Okay, helemaal duidelijk, bedankt.quote:Op zondag 11 april 2010 16:31 schreef WhiteJoker het volgende:
Daaraan kan de chauffeur zien of het de goede bus is. Deze staat ook op het dienstkaartje vermeld. Mocht de bus uitgewisseld moeten worden (bijvoorbeeld bij een defect) dan is niet gelijk heel de dienstregeling in de war, maar krijgt een andere bus gewoon dezelfde omloop.
En dat is nou de derde of de vierde keer dat dat kerkhof voorbij komt.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:47 schreef FlorentijnH het volgende:
Bussenkerkhof:
http://www.urbanadventures.eu/gallery/buskerkhof/index.html
zouden ze nog lopen?
Als Arriva ze ook heeft dan is het kennelijk van hogerhand opgelegd, toch?quote:Op maandag 12 april 2010 01:51 schreef busfoto.nl het volgende:
Het is inderdaad opvallend dat er in deze bordjes is geinvesteerd terwijl ik persoonlijk de verwachting heb dat een groot deel van de GVU-bussen met de nieuwe concessie naar de schroothoop gaat (alle LPG-bussen). Mogelijk kunnen ze in de nieuwe hybride bussen geplaatst worden als de vervoerder dan met het systeem doorgaat.
En dat is dan weer een andere verklaring dan die van de joker.quote:Overigens: de displays zijn ook in gebruik om het lijnnummer te tonen. Omdat er buitengewoon vaak een storing zit in de koppeling tussen Infoxx en de richtingdisplays werken deze vaak (ongeveer 5 procent van de bussen) niet. Als op het display kleine cijfertjes staan, is het omloopnummer van de bus. Staat er een groot nummer, dan is dat het lijnnumer (of weet de chauffeur niet hoe het ding in te stellen en staat het omloopnummer in grote cijfers).
Oftewel een hele dure vervanging van de standaard flip nummertjes waar je precies 't zelfde mee bereikt.quote:Het apparaat is dus niet gekoppeld aan Infoxx en moet handmatig worden bediend.
Lijkt me deze te zijn geweest: http://openbaarvervoerinboskoop.nl/busfoto/eelkehendrikhelmholt/quote:Op maandag 12 april 2010 23:35 schreef NoBody122 het volgende:
Wie stond er eergisteren rond het middaguur mijn Maxx-bus, de 8203, te fotograferen aan de stadsbussen-kant van het uitstap-perron?
Die pagina was ik al tegengekomen inderdaad. Het moet dan echter wel een nieuwe fotosessie zijn geweest, die nog niet naar Marty gestuurd isquote:Op dinsdag 13 april 2010 08:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Lijkt me deze te zijn geweest: http://openbaarvervoerinboskoop.nl/busfoto/eelkehendrikhelmholt/
laatste 2 fotos van EHH op BuzzyBee zijn 12 april in drachten gemaaktquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:03 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Die pagina was ik al tegengekomen inderdaad. Het moet dan echter wel een nieuwe fotosessie zijn geweest, die nog niet naar Marty gestuurd is
En ook vandaag rijdt ie (tot half zes) weer z'n rondje.quote:* BeefRWijker ziet op 't ogenblik elke 20 minuten een DO Alliance rijden in Athene op rtl-Z (rtl7) nieuws)
en waar gaan die Citaro G wagens naar toe?quote:Op woensdag 14 april 2010 21:08 schreef Ofyles2 het volgende:
Veranderingen wagenpark Zaanstreek:
Connexxion schaft 62 nieuwe bussen aan, waarvan een groot gedeelte Citaro L's. Geslachtofferd worden de laatste resterende Citaro G's.
Althans dat is wat ik van een buschauffeur heb gehoord.
Dat had de bussjoof niet gezegd. Zolang ze maar niet naar Almere gaan.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:40 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
en waar gaan die Citaro G wagens naar toe?
zekers. Alleen ze behoren zo ongeveer tot het oudste mat dat xx rond heeft rijden.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:17 schreef NoBody122 het volgende:
Laat die Duvedecs maar lekker blijven. Fijne dingen zijn dat
boeiend.. zolang t rijdquote:Op donderdag 15 april 2010 18:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zekers. Alleen ze behoren zo ongeveer tot het oudste mat dat xx rond heeft rijden.
Waarom niet ?quote:Op donderdag 15 april 2010 17:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet naar Almere gaan.
Weet je 't zeker?quote:Op woensdag 14 april 2010 21:08 schreef Ofyles2 het volgende:
Veranderingen wagenpark Zaanstreek:
Connexxion schaft 62 nieuwe bussen aan, waarvan een groot gedeelte Citaro L's.
quote:Geslachtofferd worden de laatste resterende Citaro G's.
Sjoofs kennen Citaro's. Sjoofs hebben totaal geen weet van Citea's.quote:Althans dat is wat ik van een buschauffeur heb gehoord.
Maar nog zeker niet bejaard. Ze zijn van dezelfde leeftijd als de Hermes Alliances.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:18 schreef Peterselieman het volgende:
[.?ouwe? Duvedecs.]
zekers. Alleen ze behoren zo ongeveer tot het oudste mat dat xx rond heeft rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |