abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79824702
Hallo beste mensen,

Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen, mijn vriendin heeft het vorige week uitgemaakt.
Het kwam echt als een klap want ik zag het totaal niet aankomen. het is nu anderhalve week verder en ik voel me nog steeds zo verrot.. ik had gelezen dat het het beste is om haar nu even aan maandje ofzo met rust te laten, maar dat is echt moeilijk.
De reden was dat ik ongemotiveerd ben over van alles, geen inzet toon, geen werk heb (k loop full time onbetaald stage) en m`n zelfdiscipline stelt ook niet echt veel voor. T is dik mijn eigen schuld, dat weet ik.
Ze heeft me gezegd dat als ik echt verander ze me misschien weer een kans wilt geven.
T komt erop neer dat ik dus moet veranderen, dit wil ik zelf ook, ik heb het helemaal gehad met mijn instelling.
Ik ben al druk aan het solliciteren, en ik probeer van alles, maar tips zijn natuurlijk altijd mooi meegenomen.
Dus.. kom maar op

Bedankt.
  donderdag 1 april 2010 @ 12:03:46 #2
265048 banapples
Appelig banaantje
pi_79824842
Ik zou druk solliciteren en van alles proberen.
Sometimes you see knopjes
pi_79824867
Ja vooral doen, en helemaal gaan leven zoals zij dat wil...

Wat ga je vanavond koken? Breng me naar een feestje en wacht maar tot ik klaar ben.

Case closed, next.
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_79824873
Ik zou proberen lekker te doen waar je zelf zin in hebt en niet je leven proberen te leven zoals iemand anders dat wil
  donderdag 1 april 2010 @ 12:04:58 #5
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_79824882
Veranderen lukt nooit aanpassen wel.
Veranderen voor een ander lukt al helemaal niet (ja even).

En dus moet je misschien maar concluderen dat het over is.
Paar maanden afkoelen nieuwe relatie zoeken als je daar aan toe bent.
Ik zou niet blijven hopen.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 1 april 2010 @ 12:05:12 #6
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_79824889
Ik zou eerst eens vragen waarom ze dit nooit eerder aan je verteld heeft.
Daarna zou ik haar misschien nog eens een kans geven aangezien communicatie blijkbaar niet haar sterkste kant is.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_79824935
ga bij een uitzendbureau langs
of ga een goed met haar praten, bij ij in de relatie zeggen we altijd alles als ons iets dwars zit:P dus hebben wel vaak een meningsverschil maar daarna is alles weer super!
dus mijn tips: ga naar uitzendbureau en praat eens( niet voor alles verontschuldigen!!!!!!!!!)

succes
  donderdag 1 april 2010 @ 12:07:15 #8
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_79824963
quote:
Op donderdag 1 april 2010 12:05 schreef Netsplitter het volgende:
Ik zou eerst eens vragen waarom ze dit nooit eerder aan je verteld heeft.
Daarna zou ik haar misschien nog eens een kans geven aangezien communicatie blijkbaar niet haar sterkste kant is.
Blijkbaar is de liefde niet groot genoeg om TS te sturen.
Dumpen en nieuw vriendje zoeken vond ze makkelijker.

Of ze heeft het subtiel geprobeerd en TS heeft plaat voor zijn kop.
pi_79824977
Je loopt fultime onbetaald stage, dus je doet toch niet niks?
En inderdaad, ze kwam hier voor het eerst mee toen ze het uitmaakte?
  donderdag 1 april 2010 @ 12:08:34 #10
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_79825009
Gewoon laten varen man. Ben je straks de droomman laat je ze alsnog zitten

1 APRIL!!!!
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_79825082
Balen voor je, hopelijk vind ze een hard werkende VVD'er

edit: \\ Ik bedoel als je het al 'druk' hebt met solliciteren dan kun je beter maar niet aan werken beginnen.
pi_79825396
Waarin moet je dan veranderen? Je manier van leven of eerder eigenschappen van jezelf? Je zegt dat je al full-time stage loopt (tbv studie?), hoe wil je daarbij een baan gaan zoeken dan? Is dat overigens het enige wat je aan jezelf wilt veranderen: dus het zorgen voor een betaalde vaste baan?
pi_79825444
Ik had idd een bord voor mn kop, ze had wel degelijk geprobeerd erover te praten met me, ik luisterde gewoon niet.. Mijn thuis situatie was ook niet zo leuk, ik woon sinds kort ook op kamers, sinds 3 maanden. Mijn ouders gingen verhuizen naar belgie, dus ik kon niet mee. ze vertelde me dat de problemen toen zijn begonnen. we gingen 3.5 jaar met elkaar, daar kom je niet zo makkelijk even overheen.
Ik praat niet makkelijk over mn gevoel ( ik ben een man he ) Ik heb dr een brief geschreven, dat ging verassend makkelijk.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 1 april 2010 @ 12:22:21 #14
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_79825483
quote:
Op donderdag 1 april 2010 12:21 schreef konNL het volgende:
Ik had idd een bord voor mn kop, ze had wel degelijk geprobeerd erover te praten met me, ik luisterde gewoon niet.. Mijn thuis situatie was ook niet zo leuk, ik woon sinds kort ook op kamers, sinds 3 maanden. Mijn ouders gingen verhuizen naar belgie, dus ik kon niet mee. ze vertelde me dat de problemen toen zijn begonnen. we gingen 3.5 jaar met elkaar, daar kom je niet zo makkelijk even overheen.
Ik praat niet makkelijk over mn gevoel ( ik ben een man he ) Ik heb dr een brief geschreven, dat ging verassend makkelijk.
Dus omdat er iets 3 maanden geleden is veranderd wordt je nu aan de kant geschoven?
Lees en begrijp ik dat nu goed?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  donderdag 1 april 2010 @ 12:24:24 #15
262 Re
Kiss & Swallow
pi_79825553
veranderen omdat je ex vriendin dat wil is natuurlijk een slechte motivator... hoe lang denk je nodig te hebben ... en zal zij niet gewoon een veel makkelijkere optie nemen en gaan voor iemand die wel aan haar ideaal plaatje voldoet?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_79825581
Ik moet veranderen, niet alleen voor haar, maar ook voor mezelf.
Ik loop idd stage voor mijn opleiding, die is bijna afgerond.
Mijn motivatie en zelfdiscipline moet ik "even"omhoog gooien. De dingen die ze opnoemand waar ze zich aan ergerde herkende ik zelf ook, daar baal ik ook van. ik wil ook heel erg graaag veranderen daarin, maar hoe doe ik dat?
-motivatie
-instelling
-verantwoordelijkehids gevoel
  donderdag 1 april 2010 @ 12:26:58 #17
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_79825638
quote:
Op donderdag 1 april 2010 12:22 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Dus omdat er iets 3 maanden geleden is veranderd wordt je nu aan de kant geschoven?
Lees en begrijp ik dat nu goed?
Ja TS wij denken toch dat er meer achter zit.

Goed je kunt een relatie van 10 jaar in 1 dag afbreken.
Maar niet met deze redenen. Daar was ze 3 jaar geleden ook al wel achter.
En je kunt een dipje hebben van 3 maanden. dan is ze wel erg oppervlakkig.
pi_79825925
ja er zal dan misschien wel wat meer achter zitten.
Ze zei dat e dus al 3 maanden met dr gevoellens in gevecht was over die verschillen tussen ons.
"het spijt me dat ik voor de makkelijke en egoistische manier kies, maar ik kan het niet meer.." dat zijn haar woorden.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 1 april 2010 @ 12:37:30 #19
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_79826001
quote:
Op donderdag 1 april 2010 12:35 schreef konNL het volgende:
ja er zal dan misschien wel wat meer achter zitten.
Ze zei dat e dus al 3 maanden met dr gevoellens in gevecht was over die verschillen tussen ons.
"het spijt me dat ik voor de makkelijke en egoistische manier kies, maar ik kan het niet meer.." dat zijn haar woorden.
Ik zou eerlijk gezegd daar niet rouwig om zijn.
Wanneer zij een excuus zoekt om de relatie te beeindigen ben jij haar niet waard.
Dus niet getreurd, lekker je ding blijven doen.
Als je je zelf wil verbeteren is dat een nobel doel, maar doe dat dan voor jezelf.
Niet voor haar.
Zij verdiend jou niet namelijk.
pi_79826011
Waarom laat je je zo kennen man. Alsof het nu nog zin heeft om te veranderen. Ze zal sowieso het idee hebben dat het een wanhoopsdaad is richting haar. Blijf jezelf, blijf WAJONG.
pi_79826102
Ik weet dat ik bijna geen kans meer maak, maar toch wil ik alles op alles zetten.
Het was niet alleen mijn vriendin, maar ook mn beste vriend. ik heb echt een gat in mn leven.
de vriendengroep was ook van ons allebij. Het komt echt doordat ik zo moeijk deed de laatste tijd als ze met me probeerde te praten. datweet ik zeker.
Ik heb ook een paar verrotte trekjes, kan niet tegen mn verlies, maak mensen vaak bellachekijk, ben soms erg kinderachtig. ik krijg op mn stage steeds te horen dat ik anders ben dan een tijd terug, serieuzer o.a.
pi_79826248
quote:
Op donderdag 1 april 2010 12:40 schreef konNL het volgende:
Ik weet dat ik bijna geen kans meer maak, maar toch wil ik alles op alles zetten.
Het was niet alleen mijn vriendin, maar ook mn beste vriend. ik heb echt een gat in mn leven.
de vriendengroep was ook van ons allebij. Het komt echt doordat ik zo moeijk deed de laatste tijd als ze met me probeerde te praten. datweet ik zeker.
Ik heb ook een paar verrotte trekjes, kan niet tegen mn verlies, maak mensen vaak bellachekijk, ben soms erg kinderachtig. ik krijg op mn stage steeds te horen dat ik anders ben dan een tijd terug, serieuzer o.a.
Zet dan gewoon in op de vriendschap, lekker makkelijk. Verpest het nou niet met dit soort wanhoopsdaden. Lijkt me sowieso raar dat vrienden elkaar kiezen op inzet en discipline. Heb je haar bij Mensa leren kennen?
  donderdag 1 april 2010 @ 12:46:25 #23
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_79826363
-edit- nee

[ Bericht 93% gewijzigd door Re op 01-04-2010 12:48:07 ]
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_79826372
nou dit schiet niet op, bedankt voor jullie reply`s maar ik worder alleen maar nog gaarder van
Ik zocht eigenlijk tips om te veranderen..
Ik heb mezelf een ultimatum gegeven, over een maand ga ik vragen of ze even wilt komen praten met me, dan geef ik haar die brief en leg ik haar mijn kant uit. dan zie ik wel wat ze erop zegt.

bedankt
pi_79826717
Dude, als je het voor jezelf al niet kan opbrengen om iets nuttigs met je leven te doen, dan kun je het voor haar al helemaal niet.

Misschien moet je je eerst maar eens afvragen waarom je zo'n lamlul bent geweest tot nu toe?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  donderdag 1 april 2010 @ 13:10:19 #26
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_79827383
Je zit nog in de onderhandelingsfase van het verwerkingsproces: je denkt dat alles weer goed komt als je dat doet en bent wat zij zegt te willen van je. Hopelijk ga je snel inzien dat dat nooit gaat werken: zelfs al lukt het je om haar nu ervan te overtuigen dat je veranderd zou zijn, dan nog ga je dat niet volhouden.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  donderdag 1 april 2010 @ 13:27:08 #27
297929 Picon
Knap, eerlijk en intelligent.
pi_79828084
quote:
Op donderdag 1 april 2010 12:00 schreef konNL het volgende:
De reden was dat ik ongemotiveerd ben over van alles, geen inzet toon, geen werk heb (k loop full time onbetaald stage)
Wat een materialistisch omhooggevallen wijf zeg. Je moet blij zijn dat je daar vanaf bent !

Hoor eens, ben je altijd zo dom of doe je extra je best vandaag ?
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen
pi_79857563
quote:
Hallo beste mensen,

Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen, mijn vriendin heeft het vorige week uitgemaakt.
Het kwam echt als een klap want ik zag het totaal niet aankomen. het is nu anderhalve week verder en ik voel me nog steeds zo verrot.. ik had gelezen dat het het beste is om haar nu even aan maandje ofzo met rust te laten, maar dat is echt moeilijk.
De reden was dat ik ongemotiveerd ben over van alles, geen inzet toon, geen werk heb (k loop full time onbetaald stage) en m`n zelfdiscipline stelt ook niet echt veel voor. T is dik mijn eigen schuld, dat weet ik.
Ze heeft me gezegd dat als ik echt verander ze me misschien weer een kans wilt geven.
T komt erop neer dat ik dus moet veranderen, dit wil ik zelf ook, ik heb het helemaal gehad met mijn instelling.
Ik ben al druk aan het solliciteren, en ik probeer van alles, maar tips zijn natuurlijk altijd mooi meegenomen.
Dus.. kom maar op

Bedankt.
Je loopt fulltime onbetaald stage, nou dan ben je toch bezig met n studie, waarvan ik aanneem dat je dat doet voor n toekomst voor jezelf? Je kan evt een bijbaantje nemen, maar niet omdat je ex wilt dat je verandert. Er zullen vast genoeg mensen zijn die je wel zullen accepteren. Wat n vage manier om dat aan te geven door het uit te maken. Als het zo belangrijk voor dr was had ze er vast eerst normaal over willen praten. Je verandert al1 als je dat zelf wilt/omdat je wijzer geworden bent of omdat het beter voor je is, niet alleen omdat je ex! dat wil.
met panceta!
pi_79857644
Ow lees nu ook dat je wilt veranderen voor jezelf.
Ehm, nou laat ik eens n nuttige reactie proberen te formuleren
Belangrijk is denk om n doel te formuleren wat je dan echt wilt veranderen. Leg niet teveel druk op jezelf, zorg vooral dat het n haalbaar doel is.
Maarja, wat zie je als lui en onverantwoordelijk? Waarschijnlijk ben je jong en besteed je je geld aan zuipen in t weekend ofzo?? Later nog tijd zat om serieus te leven, toch.
Kijk eens of je de eigenschappen die je nastreeft niet al bezit, bijv verantwoordelijk dat je je studie afmaakt en elke dag op stage verschijnt, en bedenk echt voor jezelf of je voor haar of jezelf wilt veranderen. Misschient ziet ze alleen de pesimistische kanten, of wilde ze met je gaan samenwonen ofzo? Verder kan ik r niet veel over zeggen I guess. Suc6
met panceta!
pi_79901915
quote:
Hallo beste mensen,

Dus.. kom maar op

Bedankt.
Zo veel mogelijk van je oude patronen doorbreken. Het is vaak moeilijk om bepaalde dingen te veranderen als je alle andere dingen hetzelfde blijft doen als voorheen. Hoe meer patronen je kan doorbreken (ook al zijn ze op het oog totaal ongerelateerd), hoe meer kans je hebt vol te houden. En je hebt nu natuurlijk een goede motivatie! Onthoud goed hoe kut je je nu voelt, zodat wanneer je motivatie wat afneemt je die herinneringen kan gebruiken als hulp.

Door veel patronen te doorbreken heb ik na 7 jaar een punt kunnen zetten achter mijn rookverslaving, ben nu 9 maanden eraf, dus voor mij werkte het iig goed
pi_79902461
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 14:34 schreef Sandoval het volgende:

[..]

Zo veel mogelijk van je oude patronen doorbreken. Het is vaak moeilijk om bepaalde dingen te veranderen als je alle andere dingen hetzelfde blijft doen als voorheen. Hoe meer patronen je kan doorbreken (ook al zijn ze op het oog totaal ongerelateerd), hoe meer kans je hebt vol te houden. En je hebt nu natuurlijk een goede motivatie! Onthoud goed hoe kut je je nu voelt, zodat wanneer je motivatie wat afneemt je die herinneringen kan gebruiken als hulp.

Door veel patronen te doorbreken heb ik na 7 jaar een punt kunnen zetten achter mijn rookverslaving, ben nu 9 maanden eraf, dus voor mij werkte het iig goed
Oude patronen doorbreken is goed, op het moment dat je een pure motivatie hebt. Stoppen met roken is daar een goed voorbeeld van.
De motivatie om te 'veranderen' van TS is niet puur, hij doet het omdat hij haar terug wil, niet omdat hij zélf graag iets wil veranderen. De nood is blijkbaar nooit hoog genoeg geweest, anders had hij het al eerder gedaan. Je kunt wel deze vervelende ervaring aangrijpen als katalysator, om iets meer over jezelf te weten te komen. Je leert daar ongetwijfeld van en neemt dat mee, eventueel in je volgende relatie. Als je de behoefte hebt om je ex nog dingen duidelijk te maken, dan is een brief en afspraak over een tijdje een idee, maar blijf ook hier puur, ga niet zitten hopen dat ze je alsnog terugneemt als ze ziet dat je goed bezig bent. Ik heb meerdere keren in zo'n situatie gezeten en het is nooit goed gekomen. Ik wil je niet ontmoedigen en zeggen dat het onmogelijk is, maar neem gewoon even rustig de tijd om de dingen op een rijtje te zetten.
pi_79929111
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 14:51 schreef huffer het volgende:

[..]

De motivatie om te 'veranderen' van TS is niet puur, hij doet het omdat hij haar terug wil, niet omdat hij zélf graag iets wil veranderen. De nood is blijkbaar nooit hoog genoeg geweest, anders had hij het al eerder gedaan.
QFT
  zondag 4 april 2010 @ 14:47:06 #33
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_79933090
Bullshit, waarom eerst uitmaken en je dan nog veranderen "om haar terug te veroveren"
Dan moet ze als ze je echt die kans wilt geven ook niet eerst dumpen..
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  zondag 4 april 2010 @ 14:51:05 #34
259246 Cristal
Magical touch...
pi_79933264
Kortom samengevat;

Er is een verschil tussen moeten & willen. Jij wilt graag veranderen voor je vriendin, maar ik kan je verzekeren dat je bepaalde eigenschappen toch niet kan veranderen. En trouwens zei is verliefd geworden op jouw, & nu moet je opeens veranderen......?
De ogen zijn twee ramen waardoor de ziel naar buiten kijkt.
pi_79934113
quote:
Op zondag 4 april 2010 14:51 schreef Cristal het volgende:
Kortom samengevat;

Er is een verschil tussen moeten & willen. Jij wilt graag veranderen voor je vriendin, maar ik kan je verzekeren dat je bepaalde eigenschappen toch niet kan veranderen. En trouwens zei is verliefd geworden op jouw, & nu moet je opeens veranderen......?
Dit dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')