Nee?quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:14 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dus je geeft nu toe een beetje te liegen?
Volgens mij schaalt de console voor je (in geval van PS3 wel).quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:12 schreef Cid het volgende:
[..]
Verschil per FullHD TV wel ja. Een HD-Ready TV hoeft in dat geval niet of altijd veel minder te schalen (omdat er minder pixels te vullen zijn).
Je kan kiezenquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Volgens mij schaalt de console voor je (in geval van PS3 wel).
Maar waarom zou je dat je TV laten doen? Je console is er voor gemaakt. Als ik m'n output met HDMI op 1080P zet dan zorgt dat beestje ervoor dat hij dat ook netjes uitpoept. Prima toch?quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:19 schreef Cid het volgende:
[..]
Je kan kiezenAls je het je PS3 niet laat doen wil je TV het wel doen of andersom. Kwaliteit kan verschillen per TV.
Oh ,de iBood.......Techwood is beter.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:35 schreef CaptainCookie het volgende:
Had gisteren de iBood gekocht
Hoewel je daar nu niks aan hebt natuurlijk.
Je TV is er ook voor gemaaktquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dat je TV laten doen? Je console is er voor gemaakt. Als ik m'n output met HDMI op 1080P zet dan zorgt dat beestje ervoor dat hij dat ook netjes uitpoept. Prima toch?
Deze ga ik denk ik nemen!quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:39 schreef Braddie het volgende:
Ik denk dat de LG 32LF2500 wel wat is.
Reactie snelheid is 4 ms.
2x hdmi ingangen.
2x scart.
coax.
composiet!.
Ik heb hem bij de block gekocht voor 459!, ik denk dat hij op kieskeurig voor 399-409 wel te vinden is!.
Hij heeft een resolutie van 1920x1080P dus hij is Full HD!.
De interne speakers gaan zelfs op volume 5 al hard genoeg om een woonkamer te vullen!.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |