quote:Op donderdag 1 april 2010 15:54 schreef zwaaibaai het volgende:
Je zou maar over een uur weekend hebben, een lang weekend wel te verstaan.
maar je wilt het welquote:Op donderdag 1 april 2010 15:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik kan nu weer een standaard singlesopmerking maken maar ik doe het niet.
Ik zing wel: Buck dich und ich mach dich glucklich!quote:Op donderdag 1 april 2010 15:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn vrienden dan wel wat uit te leggen heb, ja.![]()
Vorige keer in zo'n oude toren (galmde zo lekker) zong ik Rammstein "Stein um Stein, mauer ich dich ein"... Liep er ook een gezin met kinderen en die kinderen namen dat over. Die moeder gelijk kwaad: "sssssst, dat mag je niet zingen!".![]()
Stukje Nederlandse educatie.
Geweldig nummer, ook al hou ik niet bijzonder van Rammstein.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zing wel: Buck dich und ich mach dich glucklich!
Straalbezopen worden zaterdagavond en dan paaseieren verstoppen die je dan zondag weer terug moet vinden.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:57 schreef Tjaapo het volgende:
Iemand nog een leuk idee om te doen dit "paas" weekend?
Nah da's te simpel. Bij ieder verstopplekje ligt een plasje kots of iets wat stuk is!quote:Op donderdag 1 april 2010 16:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Straalbezopen worden zaterdagavond en dan paaseieren verstoppen die je dan zondag weer terug moet vinden.
Wanneer ga je ze verven dan?quote:Op donderdag 1 april 2010 16:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Straalbezopen worden zaterdagavond en dan paaseieren verstoppen die je dan zondag weer terug moet vinden.
O. M. G...... Not again......quote:Op donderdag 1 april 2010 15:59 schreef Ang3l het volgende:
Ich bin der Ritteeeeeer
Du bist das Roooooss
Ich hab der Schlusseeeeeeel
Du hast das Schlooooossssss
Rin, Raus, Rin, Raus
Ik zou voor chocolade-eieren gaan, want stel dat je ze niet allemaal terugvindt.quote:
Och komt zij ook weer hoorquote:
Dan heb je chocolade vlekken achter de gordijnen?quote:Op donderdag 1 april 2010 16:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zou voor chocolade-eieren gaan, want stel dat je ze niet allemaal terugvindt.
quote:
Dat liever dan rotte eieren.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:08 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dan heb je chocolade vlekken achter de gordijnen?
Gezellig naar de Ikea op tweede paasdag...quote:Op donderdag 1 april 2010 15:57 schreef Tjaapo het volgende:
Iemand nog een leuk idee om te doen dit "paas" weekend?
[Singles] meet met zweedse balletjesquote:Op donderdag 1 april 2010 16:13 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Gezellig naar de Ikea op tweede paasdag...
quote:
quote:
Binnenkort 2 bij mij op bezoekquote:
Tis geen Crap hier!quote:
Saunaquote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 16:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Het zal wel weer Utrecht worden dan.
Ben je zweeds?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op donderdag 1 april 2010 16:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ben je zweeds?
Ophoepelen dus
Are you dissing my woman?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op donderdag 1 april 2010 16:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ben je zweeds?
Ophoepelen dus
pffff... Ik ga gewoon zonder jou hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:![]()
![]()
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
quote:Op donderdag 1 april 2010 16:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
pffff... Ik ga gewoon zonder jou hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |