quote:
Ik ben hierquote:Op donderdag 1 april 2010 15:45 schreef francis998 het volgende:
[..]
geen idee, er zijn wel wat meer vaste stamgasten verdwenen...miss teveel nieuwe topics
ahhhhhhhh zit dat zoquote:Op donderdag 1 april 2010 15:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben hier
Ben alleen niet zo fanatiek aan het meeposten, zit ook niet zoveel meer achter de PC als voorheen (denk aan een paar jaar geleden), maar lees wel met veel belangstelling mee
Laat je dan in ieder geval niet gek maken als je gaat studeren: veel jonge (in ieder geval in emotionele zin) studenten menen dat (veel) drinken een must is om erbij te horen. Ik heb zelf ook best veel gedronken in mijn studentenjaren en het was bij tijd en wijle best leuk, maar in het algemeen kijk ik daar nu niet op terug als zijnde de meest zinvolle tijdsbesteding.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:02 schreef Demise het volgende:
[..]
Ik drink niet. Heb weleens een biertje gehad, maar 't gaat niet goed samen met mijn medicatie. Dronken worden of aangeschoten raken lijkt me niets, ik ben nogal een controlfreak. Het idee dat ik niet meer zou reageren volgens mijn normen en waarden, ideeën en visies vind ik vreselijk. Laat staan dat sommige mensen zich niet eens meer kunnen herinneren wat ze gedaan hebben. Doodeng.
Daar ga jij, als supergemotiveerde aankomend sterrekunde student/AIO/…, natuurlijk niet mee te maken krijgenquote:Op zondag 28 maart 2010 20:10 schreef Demise het volgende:
[..]
Bij de weg: Het valt me op dat het UWV een terugkerend iets is in dit topic. Ik moet toegeven dat ik geen flauw idee heb wat het UWV is (een soort instelling?).
Bij de weg2: Autidude, je hebt een PMmetje.
“Als je daar nog een keer over begint, kom ik voorlopig niet weer!” (toedeloe).quote:Op zondag 28 maart 2010 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ken je mijn ouders nog niet.Helaas zal dat nooit gaan werken. Aangezien ze het gewoon net zo hard omdraaien en mij het gevoel geven dat ik iets wel moet doen terwijl ik dat dus niet wilt. En dan kan ik daar wel wat van zeggen. Maar daar gaat vooral mijn moeder gewoon aan voorbij.
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt ongeveer 20 jaar geleden werd er bijna geen aandacht aan naasten besteed. De partner meestal wel omdat hij/zij er ook bij betrokken is. Maar kinderen werden toe volledig genegeerd. Gelukkig is dat nu wel anders. Er is toendertijd nooit iemand naar mij of mijn broertje en zusjes geweest om te vragen hoe het met ons ging.![]()
Maar de laatste 10 jaar heeft mijn moeder geen noemens waardige problemen.
Afgezien van het laatste zeer herkenbaar.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:55 schreef Satsuma het volgende:
[..]
Negatieve spiralen, vastzitten in slechte gedachtes, negatief zelfbeeld, jezelf overal de schuld van geven, in het algemeen alles op jezelf betrekken, vertekend zelfbeeld (letterlijk niet kunnen inschatten hoe je er eigenlijk uitziet - de ene dag iets omver lopen omdat je denkt dat je er wel langs past, de andere dag niet naar buiten durven omdat je denkt dat je echt enorm megagigantisch genant dik bent).
Zeer herkenbaar. Laatst was er hier in de buurt een woningbrand. Iedereen in paniek, maar ik bleef rustig: mensen geruststellen etc. Misschien scheelt het dat ik BHV-er ben op het werk. Echter: achteraf ben ik daar best wel emotioneel van geweest.quote:[..]
Ik heb er nooit over nagedacht waarom dat bij mij zo werkt. Maar een 'overleefmodus' is een goede optie. Of misschien heb ik de tijd gewoon nodig om de indrukken te verwerken? Met andere dingen heb ik het ook: ik raak nooit in paniek in vervelende situaties, blijf helder nadenken (al sta ik echt te trillen van de adrenaline in m'n lichaam) en daarna schrik ik pas.
Alle vormen van vrijen zijn raar als je er over- / bij na gaat denken. In ieder geval voor mij. Ter herinnering (en voor de nieuwere mensen hier): zie hier hoe het bij mij niet werkt.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:04 schreef Satsuma het volgende:
[..]
Bij m'n ex was ik dus een enorm knuffelbeest. Ik zat echt altijd op schoot, op de bank tegen 'm aan, zelfs als we ergens op visite waren. En in bed vond ik het juist heerlijk om tegen 'm aan te liggen, als hij me dan vasthield. Met slapen zelf niet overigens, dan moest ik wel de ruimte hebben.
Zoenen is idd raar. Maar dan moet je zeker niet gaan nadenken over orale seks. Dat vind ik dus écht niks.
[..]
oeps...je hebt gelijk, heb mooi de titel gecopyd/pasted, maar ben vergeten het laatste nummertje te veranderenquote:PS: volgens mij is dit deel 45 alweer...
Ik vrees dat het land zware tijden tegemoet gaat idd.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:05 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Het gaat gewoon heel erg slecht worden in Nederland:
'Nieuwe kabinet moet 18 miljard euro bezuinigen'
Met onder andere:
[..]
[..]
[..]
[..]
etc.
etc.
Nederland gaat/is failliet.
quote:
Ik zelf volg het de laatste tijd ook niet meer zo heel veel, niet altijd even veel zin om alles te volgen.quote:
Oh, ik hou ook van gamen.. maar de laatste tijd kan ik mij er niet zo toe bewegen. Maar ik doe al mee vanaf de Philips videopac 2000, en toen NES en SNES en Megadrive en MegaCD en tussendoor ook PC met kings quest en commander Keen enzo. En ook wel op de c64 of Amiga 500. En ik heb ook een GameBoy en GameGear gehad. En alle playstations. En op de PC heb ik ook later nog veel gespeeld maar ik speel nu eigenlijk alleen nog maar op de PS3.quote:Op donderdag 1 april 2010 17:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
Ik ben ook erg vaak 's avonds aan het gamen op de Wii, lees hier bijna nooit over mede autisten die ook graag games spelen?
Ben al vanaf mijn 8ste ongeveer fanatiek gamer
Ik was ook wel een fanatieke gamester, tot mijn 17e ofzo..toen had ik nog een leuk game maatje. Waarmee we echt uren lang konden zitten gamen.quote:Op donderdag 1 april 2010 17:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
Ik ben ook erg vaak 's avonds aan het gamen op de Wii, lees hier bijna nooit over mede autisten die ook graag games spelen?
Miss een tip, waar je miss niet veel aan hebt of stom vindt, maar miss is het handig je een dagje ff van alles af te zonderen, kwa nieuws enzo..tot je weer tot rust komt.quote:Op donderdag 1 april 2010 17:50 schreef Autidude het volgende:
ja ook, maar ook dingen die ik lees en het nieuws en wat er om mij heen gebeurt. Een beetje alles.
Ik ben een beetje de hoop en vertrouwen in alles kwijt..
Niet de hoeveelheid topics, maar de ellenlange berichten waar ik geen energie voor heb om die door te gaan lezen.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:45 schreef francis998 het volgende:
[..]
geen idee, er zijn wel wat meer vaste stamgasten verdwenen...miss teveel nieuwe topics
hmmm...ik kan het me voorstellen. Soms lees ik er ook over heenquote:Op donderdag 1 april 2010 18:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niet de hoeveelheid topics, maar de ellenlange berichten waar ik geen energie voor heb om die door te gaan lezen.
Age of Empires 1 en 2 heb ik vaak gespeeld, Wolfenstein: Enemy Territory ook, en soms UT ertussendoor. Nu speel ik Fifa 2006quote:Op donderdag 1 april 2010 17:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
hmmm...lastig uit te leggen...iig ergens in een soort weide waar je een ingang hebt, naar soort van 5 wereldjes een met ijs..die ik geloof ik al heb gehad..quote:Op donderdag 1 april 2010 18:47 schreef robuust89 het volgende:
heh, ik kan wel elke post quoten, nogal herkenbare bedoeling hier![]()
interessante post van ferrobarr, hierbij doel ik op die referentie naar een oud pdd topic. zo, weer wat geleerd vandaag!![]()
@francis
waar zit je vast dan, met majora's mask? (hoezo, fiep?)
Klopt, en nog een paar. Maar van jullie ben ik het gewend. Maar Bong was nieuw en heel actief in het begin. En pats wassie weer verdwenen :|quote:Op donderdag 1 april 2010 17:36 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Ik zelf volg het de laatste tijd ook niet meer zo heel veel, niet altijd even veel zin om alles te volgen.
Maar goed, dus wel een tvp hier![]()
precies maar nu weten we waaromquote:Op donderdag 1 april 2010 20:11 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Klopt, en nog een paar. Maar van jullie ben ik het gewend. Maar Bong was nieuw en heel actief in het begin. En pats wassie weer verdwenen :|
Je was in het begin zo actief en toen niets meer. Dus ik denk vraag het maar eensquote:Op donderdag 1 april 2010 15:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben hier
Ben alleen niet zo fanatiek aan het meeposten, zit ook niet zoveel meer achter de PC als voorheen (denk aan een paar jaar geleden), maar lees wel met veel belangstelling mee
quote:Op donderdag 1 april 2010 20:13 schreef francis998 het volgende:
[..]
precies maar nu weten we waaromnet zoals met demise die was een tijdje ook aardig actief!
Ik ga haar probleem ook niet oplossen. Ik lijk wel gek.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:26 schreef Ferrobarr het volgende:
“Als je daar nog een keer over begint, kom ik voorlopig niet weer!” (toedeloe).
(weeg wel van te voren even af of het tijdelijk geen contact meer hebben met je ouders opweegt tegen de irritaties van het telkens weer aansnijden van het onderwerp door je moeder).
[..]
Goed dat het nu beter gaat met je moeder. Ik weet niet of je het zo ervaart, maar je hoeft haar problemen niet (ook) op te lossen; als autist heb je al genoeg aan jezelf…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |