door heel het landquote:Op donderdag 1 april 2010 16:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je moet wel weten waar de collega's zitten
susteren is idd Libertaquote:Op donderdag 1 april 2010 16:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
door heel het land
mja is susteren ook sittard?
of zouden ze niet liberta bedoelen? ik heb iig liberta afgeraden
mja liberta is weer geen sittardquote:
nope daar is cupido en pleasure togetherquote:
Zoooooooooooo, ik heb al 3 postsquote:Op donderdag 1 april 2010 16:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
we zijn vandaag wel hard aan het spammen![]()
[..]
heb je kijkers op de website? heb nl de link net gegevenquote:Op donderdag 1 april 2010 16:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nope daar is cupido en pleasure together
pijn aan je vingers van het typen zeker?quote:
de inlogcodes zijn veranderd en ik moet de nieuwe nog krijgenquote:Op donderdag 1 april 2010 16:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb je kijkers op de website? heb nl de link net gegeven
allemaal namen waar ik nog nooit van heb gehoordquote:Op donderdag 1 april 2010 16:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
door heel het land
mja is susteren ook sittard?
of zouden ze niet liberta bedoelen? ik heb iig liberta afgeraden
je moest weer eens werkenquote:Op donderdag 1 april 2010 16:32 schreef skitzin het volgende:
[..]
allemaal namen waar ik nog nooit van heb gehoord
ben ik weermoest ff iets fixen
nog 3 avonden te gaan en ik heb weer weekendquote:Op donderdag 1 april 2010 16:46 schreef Giertje het volgende:
nog 2 dagen te gaan en dan heb ik er 6 op een rij gehad en dan eindelijk uitslapen
ik welquote:
avond werk ik zweer erbij jammer dat et er niet meer inzitquote:Op donderdag 1 april 2010 16:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nog 3 avonden te gaan en ik heb weer weekend
binnenkort weer weekend dienst voor mij...quote:Op donderdag 1 april 2010 16:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
avond werk ik zweer erbij jammer dat et er niet meer inzit
ander werk zoeken hequote:Op donderdag 1 april 2010 16:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
avond werk ik zweer erbij jammer dat et er niet meer inzit
LLquote:
ik heb LL al in dienst genomenquote:Op donderdag 1 april 2010 17:00 schreef skitzin het volgende:
[..]
Heb jij niet nog personeel nodig GF?
een half uur noem jij snelquote:
Uiteraard, ik rijd dan ook alfaquote:
Er stond filequote:
je had ook met de brommert moeten gaanquote:
Het regende gisteren avond, dus JF wilde de brommert niet naar huis rijdenquote:Op donderdag 1 april 2010 17:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je had ook met de brommert moeten gaan
ik begin toch te twijfelen of ik jouw straks wel de volvo ga geven als bedrijfswagenquote:
wat een watjequote:Op donderdag 1 april 2010 17:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het regende gisteren avond, dus JF wilde de brommert niet naar huis rijden
skitzinquote:Op donderdag 1 april 2010 17:08 schreef skitzin het volgende:
Ik ga er trouwens ook van doorweekend vieren
LL![]()
GF & Gier
![]()
Tot morgen
Skitquote:Op donderdag 1 april 2010 17:08 schreef skitzin het volgende:
LL![]()
GF & Gier
![]()
Tot morgen
het wordt met de dag vroegerquote:Op donderdag 1 april 2010 17:15 schreef friemelaar het volgende:
Phoephoe, ik ben toe aan "avond" dus ........
+
=
doegquote:Op donderdag 1 april 2010 17:08 schreef skitzin het volgende:
LL![]()
GF & Gier
![]()
Tot morgen
wat schaft de pot ?quote:
had je nog sopor gekeken?quote:
oh nee, goed dat je het zegtquote:
Kipfilet, aardappelen en veldslaquote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 18:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
pff wat een kut dagopgestaan met koppijn en nog niet weg
42quote:Op donderdag 1 april 2010 18:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]d'r op
hey gier, welk nummer raad je me aan?
quote:Op donderdag 1 april 2010 18:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
pff wat een kut dagopgestaan met koppijn en nog niet weg
quote:
aah een van de weinige officiele clips van hetquote:Op donderdag 1 april 2010 18:11 schreef Ladylike het volgende:
luister nu in der palastra
[..]
sta niet bij de chinees
Nou, wat dan he, wat dan? Met je grote smoel?quote:
Je hebt wel gelijkquote:Op donderdag 1 april 2010 18:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah een van de weinige officiele clips van het
Dan krijg je een kusjequote:Op donderdag 1 april 2010 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, wat dan he, wat dan? Met je grote smoel?![]()
jaa ik hou van die soundquote:Op donderdag 1 april 2010 18:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk
lekker nummer![]()
![]()
[..]
Dan krijg je een kusje
smakelijkquote:
pekingeend in zwarte pepersausquote:
oew vetjes dat word dus veel muziek erop pleurenquote:Op donderdag 1 april 2010 18:55 schreef Fha het volgende:helluh
Ik heb mijn Ipod![]()
Hij is mooi
![]()
![]()
En Henry heeft zijn rijbewijs gehaaldEn ik had al taart gehaald, maar hij heeft geen zin om hier heen te komen dus nu is er meer taart voor mij
![]()
![]()
Ja ik ben al mijn cds al twee dagen op itunes aan het zetten hahaquote:Op donderdag 1 april 2010 19:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
oew vetjes dat word dus veel muziek erop pleuren
wat voor taart heb je?
ik lust wel een stukje
wow 160 gig das wel veel heb je wel eens zoveel muziek dan?quote:Op donderdag 1 april 2010 19:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja ik ben al mijn cds al twee dagen op itunes aan het zetten haha160 gig om te vullen
Aardbeien taartMet een neusje van bolle in de slagroom, die kon zich niet inhouden vanmorgen
Fhaquote:Op donderdag 1 april 2010 18:55 schreef Fha het volgende:
helluh
Ik heb mijn Ipod![]()
Hij is mooi
![]()
![]()
En Henry heeft zijn rijbewijs gehaaldEn ik had al taart gehaald, maar hij heeft geen zin om hier heen te komen dus nu is er meer taart voor mij
![]()
![]()
aah heet jij ook zo jaquote:Op donderdag 1 april 2010 19:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Fha
dan eet ik het stuk van mijn naamgenoot wel op
yupsquote:
Ik ben nu door 1 stapel en ik zit op 9 gig. Dus ik kom een heel eindquote:Op donderdag 1 april 2010 19:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
wow 160 gig das wel veel heb je wel eens zoveel muziek dan?
en wat voor muziek komt erop?
aah das schattig
aardbeientaart jammieheb der wel zin aan
Ja jij bent ook een lieve Bollequote:
aah okee nou ja als je er dan nog wat nodig hebt zeg maar wat je wilt ongeveer heb ook van alles wel wat behalve nl talig en r&b en soul enzoquote:Op donderdag 1 april 2010 19:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben nu door 1 stapel en ik zit op 9 gig. Dus ik kom een heel eindEn er komt gewoon alles op wat ik in huis heb, dat is nogal veel om te noemen
Alles behalve klassiek eigenlijk.
[..]
Ja jij bent ook een lieve Bolle![]()
De kat van mijn opa en oma heette ook Henry
Succesquote:Op donderdag 1 april 2010 20:03 schreef Fha het volgende:
Nou ik ga eerst maar alle cd's er op zettenDat duurt voorlopig nog wel lang genoeg
Ja dankuquote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 20:24 schreef Fha het volgende:
Per cd doet hij er ook niet heel idioot lang overMaar niet heel idioot lang x 300+ cd's is alsnog een pleuris karwei
Jupsquote:
Vandaar dat je nou geen eten meer kan kopenquote:
Gelukkig ga jij ooit mijn lieve buurman worden dan kom ik lekker bij jou etenquote:Op donderdag 1 april 2010 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vandaar dat je nou geen eten meer kan kopen![]()
Precies. Is voor mij ook een stimulans om eens iets fatsoenlijks te gaan kokenquote:Op donderdag 1 april 2010 20:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Gelukkig ga jij ooit mijn lieve buurman worden dan kom ik lekker bij jou eten![]()
Win-Winquote:Op donderdag 1 april 2010 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. Is voor mij ook een stimulans om eens iets fatsoenlijks te gaan koken
quote:Op donderdag 1 april 2010 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. Is voor mij ook een stimulans om eens iets fatsoenlijks voor me te laten koken
3 natuurlijkquote:Op donderdag 1 april 2010 21:09 schreef Fha het volgende:
1 of 3 dagen bier zuipen.. Wat stemt men?Ik kom er niet uit
Dag Gier![]()
Weekend kaart zwarte cross is bij deze dus besteldquote:
Hup, weer drie maanden geen etenquote:Op donderdag 1 april 2010 21:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Weekend kaart zwarte cross is bij deze dus besteld![]()
![]()
Achja, keuzes hehquote:
ik ben geen katquote:Op donderdag 1 april 2010 19:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben nu door 1 stapel en ik zit op 9 gig. Dus ik kom een heel eindEn er komt gewoon alles op wat ik in huis heb, dat is nogal veel om te noemen
Alles behalve klassiek eigenlijk.
[..]
Ja jij bent ook een lieve Bolle![]()
De kat van mijn opa en oma heette ook Henry
Toch jammerquote:
hang ze symquote:Op donderdag 1 april 2010 21:38 schreef Symphonic het volgende:
ff gedag zeggen.
Ga even bankhangen, ben bekaf...
giertjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |