abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 april 2010 @ 17:57:26 #226
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79838434
quote:
Op donderdag 1 april 2010 17:13 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

!

Lijkt me best gaaf, alleen ik kom 1 mei pas terug uit Sevilla......
Oh! en ik ken de muziek toch helemaal niet gek!!
hmmm je zou alleen t repetitieweekend hoeven en de generale op 26 april volgens mij, maar dan zit je denk ik nog in sevilla. jammer! als je sopranen of alten kent die wel zin hebben in een weekendje leiden en een weekje hongarije
Kwak
pi_79839049
Terug van evy. Voor het eerst dit jaar zonder jasje, kon prima. Ging best fijn
  donderdag 1 april 2010 @ 18:19:52 #228
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79839271
t is hier anders verrekte koud buiten ondanks t zonnetje

oh ik ben zo chaggo dat ik er eigenlijk van moet huilen zo zit ik mezelf in de weg. en ik heb al helemaal geen zin om dit moment te gaan uitschrijven in mn g-schema van therapie.
Kwak
  donderdag 1 april 2010 @ 18:22:22 #229
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79839355
he bah Kwak, probeer je er overheen te zetten!

Ik neem een wijntje, en maak appelmoes...Ik heb al 2 dagen het gevoel dat het vrijdag is..zo gek. Gelukkig is het morgen dan eindelijk echt vrijdag..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  donderdag 1 april 2010 @ 18:24:49 #230
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79839466
quote:
Op donderdag 1 april 2010 18:22 schreef AKnynke het volgende:
he bah Kwak, probeer je er overheen te zetten!

Ik neem een wijntje, en maak appelmoes...Ik heb al 2 dagen het gevoel dat het vrijdag is..zo gek. Gelukkig is het morgen dan eindelijk echt vrijdag..
en ik heb net virtueel geproost met het vriendje, die ook een glas inschonk!
  donderdag 1 april 2010 @ 18:28:31 #231
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79839606
ik moet gewoon eten gaan koken en een leuke serie gaan kijken ofzo

dit is echt bloedsuiker chagrijn (op de fiets ook iedereen verrotgescholden. ik ga altijd schelden op mensen als mn bloedsuiker erg laag wordt), geen idee waarom dat zo heftig is vandaag, heb t al in geen weken meer gehad en niks vreemds gedaan qua eten vandaag. misshcien toch hormonen ook.

*gaat de keuken in*
Kwak
pi_79840235
quote:
Op donderdag 1 april 2010 18:28 schreef kwakz0r het volgende:
ik moet gewoon eten gaan koken en een leuke serie gaan kijken ofzo

dit is echt bloedsuiker chagrijn (op de fiets ook iedereen verrotgescholden. ik ga altijd schelden op mensen als mn bloedsuiker erg laag wordt), geen idee waarom dat zo heftig is vandaag, heb t al in geen weken meer gehad en niks vreemds gedaan qua eten vandaag. misshcien toch hormonen ook.

*gaat de keuken in*
Je kan je echt flink rot voelen met te weinig suikers.
Weleens gehoord van een meisje met diabetes die weinig gegeten had en wat gedronken (dat kan flink ontregelen) en ze deed zo raar en agressief dat omstanders dachten dat ze psychotisch was

Dus ga maar lekker koken jij!
  donderdag 1 april 2010 @ 18:47:03 #233
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79840269
Kwak... inderdaad de keuken ingaan, lekker even bezig zijn, doe je favo cd erin en keihard even aanzetten en meebléren....
Straks misschien lekker warm douchen, scrubben en bodylotionen ofzo.. gewoon even voor jezelf er zijn.

Nynke, geniet van je wijntje, fijn dat.. Lief zo met je vriendje

Ow, hier gaat op dit moment een busje, voor het huis, compleet kapot, wat een lawaai
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_79840305
kan dit? ik dacht namelijk dat het een tshirt was maar ik ben al die te strakke shirtjes opeens beu

maar ik wil ook niet te erg in mn blote kont lopen..

en ik heb mn haar voor t eerst in tijden gekamt whwhehe en maar gelijk gestijlt, ik had echt dreadhaar

donderdag 1 april 2010 @ 18:51:06 #235
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79840387
Ah, wat ben je toch een mooi meiske
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_79840433
thanks

maar kan ik naar buiten? ik kan dat zooo slecht inschatten he.. ik hoor haar nu al roepen IK ZIE JE BILLEN!

donderdag 1 april 2010 @ 18:54:52 #237
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79840487
Uhh ja?? Denk ik
Je treft nu wel de verkeerde user
pi_79840506
whehe... als ik kuisheid advies wil vraag ik het altijd aan mn broertje die heeft totaal geen gevoel voor mode maar wel voor kuisheid
  donderdag 1 april 2010 @ 18:58:51 #239
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79840637
ik vind het leuk, PF! Alleen die paarze (?) laarzen niet zo, geloof ik.
pi_79840639
Het valt toch over je billen? Plus je laat en geen been en geen decolletee zien. Zo erg kan het dan nooit zijn. Het is een erg mooie kleur in elk geval
Plus mijn perceptie van wat 'kan' is wat aan het verschuiven sinds ik in rdam woon, al die flinke dames met enorme derrieres in weinigverhullende stretchkleding.
Blijkbaar kan dat, dus dat van jou dan zeker.
  donderdag 1 april 2010 @ 19:04:41 #241
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79840851
quote:
Op donderdag 1 april 2010 18:45 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Je kan je echt flink rot voelen met te weinig suikers.
Weleens gehoord van een meisje met diabetes die weinig gegeten had en wat gedronken (dat kan flink ontregelen) en ze deed zo raar en agressief dat omstanders dachten dat ze psychotisch was

Dus ga maar lekker koken jij!
ik heb geen diabetes, maar t zit wel in de familie, en ik reageer wel typisch diabetisch op een lage bloedsuiker. tikje hypoglykemie misschien dus toch... mijn boosheid is dan idd. ontzettend aggressief, heel naar, ben ook niet herkenbaar voor mensen die me alleen "normaal" kennen. het voelt ook heel vervelend, en is voor mezelf tegenwoordig gelukkig wel snel te herkennen.

ik eet nu twee zoete puntpaprika's en heb een hapje kip gehad. eten is over 10 minuutjes klaar (groente eet ik nu dus vast) en voel me al weer wat beter.
Kwak
pi_79840972
quote:
Op donderdag 1 april 2010 18:52 schreef P.F het volgende:
thanks

maar kan ik naar buiten? ik kan dat zooo slecht inschatten he.. ik hoor haar nu al roepen IK ZIE JE BILLEN!
Die kont mag gezien worden hoor. Zolang er maar geen grote porties vlees bij te zien zijn vind ik het decent genoeg. Dus wel die broek aanhouden .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 1 april 2010 @ 19:09:20 #243
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79841037
http://www.telegraaf.nl/v(...)_de_dag__.html?p=8,1

Toch gek eigenlijk... en handig voor de marketing ja
  donderdag 1 april 2010 @ 19:12:27 #244
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79841142
quote:
Op donderdag 1 april 2010 19:04 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik heb geen diabetes, maar t zit wel in de familie, en ik reageer wel typisch diabetisch op een lage bloedsuiker. tikje hypoglykemie misschien dus toch... mijn boosheid is dan idd. ontzettend aggressief, heel naar, ben ook niet herkenbaar voor mensen die me alleen "normaal" kennen. het voelt ook heel vervelend, en is voor mezelf tegenwoordig gelukkig wel snel te herkennen.

ik eet nu twee zoete puntpaprika's en heb een hapje kip gehad. eten is over 10 minuutjes klaar (groente eet ik nu dus vast) en voel me al weer wat beter.
Ja??

Ik ben soms ook ongelooflijk agressief, terwijli k het weet maar dan wordik nog agressiever...
Kan dat door bloedsuiker komen?
Maar soms heb ik dat (vooral op het werk, zelfs mijn collega's roddelen er soms over) terwijl ik op werkdagen mijn gewone dingen eet, dus lijkt me niet?
pi_79841496
quote:
Op donderdag 1 april 2010 18:58 schreef AKnynke het volgende:
ik vind het leuk, PF! Alleen die paarze (?) laarzen niet zo, geloof ik.
Ze zijn dezelfde kleur als mijn haar!
  donderdag 1 april 2010 @ 19:22:39 #246
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79841530
Mijn hele ritme is zo in de war van het langere licht. Ik heb om half 8 's avonds nog geen honger, en werk ook gerust tot zeven uur, terwijl ik eerder om 5 uur toch echt heel erg klaar en hongerig was. Zo vreemd!

Maar ook prettig..want ik heb nog maar kort tijd voor m'n scriptie, en nog heel veel te doen!

Nu zo eerst eens ovenfrietjes maken!
pi_79841575
quote:
Op donderdag 1 april 2010 19:12 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja??

Ik ben soms ook ongelooflijk agressief, terwijli k het weet maar dan wordik nog agressiever...
Maar soms heb ik dat (vooral op het werk, zelfs mijn collega's roddelen er soms over) terwijl ik op werkdagen mijn gewone dingen eet, dus lijkt me niet?

kan ook door andere dingen komen hè, dat roddelen helpt vast ook niet. Ben je ergens boos over?
Meestal voelen mensen het wel als hun suiker laag is, trillerig, hoofdpijn bv.

[ Bericht 13% gewijzigd door MevrouwPuff op 01-04-2010 19:34:49 (de boel werkt weer eens niet zoals ik wil) ]
  donderdag 1 april 2010 @ 19:37:04 #248
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79842151
quote:
Op donderdag 1 april 2010 19:12 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja??

op je werk ben je op de been en in beweging toch? kan best zijn dat je bloedsuiker daardoor wat sneller daalt. probeer eens uit of het je helpt als je op het moment dat je je zo voelt een snelle suiker eet (fruitsuiker is goed, die hebben wel snel effect maar geen hoge glycemische index) als t dan erg snel opknapt kun je er vanuit gaan dat het idd je bloedsuiker was...
Kwak
pi_79842264
Ik heb een vraag. Over een paar weken heb ik een etentje met familie en ik heb gezegd dat ik ga koken. Op zich is dat niet echt handig, want ik ben geen keukenprins. Maar we doen dit wel vaker en iedereen kookt een keer, dus dan heb ik dat maar weer gehad. Nu begonnen ze meteen al met: "nou het hoeft niks bijzonders te zijn hoor" en "je mag het wel simpel houden" etc. Dus ik weet wel zeker dat ze denken dat ik met een of andere pakjesmeuk aan kom zetten. En dat wil ik dus juist niet. Dus ik vroeg me af of jullie nog een lekker recept weten dat niet al te moeilijk te maken is, maar waarmee ik toch indruk kan maken. Dat ze achteraf zeggen van: "goh, die nachtwacht, die kan er wat van", zoiets.
pi_79842271
borrel was gezellig vergadering ook

nu lekker koken en daarna nog even met een pot thee aan mn essay.. bier doet hopelijk wat inspiratie opborrelen

goedenavond
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')