quote:Op donderdag 1 april 2010 12:56 schreef FP128 het volgende:
[..]
Allereerst moet een buschauffeur geen grappen maken tijdens zijn diensttijd met de ritten
want elke passagier wil gewoon zo snel mogelijk op de plaats van bestemming zijn.
ten tweede kan ik mij niet voorstellen dat een buschaffeur tegen iemand zegtL " hey neger "
ten derde denk ik dat je gewoon een 1 april mop vertelt die je tijdens je wiet moment opdeed.
Maar hij heeft wel gelijk.quote:
Waarom zouden mensen geen grappen mogen maken onder diensttijd? Kanker hee, we wonen hier niet in China ofzo hoor. Mensen hebben echt geen humor meer tegenwoordig.quote:
Ik werk voor De Lijn, de vervoersmaatschappij in België.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen geen grappen mogen maken onder diensttijd? Kanker hee, we wonen hier niet in China ofzo hoor. Mensen hebben echt geen humor meer tegenwoordig.
En neger is geen scheldwoord hoor.![]()
![]()
neger een scheldwoordquote:Op donderdag 1 april 2010 13:14 schreef Poostema het volgende:
[..]
Ik werk voor De Lijn, de vervoersmaatschappij in België.
Geloof mij,
chauffeurs hebben niet te grappen onder diensttijd.
En neger is, nog steeds, een scheldwoord.
Belg ook.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:14 schreef Poostema het volgende:
[..]
Geloof mij,
Typmiepen hebben geen ervaring met hoe het achter de linies is. En het beestje bij zijn naam noemen is niets ernstigs. Ik mag ook gewoon blanke worden genoemd.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:14 schreef Poostema het volgende:
[..]
Geloof mij,
In het Afrikaans schelden?quote:Op donderdag 1 april 2010 12:40 schreef RooieVanGestel het volgende:
Wordt die neger boos en begint die in het Afrikaans te tieren en te schelden (aan de grimmige toon te horen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |