2e van links en de meest rechtse vink wel nice hoor.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:30 schreef Panda72 het volgende:
je zou toch denken dat die celebs zich beter zouden kleden met al dat geld dat ze hebben. Maar ja goede smaak is kennelijk niet te koop.
[ afbeelding ]
Heidi Klumm is ook veel mooierquote:Op donderdag 1 april 2010 21:26 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Is dat Heidi klumm?![]()
Ik herinner mij haar veel mooier...
Die meest rechtse vind ik anders best mooiquote:Op donderdag 1 april 2010 21:30 schreef Panda72 het volgende:
je zou toch denken dat die celebs zich beter zouden kleden met al dat geld dat ze hebben. Maar ja goede smaak is kennelijk niet te koop.
[ afbeelding ]
Ik vind die jurk mooier zonder die frutsels op de voorkantquote:Op donderdag 1 april 2010 21:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die meest rechtse vind ik anders best mooi
Blik is ook kut trouwens. Krijg je van die kleine kutsneetjes van die heel hard bloeden.quote:
M'n post van eerder vanmiddag nog gelezen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Once upon a time a man came along that said we should be nice to eachother...
so we nailed him to a cross"
Deze bloedde anders ook vrij hard.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Blik is ook kut trouwens. Krijg je van die kleine kutsneetjes van die heel hard bloeden.
Ik lees niet terug of het moet rete belangrijk zijnquote:Op donderdag 1 april 2010 21:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
M'n post van eerder vanmiddag nog gelezen?
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:34 schreef Gotrick het volgende:
Voor de beeldvorming.. hier even Heidi posten..
[ afbeelding ]Zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Door je vinger boren of erin snijden bloed ook aardig hoorquote:Op donderdag 1 april 2010 21:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Blik is ook kut trouwens. Krijg je van die kleine kutsneetjes van die heel hard bloeden.
Kijk jij ook zo als je in het water ligt?quote:
Je vroeg wat ik dan doequote:Op donderdag 1 april 2010 21:35 schreef murp het volgende:
[..]
Ik lees niet terug of het moet rete belangrijk zijn
quote:Op donderdag 1 april 2010 18:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Van alles. Servers aanmaken, dedicated (net als fok op een ijzeren bak) of virtueel (google op Hyper-V/VMWare), zorgen dat ondersteuning voor scripttalen als ASP/PHP/Coldfusion en dergelijke werkt, backups aanmaken en terugzetten, zorgen dat statistieken werken voor klanten.
Neequote:Op donderdag 1 april 2010 21:36 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Kijk jij ook zo als je in het water ligt?
Ik snap er nog steeds niets vanquote:Op donderdag 1 april 2010 21:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je vroeg wat ik dan doe
Dit dus:
[..]
Dat moet je ook niet doen.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:35 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Door je vinger boren of erin snijden bloed ook aardig hoor![]()
Ieder zijn eigen vakgebiedquote:Op donderdag 1 april 2010 21:37 schreef murp het volgende:
[..]
Ik snap er nog steeds niets van
m,aar ik ga even mijn kind eten geven en daarna ga ik mezelf onthaasden
3e keer dati k het lees, ik snap er nog steeds niks van.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je vroeg wat ik dan doe
Dit dus:
[..]
Doe het ook niet expres hoorquote:Op donderdag 1 april 2010 21:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet doen.
Piercings door je lip heen bloeden trouwens ook behoorlijk hard.
Ik snap het ook nietquote:Op donderdag 1 april 2010 21:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
3e keer dati k het lees, ik snap er nog steeds niks van.
quote:
Ik wel.. nu voel ik mij best nerd..quote:Op donderdag 1 april 2010 21:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn lip laten bloeden deed ik wel expresquote:
Juist!quote:
Ook de computerkennis van een verdorde bos wilde bloemen?quote:
Gelukkig, ik ben neit de enigequote:
Daarom.. gvd ik had een piercing door mijn vinger moeten doen!quote:Op donderdag 1 april 2010 21:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn lip laten bloeden deed ik wel expres
Ikke welquote:Op donderdag 1 april 2010 21:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
VODKA!quote:
Mwah, noaaaah, iets meer dan dat. Maargoed, daar komt het wel op neerquote:Op donderdag 1 april 2010 21:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ook de computerkennis van een verdorde bos wilde bloemen?
Zoiets.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ook de computerkennis van een verdorde bos wilde bloemen?
Ik wil nieuwe piercingsquote:Op donderdag 1 april 2010 21:41 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Daarom.. gvd ik had een piercing door mijn vinger moeten doen!
Iets met computers dusquote:Op donderdag 1 april 2010 21:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je vroeg wat ik dan doe
Dit dus:
[..]
Suikertaartjequote:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:43 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik ken het niet eens, nooit geprobeerd..
Die zijn wel handig ja...quote:Op donderdag 1 april 2010 21:44 schreef DevilsWhore het volgende:
Wat houd ik toch veel van youtube afspeellijsten
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:43 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik ken het niet eens, nooit geprobeerd..
Ik hield er van, maar word gek van al die bende dat er in zit.. pleuris kwaliteit meukquote:Op donderdag 1 april 2010 21:44 schreef DevilsWhore het volgende:
Wat houd ik toch veel van youtube afspeellijsten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |