Iedereen heeft gedoneerd door onze achterlijke overheid.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:24 schreef wise het volgende:
eens. + al die overdreven aandacht aan dat kut land. GFTO
mensen die gedoneerd hebben¡¡
Mede daarom gaan we de aankomende jaren meer centjes betalen binnen Nlquote:Op donderdag 1 april 2010 19:26 schreef luckass het volgende:
[..]
Iedereen heeft gedoneerd door onze achterlijke overheid.
Ik zeg er niks over want dan word ik waarschijnlijk uitgemaakt voor PVV stemmerquote:Op donderdag 1 april 2010 19:29 schreef Motar het volgende:
[..]
Mede daarom gaan we de aankomende jaren meer centjes betalen binnen Nl
verwacht ik ook niet dat een groep negers uit een exotisch land geld gaat doneren of mee gaat helpen met gravenquote:Op donderdag 1 april 2010 19:31 schreef AskMe het volgende:
Vraag me af hoe jij 't zou vinden als heel je familie onder het puin ligt ..
Ik lig er niet wakker van hoor dat ze daar zijn geholpen, jij wel ?quote:Op donderdag 1 april 2010 19:34 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
verwacht ik ook niet dat een groep negers uit een exotisch land geld gaat doneren of mee gaat helpen met gravenHet is veel effectiever om het lokaal op te lossen, miss met wat hulp van graafmachines en reddingswerkers uit duitsland of belgie maar dan moet het ook echt ophouden.
dat er weer onnodige gemeenschapsgelden worden verspilt (geld waar jij en ik voor moeten werken) kan me wel dwars zitten ja. Is hetzelfde als jij een dag staat te werken en je loon niet aan jou wordt gegeven maar direct verbrand wordt.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:35 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ik lig er niet wakker van hoor dat ze daar zijn geholpen, jij wel ?
Ik kan bijna niet begrijpen dat het je "dwars" zit, maar goed
Gelukkig is dit niet het geval noch bij jou neem ik aan. Ik merk er niks van en zal er ook niks van merken, dit is weer typisch een geval om te zeiken en te zaniken, maar goed.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:37 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
dat er weer onnodige gemeenschapsgelden zijn verspilt (geld waar jij en ik voor moeten werken) kan me wel dwars zitten ja. Is hetzelfde als jij een dag staat te werken en je loon niet aan jou wordt gegeven maar direct verbrand wordt.
Het zit mij wel dwars want die troep die er stond was láng geen 7,3 miljard (!) waard.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:39 schreef AskMe het volgende:
[..]
Gelukkig is dit niet het geval noch bij jou neem ik aan. Ik merk er niks van en zal er ook niks van merken, dit is weer typisch een geval om te zeiken en te zaniken, maar goed.
idd, wat willen ze iig doen met die 7.3 miljard, villa's bouwen voor al die kanslozen? een eenvoudige bakstenen huis met een stevige golfplaat kost echt niet meer dan 10 euro, meer hebben ze daar ook niet nodigquote:Op donderdag 1 april 2010 20:07 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Het zit mij wel dwars want die troep die er stond was láng geen 7,3 miljard (!) waard.
Neem een paar honderd miljoen voor slachtofferhulp, wederopbouw etc. maar 7,3 miljard voor een stel plaggenhutten en een bende armoedzaaiers.
Tja, in praktijk zal dat wel wat minder makkelijk gaan.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:15 schreef Siddartha het volgende:
Ik zeg je, flikker daar wat tenten neer + drinken/eten voor de eerste paar weken.
Kosten: +/- 5.000 euro
Dan huur je de lokale bevolking een paar maanden in om alles op te bouwen (Zodat ze gewoon kunnen werken en verdienen!), misschien nog wat westerse experts op cruciale punten neerzetten.
Kosten: Minder dan een paar miljoen.
BAM! Een bevolking die zichzelf weer heeft opgebouwd en met een lopende economie.
Klaar.
Negers werken niet manquote:Op donderdag 1 april 2010 21:15 schreef Siddartha het volgende:
Ik zeg je, flikker daar wat tenten neer + drinken/eten voor de eerste paar weken.
Kosten: +/- 5.000 euro
Dan huur je de lokale bevolking een paar maanden in om alles op te bouwen (Zodat ze gewoon kunnen werken en verdienen!), misschien nog wat westerse experts op cruciale punten neerzetten.
Kosten: Minder dan een paar miljoen.
BAM! Een bevolking die zichzelf weer heeft opgebouwd en met een lopende economie.
Klaar.
Jij gelooft ook zeker niet dat een partij voorquote:Op donderdag 1 april 2010 21:17 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Tja, in praktijk zal dat wel wat minder makkelijk gaan.
quote:Op donderdag 1 april 2010 19:31 schreef mirved het volgende:
Ik hoop dat ze daar eens een zware aardbeving krijgen! Dat zal ze leren!
oh nee wacht..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |