hmmm je zou alleen t repetitieweekend hoeven en de generale op 26 april volgens mij, maar dan zit je denk ik nog in sevilla. jammer! als je sopranen of alten kent die wel zin hebben in een weekendje leiden en een weekje hongarijequote:Op donderdag 1 april 2010 17:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]!
Lijkt me best gaaf, alleen ik kom 1 mei pas terug uit Sevilla......
Oh! en ik ken de muziek toch helemaal niet gek!!
en ik heb net virtueel geproost met het vriendje, die ook een glas inschonk!quote:Op donderdag 1 april 2010 18:22 schreef AKnynke het volgende:
he bah Kwak, probeer je er overheen te zetten!
Ik neem een wijntje, en maak appelmoes...Ik heb al 2 dagen het gevoel dat het vrijdag is..zo gek. Gelukkig is het morgen dan eindelijk echt vrijdag..
Je kan je echt flink rot voelen met te weinig suikers.quote:Op donderdag 1 april 2010 18:28 schreef kwakz0r het volgende:
ik moet gewoon eten gaan koken en een leuke serie gaan kijken ofzo
dit is echt bloedsuiker chagrijn (op de fiets ook iedereen verrotgescholden. ik ga altijd schelden op mensen als mn bloedsuiker erg laag wordt), geen idee waarom dat zo heftig is vandaag, heb t al in geen weken meer gehad en niks vreemds gedaan qua eten vandaag. misshcien toch hormonen ook.
*gaat de keuken in*
ik heb geen diabetes, maar t zit wel in de familie, en ik reageer wel typisch diabetisch op een lage bloedsuiker. tikje hypoglykemie misschien dus toch... mijn boosheid is dan idd. ontzettend aggressief, heel naar, ben ook niet herkenbaar voor mensen die me alleen "normaal" kennen. het voelt ook heel vervelend, en is voor mezelf tegenwoordig gelukkig wel snel te herkennen.quote:Op donderdag 1 april 2010 18:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Je kan je echt flink rot voelen met te weinig suikers.
Weleens gehoord van een meisje met diabetes die weinig gegeten had en wat gedronken (dat kan flink ontregelen) en ze deed zo raar en agressief dat omstanders dachten dat ze psychotisch was
Dus ga maar lekker koken jij!
Die kont mag gezien worden hoor. Zolang er maar geen grote porties vlees bij te zien zijn vind ik het decent genoeg. Dus wel die broek aanhoudenquote:Op donderdag 1 april 2010 18:52 schreef P.F het volgende:
thanks
maar kan ik naar buiten? ik kan dat zooo slecht inschatten he.. ik hoor haar nu al roepen IK ZIE JE BILLEN!
Ja??quote:Op donderdag 1 april 2010 19:04 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik heb geen diabetes, maar t zit wel in de familie, en ik reageer wel typisch diabetisch op een lage bloedsuiker. tikje hypoglykemie misschien dus toch... mijn boosheid is dan idd. ontzettend aggressief, heel naar, ben ook niet herkenbaar voor mensen die me alleen "normaal" kennen. het voelt ook heel vervelend, en is voor mezelf tegenwoordig gelukkig wel snel te herkennen.
ik eet nu twee zoete puntpaprika's en heb een hapje kip gehad. eten is over 10 minuutjes klaar (groente eet ik nu dus vast) en voel me al weer wat beter.
Ze zijn dezelfde kleur als mijn haar!quote:Op donderdag 1 april 2010 18:58 schreef AKnynke het volgende:
ik vind het leuk, PF! Alleen die paarze (?) laarzen niet zo, geloof ik.
quote:Op donderdag 1 april 2010 19:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja??
Ik ben soms ook ongelooflijk agressief, terwijli k het weet maar dan wordik nog agressiever...
Kan dat door bloedsuiker komen?
Maar soms heb ik dat (vooral op het werk, zelfs mijn collega's roddelen er soms over) terwijl ik op werkdagen mijn gewone dingen eet, dus lijkt me niet?
op je werk ben je op de been en in beweging toch? kan best zijn dat je bloedsuiker daardoor wat sneller daalt. probeer eens uit of het je helpt als je op het moment dat je je zo voelt een snelle suiker eet (fruitsuiker is goed, die hebben wel snel effect maar geen hoge glycemische index) als t dan erg snel opknapt kun je er vanuit gaan dat het idd je bloedsuiker was...quote:Op donderdag 1 april 2010 19:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja??
Ik ben soms ook ongelooflijk agressief, terwijli k het weet maar dan wordik nog agressiever...
Kan dat door bloedsuiker komen?
Maar soms heb ik dat (vooral op het werk, zelfs mijn collega's roddelen er soms over) terwijl ik op werkdagen mijn gewone dingen eet, dus lijkt me niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |