Post ik een keer hier, zit ie meteen volquote:Op donderdag 1 april 2010 21:38 schreef Cerbie het volgende:
Sorry mensen, vergeet zometeen niet uit te checken, de bus heeft geen gas meer. Op het station staat een andere bus die de rit zal vervolgen.
Je was gewaarschuwdquote:Op donderdag 1 april 2010 21:43 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Post ik een keer hier, zit ie meteen vol![]()
En dat allemaal dankzij jouquote:Op donderdag 1 april 2010 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Sinds gister rijden er bussen met Ventura deuren door Hong Kong.
En er zullen nog vele volgen!Mooie nieuwe dubbeldekkers!
quote:Zwitserse bus ingezet voor spitsritten in stad
LEEUWARDEN
Een bus die vorig jaar nog rond de hoogste bergpassen van Zwitserland cirkelde, vervoert nu spitspassagiers in Leeuwarden.
De gele Saurer van Jan Hofstra Reizen uit Drachten wordt door Connexxion ingezet voor zogenaamde ‘versterkingsritten' op lijnen waar veel forenzen en scholieren gebruik van maken.
Daarvoor huurt het vervoersbedrijf al sinds jaar en dag bussen in van derden, zegt woordvoerder Herman Opmeer van Connexxion. Maar dat zijn zelden zulke opvallende voertuigen als de Zwitserse bus van Hofstra. ,,De Rolls Royce onder de autobussen'', stelt Hofstra.
Bron: Leeuwarder Courant
Ergens tussen Bolsward en Leeuwarden, op lijn 92 (lijkt me geen Citaro G en door zijn groene kleur ook geen Integro)?quote:
Huh? Groene kleur?quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:57 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
[..]
Ergens tussen Bolsward en Leeuwarden, op lijn 92 (lijkt me geen Citaro G en door zijn groene kleur ook geen Integro)?
correct, op lijn 50 lwd-dokkumquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:16 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Huh? Groene kleur?
* BeefRWijker denk dat 't een turks MANnetje is.
Turks mannetje ?:quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:16 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
* BeefRWijker denk dat 't een turks MANnetje is.
ofquote:Op woensdag 7 april 2010 08:52 schreef marcel.nl het volgende:
Hebben jullie gisteren Railaway gezien ?
[.]
Dat is weer een hoge 17xx minderquote:Op woensdag 7 april 2010 14:12 schreef Gnittoo het volgende:
[ afbeelding ]
Motor van bus in brand
Wessel Bosgraaf
07-04-2010 13:18
SNEEK - Omstreeks 11:45 woensdagochtend werd de brandweer gealarmeerd voor een voertuig in brand bij het NS Station in het noorden van Sneek.
De brandweer die onderweg was naar het NS Station Noord reed langs het Busstation aan de Dr Boumaweg waar een bus in brand bleek te staan. Door nog onbekende redenen had de motor van een bus van connexxion vlam gevat.
De brandweer heeft de brand geblust en heeft de accu's los gekoppeld.
De bus heeft enorme brand schade opgelopen aan de achterkant van de bus.
Achteraf gezien bleek dat de verkeerde locatie door was geven en het dus inderdaad het Busstation aan de Dr Boumaweg moest zijn.
Voor zover bekend zijn hierbij geen geworden gevallen.
Okay, bedankt voor de info. Wel jammer dat zo'n nieuwe bus nu vrijwel niet op de weg is te zien.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:41 schreef Peterselieman het volgende:
Ik meende dat hier gevraagd werd waar de Arriva Citea uithing. Volgens de laatste spots staat deze bus nu bij ESA in Marum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |