Blijkbaar is de liefde niet groot genoeg om TS te sturen.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:05 schreef Netsplitter het volgende:
Ik zou eerst eens vragen waarom ze dit nooit eerder aan je verteld heeft.
Daarna zou ik haar misschien nog eens een kans geven aangezien communicatie blijkbaar niet haar sterkste kant is.
Dus omdat er iets 3 maanden geleden is veranderd wordt je nu aan de kant geschoven?quote:Op donderdag 1 april 2010 12:21 schreef konNL het volgende:
Ik had idd een bord voor mn kop, ze had wel degelijk geprobeerd erover te praten met me, ik luisterde gewoon niet.. Mijn thuis situatie was ook niet zo leuk, ik woon sinds kort ook op kamers, sinds 3 maanden. Mijn ouders gingen verhuizen naar belgie, dus ik kon niet mee. ze vertelde me dat de problemen toen zijn begonnen. we gingen 3.5 jaar met elkaar, daar kom je niet zo makkelijk even overheen.
Ik praat niet makkelijk over mn gevoel ( ik ben een man he) Ik heb dr een brief geschreven, dat ging verassend makkelijk.
Ja TS wij denken toch dat er meer achter zit.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus omdat er iets 3 maanden geleden is veranderd wordt je nu aan de kant geschoven?
Lees en begrijp ik dat nu goed?
Ik zou eerlijk gezegd daar niet rouwig om zijn.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:35 schreef konNL het volgende:
ja er zal dan misschien wel wat meer achter zitten.
Ze zei dat e dus al 3 maanden met dr gevoellens in gevecht was over die verschillen tussen ons.
"het spijt me dat ik voor de makkelijke en egoistische manier kies, maar ik kan het niet meer.." dat zijn haar woorden.
Zet dan gewoon in op de vriendschap, lekker makkelijk. Verpest het nou niet met dit soort wanhoopsdaden. Lijkt me sowieso raar dat vrienden elkaar kiezen op inzet en discipline. Heb je haar bij Mensa leren kennen?quote:Op donderdag 1 april 2010 12:40 schreef konNL het volgende:
Ik weet dat ik bijna geen kans meer maak, maar toch wil ik alles op alles zetten.
Het was niet alleen mijn vriendin, maar ook mn beste vriend. ik heb echt een gat in mn leven.
de vriendengroep was ook van ons allebij. Het komt echt doordat ik zo moeijk deed de laatste tijd als ze met me probeerde te praten. datweet ik zeker.
Ik heb ook een paar verrotte trekjes, kan niet tegen mn verlies, maak mensen vaak bellachekijk, ben soms erg kinderachtig. ik krijg op mn stage steeds te horen dat ik anders ben dan een tijd terug, serieuzer o.a.
Wat een materialistisch omhooggevallen wijf zeg. Je moet blij zijn dat je daar vanaf bent !quote:Op donderdag 1 april 2010 12:00 schreef konNL het volgende:
De reden was dat ik ongemotiveerd ben over van alles, geen inzet toon, geen werk heb (k loop full time onbetaald stage)
Je loopt fulltime onbetaald stage, nou dan ben je toch bezig met n studie, waarvan ik aanneem dat je dat doet voor n toekomst voor jezelf? Je kan evt een bijbaantje nemen, maar niet omdat je ex wilt dat je verandert. Er zullen vast genoeg mensen zijn die je wel zullen accepteren. Wat n vage manier om dat aan te geven door het uit te maken. Als het zo belangrijk voor dr was had ze er vast eerst normaal over willen praten. Je verandert al1 als je dat zelf wilt/omdat je wijzer geworden bent of omdat het beter voor je is, niet alleen omdat je ex! dat wil.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:00 schreef konNL het volgende:
Hallo beste mensen,
Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen, mijn vriendin heeft het vorige week uitgemaakt.
Het kwam echt als een klap want ik zag het totaal niet aankomen. het is nu anderhalve week verder en ik voel me nog steeds zo verrot.. ik had gelezen dat het het beste is om haar nu even aan maandje ofzo met rust te laten, maar dat is echt moeilijk.
De reden was dat ik ongemotiveerd ben over van alles, geen inzet toon, geen werk heb (k loop full time onbetaald stage) en m`n zelfdiscipline stelt ook niet echt veel voor. T is dik mijn eigen schuld, dat weet ik.
Ze heeft me gezegd dat als ik echt verander ze me misschien weer een kans wilt geven.
T komt erop neer dat ik dus moet veranderen, dit wil ik zelf ook, ik heb het helemaal gehad met mijn instelling.
Ik ben al druk aan het solliciteren, en ik probeer van alles, maar tips zijn natuurlijk altijd mooi meegenomen.
Dus.. kom maar op
Bedankt.
Zo veel mogelijk van je oude patronen doorbreken. Het is vaak moeilijk om bepaalde dingen te veranderen als je alle andere dingen hetzelfde blijft doen als voorheen. Hoe meer patronen je kan doorbreken (ook al zijn ze op het oog totaal ongerelateerd), hoe meer kans je hebt vol te houden. En je hebt nu natuurlijk een goede motivatie! Onthoud goed hoe kut je je nu voelt, zodat wanneer je motivatie wat afneemt je die herinneringen kan gebruiken als hulp.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:00 schreef konNL het volgende:
Hallo beste mensen,
Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen, mijn vriendin heeft het vorige week uitgemaakt.
Het kwam echt als een klap want ik zag het totaal niet aankomen. het is nu anderhalve week verder en ik voel me nog steeds zo verrot.. ik had gelezen dat het het beste is om haar nu even aan maandje ofzo met rust te laten, maar dat is echt moeilijk.
De reden was dat ik ongemotiveerd ben over van alles, geen inzet toon, geen werk heb (k loop full time onbetaald stage) en m`n zelfdiscipline stelt ook niet echt veel voor. T is dik mijn eigen schuld, dat weet ik.
Ze heeft me gezegd dat als ik echt verander ze me misschien weer een kans wilt geven.
T komt erop neer dat ik dus moet veranderen, dit wil ik zelf ook, ik heb het helemaal gehad met mijn instelling.
Ik ben al druk aan het solliciteren, en ik probeer van alles, maar tips zijn natuurlijk altijd mooi meegenomen.
Dus.. kom maar op
Bedankt.
Oude patronen doorbreken is goed, op het moment dat je een pure motivatie hebt. Stoppen met roken is daar een goed voorbeeld van.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:34 schreef Sandoval het volgende:
[..]
Zo veel mogelijk van je oude patronen doorbreken. Het is vaak moeilijk om bepaalde dingen te veranderen als je alle andere dingen hetzelfde blijft doen als voorheen. Hoe meer patronen je kan doorbreken (ook al zijn ze op het oog totaal ongerelateerd), hoe meer kans je hebt vol te houden. En je hebt nu natuurlijk een goede motivatie! Onthoud goed hoe kut je je nu voelt, zodat wanneer je motivatie wat afneemt je die herinneringen kan gebruiken als hulp.
Door veel patronen te doorbreken heb ik na 7 jaar een punt kunnen zetten achter mijn rookverslaving, ben nu 9 maanden eraf, dus voor mij werkte het iig goed
QFTquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:51 schreef huffer het volgende:
[..]
De motivatie om te 'veranderen' van TS is niet puur, hij doet het omdat hij haar terug wil, niet omdat hij zélf graag iets wil veranderen. De nood is blijkbaar nooit hoog genoeg geweest, anders had hij het al eerder gedaan.
Dit dus.quote:Op zondag 4 april 2010 14:51 schreef Cristal het volgende:
Kortom samengevat;
Er is een verschil tussen moeten & willen. Jij wilt graag veranderen voor je vriendin, maar ik kan je verzekeren dat je bepaalde eigenschappen toch niet kan veranderen. En trouwens zei is verliefd geworden op jouw, & nu moet je opeens veranderen......?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |