Man, ik ben heul geen kloon.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:40 schreef error_404 het volgende:
Wie..?
O, wacht; de ene kloon die zeikt over de andere kloon. I get it....
Je ziet er redelijk alternatief uit. Ik dacht dat dat soort mensen overal schijt aan haddenquote:Op donderdag 1 april 2010 12:45 schreef Poostema het volgende:
Ach, het zit me gewoon echt hoog hoe hij me achter m'n rug wat belachelijk gaat maken.
Nee ik ben eerder dat 'kwaad op de wereld'-typequote:Op donderdag 1 april 2010 12:47 schreef wise het volgende:
[..]
Je ziet er redelijk alternatief uit. Ik dacht dat dat soort mensen overal schijt aan hadden![]()
peace man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 30 juni 2016 22:20 schreef Azpilicueta het volgende:
Je verziekte mijn topic ook met het gelul over je maagdenvlies dus je zal die fratsen ook wel uithalen op FB.
quote:Op donderdag 1 april 2010 12:49 schreef Poostema het volgende:
[..]
Nee ik ben eerder dat 'kwaad op de wereld'-type
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat dan wel
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEˇ
Jij hebt niet eens de ballen om je kop in je fobo te zetten, kneus.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:52 schreef Scorpie het volgende:
Die gozer is ook focking blind als hij met jou wil neuken
quote:Op donderdag 1 april 2010 12:55 schreef Poostema het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens de ballen om je kop in je fobo te zetten, kneus.
Vooral mezelfquote:
Een kijk-in-mijn-fobo-en-vertel-mij-of-je-mij-zou-raken-topic maken en dan boos worden als er niet alleen maar positieve reacties komenquote:Op donderdag 1 april 2010 12:55 schreef Poostema het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens de ballen om je kop in je fobo te zetten, kneus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |