Zeg dat dan gewoon. De hele tijd dat oeverloze gelul om de kern van de zaak heen.quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:15 schreef KlappernootatWork het volgende:
hij heeft een punt
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:15 schreef RooieVanGestel het volgende:
Drie punten achter elkaar in de TT? Wel godverdomme, waarom niet gewoon 1
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:15 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Zeg dat dan gewoon. De hele tijd dat oeverloze gelul om de kern van de zaak heen.
ik voel hem.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:19 schreef Ladylike het volgende:
spanning en senstatie-puntjes.....
voel je de spanning al?
Maar je hebt me al gequote...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 30 juni 2016 22:20 schreef Azpilicueta het volgende:
Je verziekte mijn topic ook met het gelul over je maagdenvlies dus je zal die fratsen ook wel uithalen op FB.
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:23 schreef Poostema het volgende:
[..]
Maar je hebt me al gequote...
nu nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet jij niet naar de bakker voor een zak puntjes?quote:Op donderdag 1 april 2010 11:24 schreef Koenholio het volgende:
Wat een lolbroeken zijn jullie toch... echt waar... ik lach me m'n ballen uit m'n broek...
Hihi, castraat!quote:Op donderdag 1 april 2010 11:24 schreef Koenholio het volgende:
Wat een lolbroeken zijn jullie toch... echt waar... ik lach me m'n ballen uit m'n broek...
neuteredquote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:41 schreef SicSicSics het volgende:
Het kan ook met zes::: Rete efficiënt::: en minstens zo stoeah!::
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 30 juni 2016 22:20 schreef Azpilicueta het volgende:
Je verziekte mijn topic ook met het gelul over je maagdenvlies dus je zal die fratsen ook wel uithalen op FB.
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:42 schreef Poostema het volgende:
[:::]
![]()
Mag ik je aanraken?Netjes achter aansluiten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar jij mag dubbel zo lang!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Watdafakquote:Op donderdag 1 april 2010 11:14 schreef Koenholio het volgende:
Waarom zijn er zoveel mensen die geen punten zetten...of komma's...maar punten...zoals deze:...
Soms kan ik het me voorstellen dat het gedaan wordt, maar sommige mensen vinden het nodig om bijna elk leesteken te vervangen met '...' . Ik bedoel WATDAFAK!?
Denken ze dat het een dramatisch effect heeft of zoiets?Het is ook niet alsof het minder moeite kost (integendeel zelfs). Zet gewoon PUNTEN (eentje dus) of KOMMA'S!
;quote:Op donderdag 1 april 2010 11:58 schreef mcf het volgende:
[..]
Watdafak
En dan zeurt hij over punten...![]()
En,, komma's maybe?...
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:43 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Netjes achter aansluiten!![]()
Maar jij mag dubbel zo lang!
Morse?quote:Op donderdag 1 april 2010 12:02 schreef Poostema het volgende:
[..]
![]()
Ontopic: Hé TS... ... ... ... ... ...
Ja, voor 'TS is een kneus'quote:
quote:
Hoe doe je die twee punten boven elkaar?quote:Op donderdag 1 april 2010 11:41 schreef SicSicSics het volgende:
Het kan ook met zes::: Rete efficiënt::: en minstens zo stoeah!::
2 maar?quote:Op donderdag 1 april 2010 12:44 schreef luckass het volgende:
[..]
Hoe doe je die twee punten boven elkaar?
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |