Wtf, dit loopt vrij rond in Nederland nu?quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:06 schreef Conekiller het volgende:
ik zou niet eens weten hoe ik een volwassen Nephilia zou moeten huisvesten als ik d'r niet loslaat
Ze zijn vrij honkvast dus de kans op ontsnapping is vrij klein. Hier komt/komen ze in de woonkamer. Deze is afgesloten als ik niet thuis ben. En een volwassen Neph kruipt niet zomaar overal doorheen
als ik dat in de kamer zou hebben hangen dan zou ik zeker weten direct vrijgezel en wees wordenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:05 schreef Conekiller het volgende:
[ afbeelding ]
zulke leven hier wel vrij
En die komen hier idd binnenkort, nog geen kunnen vinden. Maar niet los buiten hoorDat overleven ze ook niet
Oke dankje, en voor 1 bardagaam?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:45 schreef Conekiller het volgende:
In de natuur wel. In gevangenschap is eigenlijk vrij weinig nog giftig. Aanmaak van het huidgif is afhankelijk van het voer (bepaalde termieten en mieren voornamelijk) als ze dit niet krijgen naken ze ook geen gif meer aan. Tenminste dat is de theorie. voor de zekerheid zou ik ze niet in je ogen of een wondje smeren
@fokvragen: je rekend verkeerd. 1m2 is 100x100 bodemoppervlakte.
60*40 is 0.24m2.
V0or een koppeltje moet je toch minstens uitgaan van 120x60 met een plateau erbij liever nog een stuk groter
het aantal m3 is niet heel belangrijk, het aantal m2 wel. Hoogte van een bak is 50cm eigenlijk wel genoeg.
Ik had inderdaad al begrepen dat nakweek beduidend minder giftig is dan wildvang, maar zoals je zelf al zegt is het niet verstandig om het uit te proberen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:45 schreef Conekiller het volgende:
In de natuur wel. In gevangenschap is eigenlijk vrij weinig nog giftig. Aanmaak van het huidgif is afhankelijk van het voer (bepaalde termieten en mieren voornamelijk) als ze dit niet krijgen naken ze ook geen gif meer aan. Tenminste dat is de theorie. voor de zekerheid zou ik ze niet in je ogen of een wondje smeren
Mooie beestjes!quote:Op donderdag 9 september 2010 19:50 schreef peterzx9r het volgende:
hier mijn beesies ze zijn nu we wat groter
De bak heb ik al, 80x50x40, nu het begin nogquote:Op maandag 1 november 2010 19:13 schreef Conekiller het volgende:
begin maar vast met het bouwen van een bak. Daar gaat meer tijd en geld in zitten dan je denkt
Ik ga de 11e naar Hamm. Een nog mooiere beurs.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:12 schreef Samzz het volgende:
De 21e is er een reptielenbeurs in de Twentehallen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |