iTunesquote:
Negersquote:Op donderdag 1 april 2010 21:47 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
iTunes
Apple
Volkswagen
SBS
TROS
Telegraaf
Geenstijl
Nee.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:46 schreef Penisbaard het volgende:
iTunes
Gewoon, van je shuffle afhalenquote:Op donderdag 1 april 2010 21:55 schreef onearmedman het volgende:
JEZUS, HOE HAAL IK NUMMERS VAN MIJN SHUFFLE, KANKERPROGRAMMA
Dikke eens!quote:Op donderdag 1 april 2010 21:57 schreef Biogarde het volgende:
iTunes zuigt apenballen. Ik gebruik het icm een iPhone en iPods, maar OMG! Zelfs op een Mac is het een log boutprogramma met het gedrag van een huilbaby.
Nope, op een Mac ook bloedkokend irritant.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:01 schreef Henno het volgende:
Zelfs op de meest ouderwetse Mac duurt dat nog geen half uur. Gaat hier vast om een stokoude dichtgeslibte Windows-installatie(en ja Apple software op het Windows platform is een beetje matig, hun ontwerpen botsen ook een beetje)
Idd. Ik heb sowieso een tyfushekel aan bemoeizuchtige bedrijven die mensen hun software en apps willen opdringen. Ik wil dus gewoon een map of mappen selecteren en deze naar mijn speler overbrengen zonder iTunes (gelukkig heb je Sharepod, waarvoor je nog steeds iTunes nodig hebt, maar dus wel met mappen kunt slepen en nummers toevoegen en al)quote:Op donderdag 1 april 2010 21:47 schreef Saaaaab het volgende:
IkdeuntjesRampenprogramma inderdaad, gewoon nummers verslepen in een mapje ftw.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |