Winamp is ook gewoon gratis en dringt zich (anders als iTunes) niet op bij elk iets wat je doet te willen dat je het via iTunes kijkt/luistert. Ik bepaal zelf wel wat ik wanneer met welke speler doe. Niet iTunes. En al helemaal niet ongevraagdquote:Op donderdag 1 april 2010 22:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Mensen die over ITunes zeuren zijn gewoon te dom om het te begrijpen. Het is net zoiets als lopen gillen dat Photoshop kut is voor het bewerken van fotos. En daarbij is Itunes gratis.
Ik hoor dit vaker, waarom eigenlijk? Ik heb er absoluut geen problemen mee!quote:Op donderdag 1 april 2010 22:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nope, op een Mac ook bloedkokend irritant.
Voorkeursinstellingen zijn te moeilijk voor je?quote:Op donderdag 1 april 2010 22:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
Winamp is ook gewoon gratis en dringt zich (anders als iTunes) niet op bij elk iets wat je doet te willen dat je het via iTunes kijkt/luistert. Ik bepaal zelf wel wat ik wanneer met welke speler doe. Niet iTunes. En al helemaal niet ongevraagd
Nope, iTunes heeft zich er gewoon niet mee te bemoeienquote:Op donderdag 1 april 2010 23:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Voorkeursinstellingen zijn te moeilijk voor je?
Dit idd.. Heb ook iTunes.. verschrikkelijk programma btw.. (ben te lui om het te deïnstallerenquote:Op donderdag 1 april 2010 21:51 schreef BrandX het volgende:
Daarom gebruik ik winamp
Kan je hetzelfde mee als met itunes, zonder dat het eeuwen duurt en doorlopend geschreeuwd wordt door het programma of 'ie moet synchroniseren
Ik moet wel, heb muziek gekocht dat zich nergens anders mee laat afspelen.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:12 schreef BrandX het volgende:
En ach, ieder zijn ding, en die van mij is zeer zeker niet iTunes
Jij houdt niet van gemak?quote:Op vrijdag 2 april 2010 05:20 schreef retorbrapi het volgende:
Het probleem met iTunes is dat het té makkelijk werkt. Ik bedoel, je sluit je iPod aan en hij synchroniseert alles automatisch, niet prettig. Zo wordt mij teveel werk uit handen genomen en dat wil ik niet. Ik wil zelf met bestandjes en mapjes kunnen slepen en moeite moeten doen voordat ik muziek kan luisteren. Het is net zo vervelend als een koffiezetapparaat. Je drukt op een knopje en je hebt koffie. Veel te makkelijk. Ik wil zelf m'n koffiebonen kunnen pletten en koken.
Jij bent dom zegquote:Op donderdag 1 april 2010 23:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nope, iTunes heeft zich er gewoon niet mee te bemoeien
Plus dat elke keer wanneer je een iTunes-update installeert op je pc, iTunes spontaan weer begint te mekkeren![]()
En ach, ieder zijn ding, en die van mij is zeer zeker niet iTunes
Winamp doet alles wat ik wil, wanneer ik het wil en hoe ik het wil. Braaf, gehoorzaam, en zonder zich met alles te bemoeien
Het lijkt wel de ideale vrouw
quote:Op vrijdag 2 april 2010 05:20 schreef retorbrapi het volgende:
Het probleem met iTunes is dat het té makkelijk werkt. Ik bedoel, je sluit je iPod aan en hij synchroniseert alles automatisch, niet prettig. Zo wordt mij teveel werk uit handen genomen en dat wil ik niet. Ik wil zelf met bestandjes en mapjes kunnen slepen en moeite moeten doen voordat ik muziek kan luisteren. Het is net zo vervelend als een koffiezetapparaat. Je drukt op een knopje en je hebt koffie. Veel te makkelijk. Ik wil zelf m'n koffiebonen kunnen pletten en koken.
Ik faal standaard volgens jou, dus dat verbaasd me niets. Derhalve hecht ik nul komma nul waarde aan jouw postings richting mijquote:Op vrijdag 2 april 2010 07:48 schreef Repeat het volgende:
[..]
Jij bent dom zeg
ik heb nog nooit een melding of bericht van m'n iTunes gehad . Jij faalt.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 07:48 schreef Repeat het volgende:
[..]
Jij bent dom zeg
ik heb nog nooit een melding of bericht van m'n iTunes gehad . Jij faalt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |