Blijkbaar is de liefde niet groot genoeg om TS te sturen.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:05 schreef Netsplitter het volgende:
Ik zou eerst eens vragen waarom ze dit nooit eerder aan je verteld heeft.
Daarna zou ik haar misschien nog eens een kans geven aangezien communicatie blijkbaar niet haar sterkste kant is.
Dus omdat er iets 3 maanden geleden is veranderd wordt je nu aan de kant geschoven?quote:Op donderdag 1 april 2010 12:21 schreef konNL het volgende:
Ik had idd een bord voor mn kop, ze had wel degelijk geprobeerd erover te praten met me, ik luisterde gewoon niet.. Mijn thuis situatie was ook niet zo leuk, ik woon sinds kort ook op kamers, sinds 3 maanden. Mijn ouders gingen verhuizen naar belgie, dus ik kon niet mee. ze vertelde me dat de problemen toen zijn begonnen. we gingen 3.5 jaar met elkaar, daar kom je niet zo makkelijk even overheen.
Ik praat niet makkelijk over mn gevoel ( ik ben een man he) Ik heb dr een brief geschreven, dat ging verassend makkelijk.
Ja TS wij denken toch dat er meer achter zit.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus omdat er iets 3 maanden geleden is veranderd wordt je nu aan de kant geschoven?
Lees en begrijp ik dat nu goed?
Ik zou eerlijk gezegd daar niet rouwig om zijn.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:35 schreef konNL het volgende:
ja er zal dan misschien wel wat meer achter zitten.
Ze zei dat e dus al 3 maanden met dr gevoellens in gevecht was over die verschillen tussen ons.
"het spijt me dat ik voor de makkelijke en egoistische manier kies, maar ik kan het niet meer.." dat zijn haar woorden.
Zet dan gewoon in op de vriendschap, lekker makkelijk. Verpest het nou niet met dit soort wanhoopsdaden. Lijkt me sowieso raar dat vrienden elkaar kiezen op inzet en discipline. Heb je haar bij Mensa leren kennen?quote:Op donderdag 1 april 2010 12:40 schreef konNL het volgende:
Ik weet dat ik bijna geen kans meer maak, maar toch wil ik alles op alles zetten.
Het was niet alleen mijn vriendin, maar ook mn beste vriend. ik heb echt een gat in mn leven.
de vriendengroep was ook van ons allebij. Het komt echt doordat ik zo moeijk deed de laatste tijd als ze met me probeerde te praten. datweet ik zeker.
Ik heb ook een paar verrotte trekjes, kan niet tegen mn verlies, maak mensen vaak bellachekijk, ben soms erg kinderachtig. ik krijg op mn stage steeds te horen dat ik anders ben dan een tijd terug, serieuzer o.a.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |