Dit is koersquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Is dit de 3 daagse of gewoon een heruitzending van Kuurne Brussel Kuurne ???![]()
Stel je voor dat het zondag zo'n weer is ...quote:
Zou mooi zijn!quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Stel je voor dat het zondag zo'n weer is ...
Ik ken diene mens niet eens, djuu tochquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:04 schreef TheArt het volgende:
Wat handhaaft Vissers zich goed zeg in die groep. Job
Willems afgestaptquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:12 schreef franklop het volgende:
als ze die wind hebben die ik net op schiphol had dan zou het niet hard gaan
Is gewoon een algemene wielerterm.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:22 schreef No-P het volgende:
Haha, ik dacht dat alleen de NOS linkeballen gebruikte.
Ik zie ze nog wel terug komen.quote:
Ah, dacht dat Maarten die erin had gegooid.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Is gewoon een algemene wielerterm.
Samenwerking bij de achtervolgers is ook weg.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:28 schreef Wombcat het volgende:
Mwah. Het stabiliseert nu toch wat, en het is nog maar 6 km.
sparen voor de RvVquote:
quote:Frederik Willems heeft moeten opgeven in de Driedaagse van de Panne. De winnaar van vorig jaar heeft een knieblessure en moet nu vrezen voor de Ronde van Vlaanderen.
Willems stapte al snel na de start van de tweede etappe af. Na Gent-Wevelgem kreeg ik plots last aan mijn linkerknie", zei hij tegen Het NIeuwsblad. "Ik werd hiervoor maandag behandeld en de eerste rit van de Driedaagse ging goed tot het einde. Maar toen kreeg ik plots weer pijn."
"Ik wilde in de tweede rit nog testen, maar had te veel pijn en kneep de remmen dicht. Ik wacht nu af hoe het evolueert en hoop dat het de goede kant uitgaat. Anders komt mijn Ronde in gevaar".
Dat klopt helemaal.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:45 schreef Leatherface het volgende:
Paolini de leider. Grivko heeft als ik mij niet vergis een goede tijdrit.
Ze moeten nog wennen aan het feit dat ze niet meer alleen hoeven op te vallen, maar ook echt voor de overwinning kunnen rijden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:59 schreef ItaloDancer het volgende:
Vreemd gereden van Mouris. Rijdt schijnbaar volop mee, terwijl Traksel in de groep erachter zit, en Westra eerder nog. Maar is dan zo kapot dat hij geen ontsnappingspoging of sprint meer in de benen heeft.
Zo rijdt Vacansoleil wel in alle ritten vooraan met meerdere mannetjes, maar winnen ze niets. Ik snap het niet.
Bozic kwam veel te snel op kop te zetten. Logisch dat je dat niet door kan trekken.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:06 schreef DeeBee het volgende:
Etappe 3a 3-daagse:
1 Farrar
2 Wagner
3 van Hummel
4 McEwen
Beetje gek dat Skil op 2 mannen gokt, waren tegen elkaar aan het sprinten.
Kwam iemand van Vacansoleil echt als een raket nog even naar voren in die laatste kilometer, maar Bozic die maakte niks erna, die gast had beter zelf kunnen demarreren.
Was niet eens zo'n slechte sprint, hij zat best ver nog.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:32 schreef Sautor het volgende:
Hij maakt zich nu wel in een klap topfavoriet voor de Ronde natuurlijk.
Heb net inderdaad even gezien. Als ze samen hadden gesprint had 1 van de 2 van Skill gewonnenquote:Op donderdag 1 april 2010 13:47 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Was niet eens zo'n slechte sprint, hij zat best ver nog.![]()
Vanmiddag die tijdrit, denk Millar nog steeds wel favoriet, misschien Westra voor de dagzege? Zou leuk zijn.
Inderdaad , hij eindigde al 9x in de top 5 van een koers/rit dit jaar , maar had nog geen winst op zak ...quote:Op donderdag 1 april 2010 13:48 schreef Leatherface het volgende:
Eerste van het seizoen voor Farrar?
Zo ja, dan moest ie er toch een behoorlijke poos op wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |