We komen er wel...quote:
YUPquote:Op donderdag 1 april 2010 16:46 schreef Neleos het volgende:
Sesamstraat
Welk programma?quote:Beter Weten: Twee kandidaten (uit elk team één) beantwoorden vier meerkeuzevragen door A, B of C in te drukken. Daarna zijn de andere kandidaten aan de beurt. Het beantwoorden gebeurd dus in koppels. Per goed beantwoorde vraag krijgt een kandidaat 5 punten.
6=voldoende: De kandidaten krijgen 6 vragen waarmee ze een aanwijzing kunnen verdienen. Voor elk goed antwoord krijgen ze 5 punten. Als alle 6 de vragen zijn geweest, moet het team een bepaald thema raden m.b.v. de aanwijzingen om de punten te verdubbelen.
Een vak apart: Er gaat een zoeklicht over 9 schoolvakken. Als het licht stop wordt gezet, is er een schoolvak geselecteerd en daar krijgt het team dan vragen over voor punten...
Vraagstukken: De kandidaten krijgen 3 grote meerkeuzevragen. Per goed antwoord 5 punten.
Goed of fout: In de overgebleven tijd wordt deze ronde gespeeld. De quizmaster heeft een aantal beweringen en de kandidaten moeten zeggen of ze goed of fout zijn
Stand topic 1931quote:Op donderdag 1 april 2010 16:51 schreef tomtomaat het volgende:
Herexamen?
We hadden al zo'n vermoedenquote:Op donderdag 1 april 2010 17:06 schreef Yurithemaster het volgende:
Kut titel hier ook, dacht dat ik vanmiddag in de SC zat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gechecktquote:Op donderdag 1 april 2010 18:40 schreef Yankee het volgende:
paisley
quote:
Yankee +1quote:
quote:
Jeejquote:Op donderdag 1 april 2010 19:12 schreef Yankee het volgende:
1 Yurithemaster
quote:Op donderdag 1 april 2010 19:30 schreef Neleos het volgende:
In een heli zitten artsen, in een ambulance verpegers?
Aldus wie?quote:,,Het zijn roerige tijden in de vaderlandse voetbalwereld. De clubs kampen met financiële perikelen In Eindhoven, Amsterdam en Enschede gieren de zenuwen door de keel in verband met de ontknoping van de Eredivisie. Een last but not least zorgt de gemeente Rotterdam ook nog voor enige commotie door stringente eisen te stellen aan de organisatie van de bekerfinale.
Niet alleen is de KNVB daar teleurgesteld over zoals u ongetwijfeld al in de media hebt kunnen lezen, maar de KNVB beraadt zich uiteraard ook op de toekomst van de bekerfinale. Wellicht is het een idee de bekerfinale in de toekomst in de Grolsch Veste in Enschede te spelen.
Ik kan u verzekeren dat dat voor de burgemeester en de politie in Enschede geen enkel probleem zal opleveren. Het westen van het land heeft jarenlang de Johan Cruijff Schaal en de KNVB bekerfinale gehad. Het wordt tijd dat er nu ook eens iets naar het oosten komt.
Jaquote:Op donderdag 1 april 2010 19:39 schreef Yurithemaster het volgende:
zal wel iemand uit het 'oosten' zijn
Ja, dat is wel weer het nadeel van actuele vragen...quote:Op donderdag 1 april 2010 19:41 schreef lubje25 het volgende:
Ik kijk net op VI en daar stond het vol in beeld dus ik speel niet mee deze vraag![]()
Stand topic 1931quote:Op donderdag 1 april 2010 19:44 schreef tomtomaat het volgende:
Kesler?
McClarenquote:Op donderdag 1 april 2010 19:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
McLaren?? zo heet de trainer van twente toch
wist het niet zekerquote:
Dan moet je deze vraag weten...quote:Op donderdag 1 april 2010 19:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wist het niet zeker, trainers lukken me meestal nog wel maar verder geen idee van het voetbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |