap zijn?? Ik vind ze echt belachelijk... (maar ja, er zitten ook links naar uitgebreide rapporten....)
Een tractatie voor wat precies? We kunnen vast wel helpen met creatief zijn...quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:41 schreef Groofsken het volgende:
Potverdikkie ik moet een tractatie gaan maken. Niks voor mij
. Althans het verzinnen dan hè.
Geen idee, heb wel gezegd dat ik dan maar het liefst zo snel mogelijk wil. Het wachten is inderdaad het vervelendst.quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:10 schreef Diaan73 het volgende:
Rewimo, het ergste lijkt me die onzekerheid.. dat is bij ons op het werk ook al jaren eigenlijk en het duurt nog wel even. Niet dat je geen baan hebt, maar wat je gaat doen. Wanneer weet je of je naar die andere afdeling kunt?
Jaaa!quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Geen idee, heb wel gezegd dat ik dan maar het liefst zo snel mogelijk wil. Het wachten is inderdaad het vervelendst.
Kijk dan even in het tractatietopicquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:41 schreef Groofsken het volgende:
Potverdikkie ik moet een tractatie gaan maken. Niks voor mij
. Althans het verzinnen dan hè.
Heb je hier iets aan, TF? http://www.xs4all.nl/~mkalk/vlomarkt.htmquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
behalve bezoeken aan schoonouders enzo..gaat iemand hier nog iets leuks doen de komende dagen?
Qua beurzen, fairs of open dagen bedoel ik?
Echt hequote:Op vrijdag 2 april 2010 10:28 schreef Kleurdoos het volgende:
grrr WEER 10 jaar van mn leven.. elin had weer iets in r mondpunaise en ze vond het zelf erg grappig
waar ze die vandaan haaldedoodeng, kinderen.
Moeder natuur heeft dat niet erg logisch uitgevonden..
leuke link, bedankt!quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heb je hier iets aan, TF? http://www.xs4all.nl/~mkalk/vlomarkt.htm
Dierenpark Emmenquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:08 schreef Vlindur het volgende:
Mogguh, weet iemand of er zondag en maandag in het Noorden iets te doen is waar een baby bij kan zijn?
KD, wat eng zeg!
En Tico nog een meisje, gefeliciteerd!
quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Vlindur, bedoel je iets van paintball?
precies...quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:59 schreef Pvoesss het volgende:
Waarom heeft hij er niets aan? Het is voor jullie leuk en hij is bij jullie.
En hij kan gewoon lekker kijken naar de dieren, plantjes en omgeving
Ik zeg het wat krom maar ik ben van mening dat je met kinderen onder de 4 niet voor 'hun' naar een pretpark hoeft omdat ze het toch niet weten/herinneren. Dan ga ik liever naar een bos ofzo dan naar zo'n duur pretparkquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:59 schreef Pvoesss het volgende:
Waarom heeft hij er niets aan? Het is voor jullie leuk en hij is bij jullie.
En hij kan gewoon lekker kijken naar de dieren, plantjes en omgeving
Schommel heb ik, het gaat om het hout!quote:: Op donderdag 1 april 2010 16:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
schommel kopen ?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:30 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ieks, Annicka kwam me net een stuk glas van ongeveer 2 cm overhandigen, van een glas dat gisteren kapot was gevallen.
Je zag haar kijken: 'Dit hoort volgens mij niet bij het speelgoed, mama.'We hebben het meteen samen in de vuilnisemmer gegooid...
Elin een punaise, Annicka een stuk glas... Enge dag vandaag...
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:30 schreef pinquit het volgende:
ik ging broodjes halen voor zondag, is er een of andere gerard joling op bezoek bij de musicstore. ok, maar waarom mensen daarvoor in een 2metersbrede rij gaan staan?
Ohh ja ! Jammer dat wij andere plannen haddenquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:02 schreef Rewimo het volgende:
O dat is fijn Diaan
Tuin ziet er goed uit, BE![]()
Museum was leukDan merk je hoe groot je kind al wordt, als hij dat leuk vindt. Uit zijn dak gaat bij een Romein in wapenrusting op ware grootte. En voortdurend zegt: Was oudste van Muks er maar bij, die zou dit zo leuk vinden!
zat net op twitter maar jij zit er bij mij niet tussen den'kquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:40 schreef Spuuglokje het volgende:
Chell wat spannend! Ik hoop dat je die baan krijgt, en zo te lezen is die kans groot!
Glas is eng, ik twitterde het al (maar soms denk ik dat niemand mijn berichtjes daar kan lezen), Tristan heeft zich gesneden aan een stuk glas, toen hij een vriendje hielp met glas wegbrengen naar de glasbak. Zijn vinger bloedde enorm. M'n man is naar de dokter gegaan met hem en gelukkig kon het gelijmd worden, hoefde het niet gehecht te worden.
Ik dacht al...quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:17 schreef Brighteyes het volgende:
Ik las helemaal over je heen Diaan, wat sneu van Lennon zijn oor!Nu snel opknappen met de AB hoor!
Vlgs mij is iedereen twitter-verslaafd ofzo!quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:27 schreef pinquit het volgende:
stil de laatste tijdis iedereen echt zo gelukkig dat ze fok en SC niet nodig hebben?
nah ook stom, ik doe niet aan twitter (omdat ik het niet snap, die ene keer dat ik een poging gedaan hebquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vlgs mij is iedereen twitter-verslaafd ofzo!
Ik eerst ook niet. Nu wel, soms...quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:37 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
nah ook stom, ik doe niet aan twitter (omdat ik het niet snap, die ene keer dat ik een poging gedaan heb)
Ik moest echt even denken naar wat voor borrel jij toch geweest wasquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:38 schreef livelink het volgende:
Blake, dat is lang geleden, ik wist alleen Alexis nog te noemen uit Dynasty.
Ik heb X-factor gemist, ik had een govrmi borrel van mijn werk en ben net pas binnen. Dus ik moet ook nog eten. Nou ja, dan ga ik in ieder geval een beetje ontspannen de Pasen in.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:41 schreef livelink het volgende:
Twitter vind ik te vermoeiend. Het lijkt dan wel alsof ik op een feestje ben en 20 gesprekken tegelijkertijd volg en nergens echt aan mee doe.
Bovendien kom ik zwaar te kort aan het aantal tekens. Ik ben nogal lang van stof, kom ik iedere keer weer achter.
Hey wat goed!quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:44 schreef Chell het volgende:
X-factor gemistik moet geen afspraken op vrijdagavond maken, X-Factor is juist zo leuk met Fok erbij.
Maar goed, het was voor een goed doel, op 22 april lekker een bruiloft fotograferen![]()
Vandaag was echt een goede vrijdag
Ik las bijna iets anders!quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:07 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
oeke wat mooooooi! mag ik een keer komen naaien bij jou?
Is dat er zo een waar je alleen een knoop in hoeft te leggen en dat de machine dan echt alles doet?quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:07 schreef oeke het volgende:
Er zit zelfs een automatische knoopsgatnaaier op. Ik vind hem zelf ook indrukwekkend!
Welk spel?quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:07 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm ik heb zere duimen, was net aan het flipperen op de WII, erg gaaf!!
dat was je zieke geest die sprakquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik las bijna iets anders!![]()
#typ-de-la-tourette
Ja, idioot he?quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Saffier! Al weer bijna 20 weken!? En weet je al of het een j/m wordt?
Als je er blij mee bent, waarom niet? Of heb je last van mijn machientje en is dit een steek onder water?quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:24 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik ben blij met mijn nieuwe HR-ketel maarja die is niet zo leuk om te laten zienHeb wel een mooie thermosstaat met touchscreen. Zal ik effe?
ja hequote:Op vrijdag 2 april 2010 22:24 schreef oeke het volgende:
Ja, ik weet de naam van Sonnetjes buikbaby!Hij is heel leuk!
Pinball Hall of Fame: Gottleib edition.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Welk spel?
Ik kan ook niks met naaimachines. Rare dingen
Goh, die Blake. Dallas en Dynasty, daar keek destijds iedereen naar
En trots mag je op jezelf zijn! Het geeft ook een voldaan gevoel! Vind ik ook altijd als ik wat gedaan hebquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:24 schreef Memmel het volgende:
Truste saffier!
Sonnetje, ik ben ook trots op mij! Het is zo'n moe maar voldaan gevoel.
Daar doe ik niet aan. Maar ik denk dat ik minstens net zo blij ben met mijn nieuwigheden!quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:26 schreef oeke het volgende:
[..]
Als je er blij mee bent, waarom niet? Of heb je last van mijn machientje en is dit een steek onder water?
Gelukkig maar. Dat kan ik me voorstellen, dat je er blij mee bent.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:28 schreef RockabeIIa het volgende:
Daar doe ik niet aan. Maar ik denk dat ik minstens net zo blij ben met mijn nieuwigheden!
dat is ook oprecht vervelend... nare verrassingen zijn datquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:33 schreef Memmel het volgende:
Ik was zojuist oprecht teleurgesteld toen ik dacht te kunnen relaxen met een glas baileys, maar dat ik de fles al leeg bleek te hebben.,,,
Ah, die hebben wij ook. Maar nog niet geprobeerd. Toch maar eens doen dan, morgenquote:
Een stuk of 6, van de transdesign.comquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:52 schreef oeke het volgende:
Hey Kim!
Welke nagellak?Hoeveel en waarvandaan?
Huup, gezellig, handwerkmeet bij mij! Klinkt trouwens als een heerlijk dagje.
Ik moest echt even nadenken.quote:Op zaterdag 3 april 2010 07:50 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb echt lekker geslapen!!! Ik slaap bij m'n pap en mam, onze slaapkamer wordt geverfd enzo. Maar heerlijk een nacht zonder circelzaag naast je!
ja, dat helpt wel, ik kán het ook weer.quote:Op zaterdag 3 april 2010 09:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh lekker Buuf, gewoon weer in het ritme van alledag maar wel nog met de vakantie vers achter de rug ^_^
Dat moet ik óókquote:Op zaterdag 3 april 2010 09:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Succes
Ik ga me straks in het paasgeweld in de super storten
Toen ik zei dat ik er nog niets aan gedaan had meende ik dat namelijk ook echt
succesquote:Op zaterdag 3 april 2010 09:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Succes
Ik ga me straks in het paasgeweld in de super storten
Toen ik zei dat ik er nog niets aan gedaan had meende ik dat namelijk ook echt
Wij ookquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:56 schreef Lois het volgende:
Ik moet nog het slagveld wat supermarkt heet in
Ben benieuwd! Jullie hebben wel mooi de ruimte voor zo'n gaaf toestel!quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:01 schreef Memmel het volgende:
Wat een regen zeg! Daar word ik al zandkruier niet zo blij van. Stiemie, we zijn wat aan het bijstesten in de tuin. Grind was toch geen succes en dan wordt nu ook steen. 65 m² extra steen dus. En een jungle gym voor Anna en Morris!
Foto's later vandaag!
Bij mijnese was het niet druk.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:56 schreef Lois het volgende:
Ik moet nog het slagveld wat supermarkt heet in
* Muks biedt rolletjes behang en pot sterke lijm aanquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Bij mijnese was het niet druk.Máár: drie kinderen nieuwe schoenen, paaskermis, en-ik-wil-geen-boodschappen-doen-bui bij alledrie maakt dat ik inmiddels paars aangelopen ben.
dank jequote:Op zaterdag 3 april 2010 16:28 schreef Muks het volgende:
[..]
* Muks biedt rolletjes behang en pot sterke lijm aan
Albert Cuyp.quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:53 schreef debuurvrouw het volgende:
lekker Oeke, SchorsenerenWaar haal je die?
ik heb ze hier nog niet kunnen vinden. Vast van de boerenmarkt ofzo.
![]()
ja.quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:12 schreef oeke het volgende:
[..]
Albert Cuyp.Gewoon hartje Amsterdam dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |