Alles goed daar in Zwolle ?quote:
Psyclon Ninequote:
Dat heb je sowieso vaak op youtubequote:Op donderdag 1 april 2010 21:45 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ik hield er van, maar word gek van al die bende dat er in zit.. pleuris kwaliteit meuk
Dus je kent het wel maar nog nooit gehad, moet je eens doen maar alleen als die ijs koud isquote:Op donderdag 1 april 2010 21:45 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ja, ik weet wel hoe de fles eruit ziet, maar ik heb het nog nooit gedronken...
Een beetje bagger mag wel, maar ik moet wel iets kunnen horen.. bijna alleen ruis enzo is niks.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Psyclon Nine
[..]
Dat heb je sowieso vaak op youtube
Dat zuigt wel hard jaquote:Op donderdag 1 april 2010 21:47 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Een beetje bagger mag wel, maar ik moet wel iets kunnen horen.. bijna alleen ruis enzo is niks.
Nop, is er iets spannends?quote:
Die uitspraak doet me altijd weer denken aan een geniaal tshirt dat een vriendje van mij vroeger had; 2 (getekende) pinguins tegenover elkaar, 1 mannetje, 1 vrouwtje... mannetje met een gigantische stijve lul, waarop het vrouwtje dus zegt "Alleen als ie ijs en ijskoud is"...quote:Op donderdag 1 april 2010 21:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus je kent het wel maar nog nooit gehad, moet je eens doen maar alleen als die ijs koud is
Helemaal goedquote:Op donderdag 1 april 2010 21:46 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Alles goed daar in Zwolle ?
Hoe is het met Thijs?
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:48 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Die uitspraak doet me altijd weer denken aan een geniaal tshirt dat een vriendje van mij vroeger had; 2 (getekende) pinguins tegenover elkaar, 1 mannetje, 1 vrouwtje... mannetje met een gigantische stijve lul, waarop het vrouwtje dus zegt "Alleen als ie ijs en ijskoud is"...![]()
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:48 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Die uitspraak doet me altijd weer denken aan een geniaal tshirt dat een vriendje van mij vroeger had; 2 (getekende) pinguins tegenover elkaar, 1 mannetje, 1 vrouwtje... mannetje met een gigantische stijve lul, waarop het vrouwtje dus zegt "Alleen als ie ijs en ijskoud is"...![]()
Na de zwem meet aubquote:
Ik betwijfel het, dat is al meer dan 15 jaar geleden...quote:Op donderdag 1 april 2010 21:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
![]()
Als dat shirt nog bestaat wil ik hem wel hebben
Mooi!quote:Op donderdag 1 april 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Helemaal goed![]()
En met Thijs gaat het geweldig, ik lach me suf om dat kind![]()
Hoe is het daar?
Das wel jammerquote:Op donderdag 1 april 2010 21:50 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, dat is al meer dan 15 jaar geleden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |