yup ben idd benedenquote:Op donderdag 1 april 2010 17:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zit je beneden dan want ik zie je niet?
ach.. ik moet morgen ook werkenquote:
Verklaart hetquote:
Het heeft wel wat, ik draai wel aan de knopjes.quote:Op donderdag 1 april 2010 17:12 schreef Duimelot het volgende:
verschil moet er zijn![]()
en wat vind je ervan, is ie goed of moet ik verder zoeken?
Dan zijn we samen genaaid, want ik moet morgen ook werken.quote:Op donderdag 1 april 2010 17:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ach.. ik moet morgen ook werken![]()
op een VRIJ dag
ach... Lente: alles is naar de knoppen....quote:Op donderdag 1 april 2010 17:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Het heeft wel wat, ik draai wel aan de knopjes.
wel van 13.00 tot 16.00 uurquote:Op donderdag 1 april 2010 17:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan zijn we samen genaaid, want ik moet morgen ook werken.
ik ookquote:Op donderdag 1 april 2010 17:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach.. ik moet morgen ook werken![]()
op een VRIJ dag
hmm dat doe ik meestal op woensdag, maar nu kwamen de ouders van een van mijn leerlingen om 14.30quote:
Aan de knopjes van je instrumenten.quote:Op donderdag 1 april 2010 17:17 schreef Duimelot het volgende:
ach... Lente: alles is naar de knoppen....
och, dat zijn maar een paar uurtjesquote:
je noemt t werken ik noem t fokken wat jij doet!quote:
tof, maar mijn sony ericsson k750i kan dat niet aanquote:Op donderdag 1 april 2010 17:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Echt wat voor jou, vandaag gelanceerd door google:
google translate for animals
quote:Op donderdag 1 april 2010 17:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tof, maar mijn sony ericsson k750i kan dat niet aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
quote:Op donderdag 1 april 2010 17:21 schreef Duimelot het volgende:
die staan in rechtstreeks contact met andere instrumenten dus plies toe maarrrrrr
Dat zie je verkeerd, ik krijg betaald om te fokken. En dat is best hard werken.quote:Op donderdag 1 april 2010 17:22 schreef Duimelot het volgende:
je noemt t werken ik noem t fokken wat jij doet!
ik moet die paar uurtjes wel echt kei en keihard werken thee leuten
quote:Op donderdag 1 april 2010 17:24 schreef mrbox het volgende:
[..]waarom denk je dat ik nog geen nieuwe telefoon heb gekocht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
cherryquote:
moge het gaan stortregenenquote:
vaarwel?quote:Op donderdag 1 april 2010 17:37 schreef rijsttafel het volgende:
Nog snel voor dit topic vol is:
Hoi, hallo, houdoe
Ook goedemiddagquote:
Super goedquote:Op donderdag 1 april 2010 17:29 schreef Techno het volgende:
[..]
"In het Engels heet een aardbei ook gewoon "cherry"
Wat een faalhaas.
quote:
altijdquote:
en als ik daar wel zit?quote:Op donderdag 1 april 2010 17:50 schreef Thrust het volgende:
[..]
altijdzolang jij niet in mn gedachte zit
dan doen we de meeste akelige dingenquote:
oehw, sounds goodevilquote:Op donderdag 1 april 2010 17:53 schreef Thrust het volgende:
[..]
dan doen we de meeste akelige dingen
Ik kan ook wel ff langs komen en je flink bewerken met een honkbalknuppel hoor.quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 18:00 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik kan ook wel ff langs komen en je flink bewerken met een honkbalknuppel hoor.
Rare wijven ook.
Dat dus!quote:Op donderdag 1 april 2010 18:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bemoei je niet met mij en mijn verloofde, anders bijt ik je honkbalknuppel in tweeen
Dat wil ik wel eens zien. Valse beloftes hier altijd.quote:Op donderdag 1 april 2010 18:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bemoei je niet met mij en mijn verloofde, anders bijt ik je honkbalknuppel in tweeen
ik doe niet aan valse beloftesquote:Op donderdag 1 april 2010 18:04 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dat wil ik wel eens zien. Valse beloftes hier altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |