En heeft het ook maar opgegeven.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:03 schreef TheArt het volgende:
Martijn gaat er maar weer eens bij liggen.
In de Giro meermaals, volgens mij.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:31 schreef thettes het volgende:
Milram dus mogelijk voor Forster... maar wat ik me afvraag, heeft die man ooit ook maar één sprint op enig niveau gewonnen?
2 etappes in de Giro, 1 in de Vuelta, weinig niveau inderdaadquote:Op woensdag 7 april 2010 16:31 schreef thettes het volgende:
Milram dus mogelijk voor Forster... maar wat ik me afvraag, heeft die man ooit ook maar één sprint op enig niveau gewonnen?
Hij wordt wel heel attent voorin gehouden.quote:
Maar buiten dat heeft hij wel bijzonder weinig zeges voor een sprinter.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
2 etappes in de Giro, 1 in de Vuelta, weinig niveau inderdaad
[..]
Hij wordt wel heel attent voorin gehouden.
Theo wel, Hagen nietquote:Op woensdag 7 april 2010 12:56 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Ging het daar niet over dan? Mijn fout. Ik dacht inderdaad dat het aanhaakte op het bericht:
[..]
Die man die op kop zat van Cervelo? Nee, Bos zat in het wiel van Brown en werd op het einde flink naar achteren gedrukt. Was kansloos bij het aanzetten van de sprint.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:05 schreef Zwansen het volgende:
Was het Bos die erg goed leek te gaan en toen plots met zn voet uit zijn pedaal schoot?
Zal ook niet meer gebeuren. Vlaamse voorjaarskoersen dus.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:04 schreef Wombcat het volgende:
En nog steeds geen vlaamse winnaar voor een van de vlaamse kasseikoersen.
wel een halve vlaming nuquote:Op woensdag 7 april 2010 17:04 schreef Wombcat het volgende:
En nog steeds geen vlaamse winnaar voor een van de vlaamse kasseikoersen.
Frans-vlaanderen is ook vlaanderen.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:07 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Zal ook niet meer gebeuren. Vlaamse voorjaarskoersen dus.
Ik dacht van wel, en wikipedia geeft me gelijk, maar een historische verantwoording kan ik niet geven.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Roubaix is toch niet echt frans vlaanderen?
Dat klopt inderdaad wel. De Scheldeprijs heeft natuurlijk ook een ander karakter als koers dan de Ronde, de Omloop, E3-Prijs enzovoorts.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:16 schreef Beregd het volgende:
[..]
Ik dacht van wel, en wikipedia geeft me gelijk, maar een historische verantwoording kan ik niet geven.
eigenlijk hoort de scheldeprijs ook niet echt tot de 'Vlaamse' koersen. Da's antwerpen, niet vlaanderen (in de historische zin dan).
Zeker komende zondag. Dan is 't tijdelijk geannexeerd.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Oh jawel hoor ... Als ik hier vanuit Kortrijk de grens over rij richting Roubaix staat er zelfs n groot bord "Pays du Flandre"quote:Op woensdag 7 april 2010 17:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Was er 2 weken geleden met de motor, en het viel me al op dat de Eyserweg/Grachtstraat was afgesloten.quote:Twee keer Eyserbosweg door routewijziging
08 / 04 / 2010
De organisatoren van de Amstel Gold Race hebben een routewijziging moeten doorvoeren in Eys. De geplande voltooiing van de reconstructie Grachtstraat/Eyserweg in Eys blijkt volgens de gemeente Gulpen-Wittem niet haalbaar voor het Amstel Gold Race-weekeinde van 17 en 18 april. Door de aanpassing van de route dienen de renners in de ProTourklassieker twee in plaats van één keer de Eyserbosweg te beklimmen.
De Eyserbosweg is een van de meest gevreesde hellingen in de Amstel Gold Race. In het gebruikelijke routeschema passeren de renners er in volle finale na 237 kilometer; deze keer wordt het peloton ook na 160 kilometer over de Eyserbosweg geleid. Omdat de verbinding Grachtstraat/Eyserweg is afgesloten koersen de renners via de Eyserbosweg naar Trintelen, waar ze via de Hamerstraat weer het originele parcours richting Bosschenhuizen en Simpelveld vervolgen.
Ondanks de parcoursaanpassing in Eys blijft de totale afstand van de Amstel Gold Race (257, 8 km) nagenoeg ongewijzigd. Ook het aantal hellingen blijft hetzelfde: 31 stuks.
Zo kan ik ook wel aan 20 overwinningen per jaar komenquote:Op zondag 11 april 2010 15:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wel typisch Greipel. Er is ergens een grote koers waar veel toppers bij elkaar zitten en Greipel wint.... een andere koers die tegelijkertijd wordt gereden.
quote:After a lengthy search for a team for 2010, that included negotiations with his previous team Androni Giocattoli as well as with Astana and Rock Racing-Murcia, Simoni re-joined his old team, now known as Lampre-Farnese Vini. The 2010 Giro will be the last race of his career
Oké..... maar hij heeft nog niks gereden dit jaar toch? Is de Giro zijn enige wedstrijd in 2010?quote:
dacht ik ook. Hij kan vast wel een ploeg vinden (wss gewoon bij Milram) waar hij dat kan regelenquote:Op maandag 12 april 2010 22:15 schreef ultra_ivo het volgende:
Jammer dat hij dat niet volgend jaar doet, met het record van Parijs-Roubaix op zak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |