3.19 heb ikquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Laatste update van BtS wel geinstalleerd?
Wellicht je DirectX 9 updaten.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:13 schreef Frutsel het volgende:
ik heb van de week eens 2 mods geinstalleerd voor BtS, waaronder rise of mankind vs 2.91
speelt iemand die? Bij mij crasht die volgens mij
er staat "initializing" en dan gebeurd er niets meer![]()
lijkt me wel een erg mooie uitbreiding, maar ja, voor 450 mb heb je vast wat
De ander, Rhyse and fall of civilization (of zoiets) is wel interessant, zeker met de MP optie nu.
Ook al gedaanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:49 schreef STING het volgende:
[..]
Wellicht je DirectX 9 updaten.
http://www.microsoft.com/(...)d92a3&displaylang=en
Cool...zal ik vanavond ff doen... of ik vergiste me en heb die al, maar zit nu op me werkquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:58 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Download anders versie 2.92:
http://forums.civfanatics.com/showthread.php?t=273373
Wtf? Ik zou er weg gaanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Cool...zal ik vanavond ff doen... of ik vergiste me en heb die al, maar zit nu op me werk![]()
en daar mag ik geen Civ spelen
zal het vanavond nog eens langer laten lopen.. wel irritant voor een MP game danquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:27 schreef ImMaxa het volgende:
Heb ik in het verleden ook gehad, bij een eerdere versie. Maar als in lang genoeg wachtte (Soms wel 5+ minuten) ging het laden verder.
Ik kom bij jou inwonenquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:57 schreef boofer het volgende:
wOOt! Ik heb civilization V besteld via amazon in engeland! Toch mooi 15e besteld en het komt maandag al binnen! Ben benieuwd wat er allemaal verandert is in de nieuwste versie
Zo heel bijzonder waren die wonderfilmpjes en victory filmpjes van Civ IV nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:12 schreef ImMaxa het volgende:
Ja, een aparte Civ V topic. Dit is gewoon Civ algemeen, toch?
Wel, ik ben over naar Civ V. Al kan ik niet wachten op patches en mods, want dit spel heeft echt nog wel werk nodig. En ben teleurgesteld door het ontbreken van wonderfilmpjes en victory filmpjes.
Na 1 keer heb je die toch ook wel gezienquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:12 schreef ImMaxa het volgende:
Ja, een aparte Civ V topic. Dit is gewoon Civ algemeen, toch?
Wel, ik ben over naar Civ V. Al kan ik niet wachten op patches en mods, want dit spel heeft echt nog wel werk nodig. En ben teleurgesteld door het ontbreken van wonderfilmpjes en victory filmpjes.
Daar ben ik het helemaal mee eens. De leaderheads van Civ III zijn nog steeds mijn favoriet. Puur vanwege het feit dat ze zo leuk met de tijd mee veranderen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:00 schreef Klaudias het volgende:
Bij leaderheads vind ik het vaak leuker als het grafisch niet heel spectaculair, maar wel met de tijd mee verandert (zoals Civ3). Dat Caesar een bolhoedje draagt in de Industrial Age en Roosevelt een dierenhuid in de oudheid.
Helaas hebben ze in Civ 4 en 5 voor de goede graphics van de leaderheads gekozen ....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |