quote:Op donderdag 1 april 2010 15:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
"En Andwreyw eij mijw gebweld"
Jef Braeckevelt blijft een geweldige man om naar te luisteren ...![]()
Braeckevelt is een West-Vlaming. Maar dat accent kan je beter het Braeckevelt-accent noemenquote:Op donderdag 1 april 2010 15:59 schreef Leatherface het volgende:
Braeckevelt.
Wat is dat eigenlijk voor accent? Uit welke streekt komt ie?
quote:Op donderdag 1 april 2010 16:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Braeckevelt is een West-Vlaming. Maar dat accent kan je beter het Braeckevelt-accent noemen
Voor iemand als Braeckevelt die in het West-Vlaams is opgevoed en opgegroeid is het Nederlands een even vreemde taal als voor Gilbert hoorquote:Op donderdag 1 april 2010 16:03 schreef Leatherface het volgende:
[..]De Waal Gilbert spreekt gewoon veel duidelijker en beter gearticuleerd Nederlands.
Tjah ,als , als ...quote:Op donderdag 1 april 2010 16:46 schreef marcodej het volgende:
Westra had de driedaagse dus gewonnen als hij niet gelost was gisteren...
Zonde. Wel een supertijdrit van Westraquote:Op donderdag 1 april 2010 16:44 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Millar er 4,58 seconden onder, jammer.
Dat is er aan te zienquote:Op donderdag 1 april 2010 16:59 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Floris Goessinnen heeft het bergklassement gewonnen, hij is een Nederlander.
Ik ken hem trouwens niet![]()
quote:Op donderdag 1 april 2010 12:32 schreef marcodej het volgende:
De ASO zal zich nu wel achter de oren krabben.![]()
Ook mogelijk als hij gisteren nog dieper was gegaan en Millar toch had kunnen volgen dat hij vandaag had ingeboet natuurlijk ...quote:Op donderdag 1 april 2010 17:13 schreef MarijeH het volgende:
Mooie tijdrit van Millar. Hij raakte onderweg wel bijna een paaltje volgens mij in een bocht. Ook een goede tijdrit van Westra. Als hij het wiel van Millar gister had kunnen volgen had hij misschien gewonnen.
Andrej Grivko heeft ook een nette tijdrit gereden. Hij reed gister en eergister de hele dag in de aanval en dan tweede worden in het eindklassement en 7de in de etappe op 47 seconden van Millar vind ik best goed. Hij mag tevreden zijn vind ik.
Dat vraag ik me af. Hij kon gisteren sowieso niet omdat hij door de kou bevangen was. Dan kan je gewoon niet meer in het wiel mee van iemand als er versneld wordt, maar of zoiets invloed had gehad op de prestaties van een dag later. Dat was gewoon een momentopname dat het even op was. Een dag later staat het er heel anders voor.quote:Op donderdag 1 april 2010 17:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ook mogelijk als hij gisteren nog dieper was gegaan en Millar toch had kunnen volgen dat hij vandaag had ingeboet natuurlijk ...
Heb hem ooit eens in de trein ontmoet toen hij nog geen prof was.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:59 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Floris Goessinnen heeft het bergklassement gewonnen, hij is een Nederlander.
Ik ken hem trouwens niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |