Als je dit moet vragen zou ik gewoon gokken op je uiterlijk.quote:Op donderdag 1 april 2010 20:42 schreef Bulletslut het volgende:
"Vul hier je sollicitatiebrief / motivatie in."
Wat kan ik het beste opschrijven?
en een diep uitgesneden decollete!quote:Op donderdag 1 april 2010 20:43 schreef spijkerbroek het volgende:
"Op het sollicitatiegesprek trek ik een heullll kort rokje aan."
Dan is ze bij deze aangenomenquote:Op donderdag 1 april 2010 20:43 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
[..]
Als je dit moet vragen zou ik gewoon gokken op je uiterlijk.
je hele levensverhaal in het chinees....quote:Op donderdag 1 april 2010 20:42 schreef Bulletslut het volgende:
AHquote:Op donderdag 1 april 2010 23:01 schreef flipp. het volgende:
[..]
je hele levensverhaal in het chinees....
Het zou opzich helpen als je meer details geeft over hetgeen waar je op solliciteert.
Albert heijnquote:Op donderdag 1 april 2010 23:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat helpt natuurlijk ook niet echt.
Vakkenvullerquote:Op donderdag 1 april 2010 23:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Joh, dat meen je niet
WAT bij AH? Welke functie?
doe dat voor mij aubquote:Op donderdag 1 april 2010 23:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan vul je daar in dat je centen wilt verdienen.
Verzin gewoon een lulverhaal dat je er vaak boodschappen doet en je het een prettige winkel vindt en dat je wilt bijdragen aan die winkel.quote:
Maar ik heb geen zin om een verhaal te schrijvenquote:Op donderdag 1 april 2010 23:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Want? Jij wil toch bij de appie werken.
Goed idee!quote:Op donderdag 1 april 2010 23:58 schreef flipp. het volgende:
[..]
Verzin gewoon een lulverhaal dat je er vaak boodschappen doet en je het een prettige winkel vindt en dat je wilt bijdragen aan die winkel.
En anders google is ook altijd goed voor standaardbrieven, doe daar inspiratie voor op.
Welke AH?quote:
Ja, zo kom je er welquote:Op donderdag 1 april 2010 23:59 schreef Bulletslut het volgende:
Maar ik heb geen zin om een verhaal te schrijven
"ik slik door" .....quote:Op donderdag 1 april 2010 20:42 schreef Bulletslut het volgende:
Denk je?quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:23 schreef Salatrel het volgende:
je bent te oud om nog bij AH aangenomen te worden tenzij je van plan bent fulltime overdag achter de kassa te gaan zitten zonder enig uitzicht op een fatsoenlijke carriere tot je 67e
dat je te oud bent of dat je daar tot je 67e wil zitten?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |