Mja, of het is een bodemloze put waar je beter alleen het hoognodige geld in kan stortenquote:Op donderdag 1 april 2010 10:53 schreef Juup© het volgende:
'WAO'er niet langer aan werk geholpen'
Dat zal helpen om WAO'ers aan het werken te helpen
En de HRA vanaf 5 ton!quote:Op donderdag 1 april 2010 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens snijden ze ook hard in de WW en ik hoorde iets over 5 euro eigen bijdrage per doktersbezoek. Dat laatste lijkt me wel problematisch voor jou
Dat wisten jullie gewoon!quote:Op donderdag 1 april 2010 10:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
En de HRA vanaf 5 ton!Zitten we dus nog net veilig.
Wordt alleen dan wel duur om geld bij te lenen voor een verbouwing.quote:
ja dat klopt, maar daar ga je niet failliet aanquote:Op donderdag 1 april 2010 11:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wordt alleen dan wel duur om geld bij te lenen voor een verbouwing.Daar hebben we dan geen HRA over...
Nee, maar maakt de verbouwing wel duurder.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat klopt, maar daar ga je niet failliet aan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
Dat klopt, had je maar niet perse een duur huis motte wille!quote:Op donderdag 1 april 2010 11:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, maar maakt de verbouwing wel duurder.![]()
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat klopt, had je maar niet perse een duur huis motte wille!
Checkquote:Op donderdag 1 april 2010 11:11 schreef Levitation het volgende:
SQ, misschien kun je deze fokker nog redden voor het te laat is:
HBO Communicatie
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:05 schreef Levitation het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
Afgestudeerde HBO Communicatie in Eindhoven meldt.
Tip: ga een vak leren
Die eer laat ik graag aan jouquote:Op donderdag 1 april 2010 11:19 schreef Blueman het volgende:
SQ, je had hem vrijetijdsmanagement moeten adviseren
Denk het ook.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het gaan negerenwat jij?
Nee, had ik dat maar gedaanquote:Op donderdag 1 april 2010 11:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Denk het ook.Zou jij destijds geluisterd hebben?
quote:
ik ben WG dus ik magquote:Op donderdag 1 april 2010 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
nu niet met het hele eindhoventopic daar gaan spammen he... dat verpest het altijd zo...
en BM is een helliemondser.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
nu niet met het hele eindhoventopic daar gaan spammen he... dat verpest het altijd zo...
don't touch SQ's topics?quote:Op donderdag 1 april 2010 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
je snapt best wat ik bedoel...
VMBO!quote:Op donderdag 1 april 2010 11:23 schreef Levitation het volgende:
Misschien moeten we in SES een topic beginnen met "studies waaraan je niet moet beginnen".
HBO-communicatie
HEAO-MER
Vrijetijdskunde
...
en natuurlijk alle vage offspins van bovenstaande studies.
Het Wolfsven is in Mierlo maar wat kom je dan in Helmond doen?quote:Op donderdag 1 april 2010 11:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
en BM is een helliemondser.
ik ook van het weekend
Mierlo is Helmond dus ik zit een soort van in Helmond.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:29 schreef Blueman het volgende:
[..]
Het Wolfsven is in Mierlo maar wat kom je dan in Helmond doen?
Moet je eens zeggen tegen iemand uit Mierloquote:Op donderdag 1 april 2010 11:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
Mierlo is Helmond dus ik zit een soort van in Helmond.
Daarom heb ik er niet gepost, heb niet zoveel nuttigs toe te voegen.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
Schminken kan ik zellufquote:Op donderdag 1 april 2010 11:28 schreef FUFR het volgende:
oh! en komt allen naar de open dag van het Wolfsven op 18 april met oa optredens, schminken en en en!
quote:
Ik had het overigens ook niet over jou, maar wilde even ingrijpen voor bepaalde figuren weer kansloze oneliners neer gaan gooienquote:Op donderdag 1 april 2010 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet, breintje
ja en een optreden van iets in de geest van Robbie Williamsquote:Op donderdag 1 april 2010 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Schminken kan ik zellufis er bier?
Ik ben bang voor geestenquote:Op donderdag 1 april 2010 11:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja en een optreden van iets in de geest van Robbie Williams
ik hou me toch maar in.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had het overigens ook niet over jou, maar wilde even ingrijpen voor bepaalde figuren weer kansloze oneliners neer gaan gooien![]()
Verkeerd kwooten.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had het overigens ook niet over jou, maar wilde even ingrijpen voor bepaalde figuren weer kansloze oneliners neer gaan gooien![]()
Is ook maar een stom topic!quote:
super!quote:Op donderdag 1 april 2010 12:02 schreef FUFR het volgende:
Sam hoeft niet meer terug naar de oogarts![]()
alle afwijkings (zoals bij 70% van de kids) zijn over en weg.
Ze heeft gisteren de hele dag met ogen als schoteltjes rondgelopen.(door de oogdruppels)
als ik niet beter wist zou ik zeggen dat ze papa's stash gevonden had
Redelijk waardeloos inderdaad!quote:Op donderdag 1 april 2010 11:39 schreef Blueman het volgende:
[..]
Is ook maar een stom topic!
Beginnen ze een topic, reageren ze niet meer!
quote:Op donderdag 1 april 2010 12:02 schreef FUFR het volgende:
Ze heeft gisteren de hele dag met ogen als schoteltjes rondgelopen.(door de oogdruppels)
quote:Op donderdag 1 april 2010 12:10 schreef febster het volgende:
Sta je dan met je zomerjas in de SNEEUW. (geen grap)
Weet je wat ook leuk is? Ik ga vandaag TBS'ers interviewen in een kliniek. Dus als ik vnv niet meer reageer...
als het een pedo is, schop m dan maar goed hard onder zn ballen!quote:Op donderdag 1 april 2010 12:10 schreef febster het volgende:
Sta je dan met je zomerjas in de SNEEUW. (geen grap)
Weet je wat ook leuk is? Ik ga vandaag TBS'ers interviewen in een kliniek. Dus als ik vnv niet meer reageer...
Ik zou tegen de ballen schoppenquote:Op donderdag 1 april 2010 12:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
als het een pedo is, schop m dan maar goed hard onder zn ballen!
je vergeet: ...en zet 'm dan op een rennen, want hij is vast sterker dan jij.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
als het een pedo is, schop m dan maar goed hard onder zn ballen!
rennen? in een TBS? Waarheen dan?quote:Op donderdag 1 april 2010 12:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
je vergeet: ...en zet 'm dan op een rennen, want hij is vast sterker dan jij.
quote:Op donderdag 1 april 2010 12:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
rennen? in een TBS? Waarheen dan?
appelflap!![]()
vanmorgen kreeg ik in het restaurant een broodje gezond.
Gezond wassie. het broodje ontbrak.
dat was voor 1 april schijnbaar
1 april, dat was helemaal geen tvpquote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 12:02 schreef FUFR het volgende:
humonderquote:
Hier de spiegels van Artic's auto!quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
BLUEMAN, ik bied je 25 euro voor Artics spiegels, antenne en foto's van zijn lekke banden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
quote:Op donderdag 1 april 2010 12:59 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hier de spiegels van Artic's auto!
dus jij hebt zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb wel een tip voor je....parkeer je auto tegen de rijrichting in, dus aan de linkerkant van de weg (doe ik ook meestal). Als er dan iemand tegen je spiegel trapt klapt ie in ipv dat ie afbreekt.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Voor die hooguit 3 maal per jaar dat ik naar de huisarts ga kan ik mij daar niet druk om maken.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens snijden ze ook hard in de WW en ik hoorde iets over 5 euro eigen bijdrage per doktersbezoek. Dat laatste lijkt me wel problematisch voor jou
Ik parkeer hem zo dat mijn spiegel aan bestuurderskant aan de stoepkant zit..quote:Op donderdag 1 april 2010 13:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dus jij hebt ze![]()
Ik heb wel een tip voor je....parkeer je auto tegen de rijrichting in, dus aan de linkerkant van de weg (doe ik ook meestal). Als er dan iemand tegen je spiegel trapt klapt ie in ipv dat ie afbreekt.
roestige kutbakquote:Op donderdag 1 april 2010 13:08 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ik parkeer hem zo dat mijn spiegel aan bestuurderskant aan de stoepkant zit..
Mijn spiegels kunnen niet klappen, die breekt meteen
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:02 schreef Blueman het volgende:
'Will.i.am aast op Cheryl Cole' bron: www.nu.nl
Dat snap ik!
Does normaal!quote:
Photobucket melding!quote:
dat kun je nooit bij mijquote:Op donderdag 1 april 2010 13:35 schreef Juup© het volgende:
Ik haat 1 april, ik kan niet vertrouwen op berichten en dingen die mensen aangeven en aanvoelen doe ik de grappen niet.
Ik vind het ook maar hoogst irritant altijd.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:35 schreef Juup© het volgende:
Ik haat 1 april, ik kan niet vertrouwen op berichten en dingen die mensen aangeven en aanvoelen doe ik de grappen niet.
Maar dan nog, de Dierenbescherming is een instantie die doorgaans betrouwbaar is en daar kan ik dan niet mee overweg als zij ook 1 april grappen gaan maken, ik vertrouw ze dan nooit meer.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar hoogst irritant altijd.
Maar soms ligt het er best dik op.
http://www.dierenbescherming.nl/nieuws/2431
![]()
![]()
Laatste 2 zinen Juup!quote:Op donderdag 1 april 2010 13:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Maar dan nog, de Dierenbescherming is een instantie die doorgaans betrouwbaar is en daar kan ik dan niet mee overweg als zij ook 1 april grappen gaan maken, ik vertrouw ze dan nooit meer.
quote:...De Dierenbescherming wil niet op alle slakken zout leggen, maar duidelijkheid scheppen over wat wel en niet kan. Dierenleed in taalgebruik slaat wat ons betreft als een tang op een varken.'
Doet C. ook aan macrame?quote:Op donderdag 1 april 2010 13:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
voel jij je aangesproken? C. zit hier nou ook op de bank hoor
1 april?quote:
oh you mean woeman!quote:
wie? wat? waar?quote:Op donderdag 1 april 2010 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
hatersZe konden niet lachen om mijn 1 april garpje
wehehehequote:Op donderdag 1 april 2010 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vanaf hier:
Show hier je nagels #122
Vind je het gek, die zaten al te kwijlen bij de gedachte aan de koopjes!quote:Op donderdag 1 april 2010 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vanaf hier:
Show hier je nagels #122
wtfquote:Op donderdag 1 april 2010 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vanaf hier:
Show hier je nagels #122
Ik vind de 1 april grap erg goed iig.quote:
De bitches een beetje uit elkaars haren trekken, denk ik.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:37 schreef ArTiC het volgende:
maar wat doet die FA in dat topic...dat is een kerel
Dat lijkt zo, maar ondertussen...quote:Op donderdag 1 april 2010 14:37 schreef ArTiC het volgende:
Nagellakfetisjist.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:37 schreef ArTiC het volgende:
Hij was goed.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nagellakfetisjist.
Men, ik zit echt hard te lolleren nog steeeeeds
dus die fapt op je nagelfoto's?quote:Op donderdag 1 april 2010 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nagellakfetisjist.
Men, ik zit echt hard te lolleren nog steeeeeds
wat dan?quote:Op donderdag 1 april 2010 14:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat lijkt zo, maar ondertussen...
Overigen is zij geen FA.
Nee geen idee wat ie er doet, hij leest altijd mee. Heeft 1 keer z'n eigen gelakte nagels gepost ook, dat vonden we wel stijlquote:
Probeer ik ook te doen.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
iemand als jij kan het nieuws maar beter mijden vandaag denk ik
(niet mbt dat bericht maar in het algemeen)
boeiend...crewquote:
Biogarde is wel ok.quote:
maar er zitten echt zware auti machtswellustelingen tussen hoor.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De meeste mods zijn prima te pruimen
het zijn placebo'squote:
quote:
fuk them SQ, dat zijn al net van die ziemelaars als in oud en VOLGEBRULD, die kunnen ook niet tegen een geintje..quote:Op donderdag 1 april 2010 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
hmz, er zijn echt mensen serieus boos op me
ik zei al, ik vond al dat ik te populair was daar
IDD! OUDquote:Op donderdag 1 april 2010 15:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
fuk them SQ, dat zijn al net van die ziemelaars als in oud en VOLGEBRULD, die kunnen ook niet tegen een geintje..
IK HEB OOK RECHT OP NAGELLAK!quote:Op donderdag 1 april 2010 15:35 schreef -moppie- het volgende:
oh jee, dat al die mannen nou ineens in het nagellak topic zitten![]()
![]()
![]()
laat die vrouwen toch lullen joh... allemaal van die pubers die geen cent te makken hebben en dan ook nog gaan janken om zo'n grapquote:Op donderdag 1 april 2010 15:37 schreef FUFR het volgende:
dat V&A ging om serieus geld, niet om wat nagellakjes. (No offense)
Verder werd daar ook mijn integriteit mee in twijfel getrokken, iets wat ik van niemand pik
Maar ik ben al weer hier
Ja maar door dit soort opmerkingen verziek je de sfeer gewoon. En da's niet nodig. Ik kan mijn eigen boontjes prima doppenquote:Op donderdag 1 april 2010 15:37 schreef FUFR het volgende:
dat V&A ging om serieus geld, niet om wat nagellakjes. (No offense)
Verder werd daar ook mijn integriteit mee in twijfel getrokken, iets wat ik van niemand pik
Maar ik ben al weer hier
idd.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:38 schreef -moppie- het volgende:
[..]
laat die vrouwen toch lullen joh... allemaal van die pubers die geen cent te makken hebben en dan ook nog gaan janken om zo'n grap
ik vond me anders verrekte correct en men heeft weer wat te lullen daar.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar door dit soort opmerkingen verziek je de sfeer gewoon. En da's niet nodig. Ik kan mijn eigen boontjes prima doppen
ja wel zwarte he. anders wordt het zo gay.quote:
wel op je teennagels dan he..quote:Op donderdag 1 april 2010 15:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja wel zwarte he. anders wordt het zo gay.
Ik heb matzwart!quote:Op donderdag 1 april 2010 15:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja wel zwarte he. anders wordt het zo gay.
Daarom dus. Ik wil weten wat voor oneliner ze er uit gooitquote:Op donderdag 1 april 2010 15:42 schreef -moppie- het volgende:
Sam lijkt me nou werkelijk waar niet het meisje wat je blij maakt met nagellak.
Ze zal ongetwijfeld wel weer een goeie opmerking plaatsen wanneer fufr t op zn nagels heeft als ie thuis komt.
nou, sam draagt wel eens make up (indian style) en soms doet mama blanke (uiteraard) lak bij dr op, maar echt vaak niet nee..quote:Op donderdag 1 april 2010 15:42 schreef -moppie- het volgende:
Sam lijkt me nou werkelijk waar niet het meisje wat je blij maakt met nagellak.
Ze zal ongetwijfeld wel weer een goeie opmerking plaatsen wanneer fufr t op zn nagels heeft als ie thuis komt.
Artic, zullen wij saampjes onze nageltjes een keer lakken?quote:
neequote:Op donderdag 1 april 2010 15:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
Artic, zullen wij saampjes onze nageltjes een keer lakken?
wil jij dan mijn teens doen, ik kan daar zo moeilijk bij
Hmpfquote:Op donderdag 1 april 2010 15:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
quote:
jij weet wat ik bedoelquote:
ik kan wel je gevel lakkenquote:
ik zeg niks. echt niet. ik kijk wel uit.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:47 schreef -moppie- het volgende:
[..]
jouw teennagels hebben we ook nog nooit in de lak gezien overigens.
ik kan jou je spiegel terug verkopenquote:
Niet? Oh...quote:Op donderdag 1 april 2010 15:47 schreef -moppie- het volgende:
[..]
jouw teennagels hebben we ook nog nooit in de lak gezien overigens.
ik haal wel gratis een nieuwe bij de dealertquote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:56 schreef Levitation het volgende:
Ik wil een andere phone, de mijne is behekst.
Telefoon ligt op mijn bureau, komt er opeens geluid uit... heeft dat ding gewoon zelf besloten een gesprek aan te nemen.
Dat zal het zijn!quote:Op donderdag 1 april 2010 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
oh wacht, het is natuurlijk een 1 april grap van je telefoon!
Je zat op de afstandsbediening.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Van de week ging onze TV uit zichzelf aan
Doodeng
Is wel freaky.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee die lag op de tafel en ik stond in de hal zomg
En nee er lag ook geen kat op
Ik lag ooit op bed en toen ging het volume van de muziek op m'n computer hoger, ik zag de groene streepjes gewoon oplopenquote:Op donderdag 1 april 2010 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja wss een knopje wat bleef plakken ofzo. Maar je schrikt wel
Heb ik met onze stereo ook wel eens gehad. En die kan echt heeeeeeeeeel hard.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik lag ooit op bed en toen ging het volume van de muziek op m'n computer hoger, ik zag de groene streepjes gewoon oplopen.
Naarquote:Op donderdag 1 april 2010 16:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik lag ooit op bed en toen ging het volume van de muziek op m'n computer hoger, ik zag de groene streepjes gewoon oplopen.
Heb ik ooit bij iemand gedaan door 's avonds via een zijraam stiekum met een soortgelijke afstandsbediening zijn tv van zender te veranderen en uit te zetten tijdens studio sport. Ik zag die vent helemaal gek wordenquote:Op donderdag 1 april 2010 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Van de week ging onze TV uit zichzelf aan
Doodeng
Schurkquote:Op donderdag 1 april 2010 17:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heb ik ooit bij iemand gedaan door 's avonds via een zijraam stiekum met een soortgelijke afstandsbediening zijn tv van zender te veranderen en uit te zetten tijdens studio sport. Ik zag die vent helemaal gek worden
Het gebeurd regelmatig dat ik 's morgens beneden kom en dat er weer eens een lamp aan is of de radio, dan heeft er weer eens of andere simpele kat met zijn poten tegenaan geramd. Sukkels.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee die lag op de tafel en ik stond in de hal zomg
En nee er lag ook geen kat op
Hellcatsquote:Op donderdag 1 april 2010 17:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het gebeurd regelmatig dat ik 's morgens beneden kom en dat er weer eens een lamp aan is of de radio, dan heeft er weer eens of andere simpele kat met zijn poten tegenaan geramd. Sukkels.
Je schijnt er kekke tasjes van te kunnen makenquote:Op donderdag 1 april 2010 18:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Af en toe wel ja, dan zou ik ze het liefst als voetbal gebruiken.
quote:Op donderdag 1 april 2010 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je schijnt er kekke tasjes van te kunnen maken
Wie?quote:Op donderdag 1 april 2010 18:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat een stel zeikwijven in dat nagellaktopic zeg. Vooral dat neukertje van die dikke molukker
Nee, die stefan en alles wat erbij hoort kan ik wel schieten.quote:Op donderdag 1 april 2010 18:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jullie zijn niet echt de beste vrienden wel?
Is hij ook een fokker dan? Wie is dat?quote:Op donderdag 1 april 2010 18:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee, die stefan en alles wat erbij hoort kan ik wel schieten.
stefan is sunchaser.quote:Op donderdag 1 april 2010 18:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is hij ook een fokker dan? Wie is dat?
Voor zover ik weet wel. En anders zit ik er naast.quote:Op donderdag 1 april 2010 18:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee die heeft toch geen relatie met mir?
Voor wat?quote:Op donderdag 1 april 2010 18:44 schreef Stormqueen het volgende:
komt bb zo thuis met een beker
(zo'n prijsbeker)
krijg je daar een beker voor?quote:
Hoho, ik heb mijn managementskills getoond terwijl mijn eigenste manager in mijn team zat door te scoren met 15% meer punten dan de andere 2 teams terwijl we een half uur op een terras hebben gehangen en 3 opdrachten niet gedaan hebbenquote:Op donderdag 1 april 2010 19:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
krijg je daar een beker voor?
ik heb mijn bekers verdient met hard zuipen sporten
oh...het was een soort puzzeltocht dus...ik dacht gewoon saai wandelenquote:Op donderdag 1 april 2010 19:21 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hoho, ik heb mijn managementskills getoond terwijl mijn eigenste manager in mijn team zat door te scoren met 15% meer punten dan de andere 2 teams terwijl we een half uur op een terras hebben gehangen en 3 opdrachten niet gedaan hebben.
Dat dus.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh...het was een soort puzzeltocht dus...ik dacht gewoon saai wandelen
Het was wel geinig, elk team kreeg een blackberry (wat een ondingquote:Op donderdag 1 april 2010 19:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh...het was een soort puzzeltocht dus...ik dacht gewoon saai wandelen
klinkt tofquote:Op donderdag 1 april 2010 19:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Het was wel geinig, elk team kreeg een blackberry (wat een onding, klote trackball
).
Via die blackberry krijg je dan emailtjes met locaties en een bijbehorende vraag. Vervolgens moet je op elke locatie een foto maken van een teamlid + de locatie en de vraag beantwoorden.
Tussendoor kreeg je nog laffe bonusopdrachten e.d. waarmee je je totaal aantal punten kon opkrikken.
Kortom wel geinig en je leert nog wat van de omgeving. Daarnaast is het ook wel okee om lekker relaxt beetje door Tilburg te struinen met collega's en zo je collega's beter te leren kennen.
typisch bbquote:Op donderdag 1 april 2010 19:35 schreef bleiblei het volgende:
Heb ook ff een email discussie gehouden met die vent/vrouw aan de andere kant omdat ik het niet eens was met een aantal antwoorden die fout zouden zijn.
Die hangt nu op een dartbordquote:Op donderdag 1 april 2010 19:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hij/zij vroeg om een closeup foto van de betweter.
Past goed bij je sandalen.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
Haar vriend heet wel Stefan en het is ook een fokker. Hij bleef in de auto zitten toen Mir wat kwam ophalen hier.quote:Op donderdag 1 april 2010 18:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee die heeft toch geen relatie met mir?
contactgestoord dus fokkerquote:Op donderdag 1 april 2010 20:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haar vriend heet wel Stefan en het is ook een fokker. Hij bleef in de auto zitten toen Mir wat kwam ophalen hier.
kan niet...er komt een vriendin voor in het verhaalquote:
Was het zo'n korte meet?quote:Op donderdag 1 april 2010 20:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haar vriend heet wel Stefan en het is ook een fokker. Hij bleef in de auto zitten toen Mir wat kwam ophalen hier.
ninja editquote:Op donderdag 1 april 2010 20:46 schreef bleiblei het volgende:
oh...verkeerde account dusquote:
ik dacht dat bb een sneer gaf maar er direct spijt van hadquote:
Viel wel mee, ze is 20/30 minuten binnen geweestquote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 20:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik dacht dat bb een sneer gaf maar er direct spijt van had![]()
Een bruine stefan?quote:Op donderdag 1 april 2010 20:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Juf Marietta?quote:Op donderdag 1 april 2010 21:14 schreef amaranta het volgende:
Dus vandaag was het ED bij 'mij in de klas' Die lui hebben dus echt niks beters te doen.
http://www.ed.nl/regio/eindhovenstad/6486010/Kinderen-boos-op-schoolinspectie.ece?formmode=thanx&postingId=6486999
Een groenequote:
Vrouwtje=Tamara en ik gok een Afghaan of Dennis als cameramanquote:Op donderdag 1 april 2010 21:14 schreef amaranta het volgende:
Dus vandaag was het ED bij 'mij in de klas' Die lui hebben dus echt niks beters te doen.
http://www.ed.nl/regio/eindhovenstad/6486010/Kinderen-boos-op-schoolinspectie.ece?formmode=thanx&postingId=6486999
En dat is geen grap!quote:
Hij bleef in de auto zitten. De auto was groen.quote:
En jij hebt niet naar binnen geloerd?quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hij bleef in de auto zitten. De auto was groen.
nope...ex wordt 29 vandaagquote:
Het was geen auto die ze zag...ze waren te voetquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
En jij hebt niet naar binnen geloerd?
Stefan/Sunchaser is toch nogal chubby? Misschien kon je dat zien door het raampje?![]()
Oud wiefquote:
Dan was 'ie blauw, niet groen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het was geen auto die ze zag...ze waren te voet
Jij ook een goede goede vrijdag!quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:18 schreef Blueman het volgende:
Goedemorgen!
Allemaal een fijne goede vrijdag!
quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:12 schreef Levitation het volgende:
[..]
Oud wiefJe hebt nu recht op 2 van 14.5.
Gut, hou je dat nog bij van je ex?quote:
En lelijkquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
En jij hebt niet naar binnen geloerd?
Stefan/Sunchaser is toch nogal chubby? Misschien kon je dat zien door het raampje?![]()
Wil het lukken met je dates van Lexa?quote:
Toevallig, ik geloof daar ook niet in!quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik geloof niet in toeval, tenzij je een toeval krijgt maar dat is weer wat anders.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:50 schreef Blueman het volgende:
[..]
Toevallig, ik geloof daar ook niet in!
quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:39 schreef Blueman het volgende:
[..]
Wil het lukken met je dates van Lexa?
ik weet ook nog wanneer haar ouders jarig zijn, het telefoonnummer van haar ouders etc etcquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gut, hou je dat nog bij van je ex?
Ik zou bij god niet meer weten wanneer mijn ex(-en) jarig zijn.
@ Juup, ja Marietta ja. Die geeft les aangezien ik met verlof ben. Maar het is wel zeg maar de klas waarin ik zou werken als ik niet met verlof zou zijn.
ik zit niet op lexa stomme smurfquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:39 schreef Blueman het volgende:
[..]
Wil het lukken met je dates van Lexa?
Neej, jij zit op die knappe mensen site toch?quote:
e-matchingquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
Neej, jij zit op die knappe mensen site toch?
deze had ik bijna gemist.ik hoop dat je 2e paasdag moet werkenquote:
oh vandaar dat het maar niet wil lukken.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
Neej, jij zit op die knappe mensen site toch?
hai, ben je vrij?quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:57 schreef -moppie- het volgende:
hallo
schijnt niet meer in te zijn dat vrij zijn. ik heb besluits dat ik maar een halve dag werk!quote:
of komt dat omdat ik het niet probeerquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
oh vandaar dat het maar niet wil lukken.
Ik ook, ben bijna vrij...quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
schijnt niet meer in te zijn dat vrij zijn. ik heb besluits dat ik maar een halve dag werk!
quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
of komt dat omdat ik het niet probeer![]()
maak je er nou niet drukker om dat dat ik zelf doe
En hoe lang is dat geleden? Time to move on,don't yA?quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik weet ook nog wanneer haar ouders jarig zijn, het telefoonnummer van haar ouders etc etc![]()
deltree /Y c:\nutteloze data\ex\
verf het dan!quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:13 schreef Blueman het volgende:
GVD hadden ze een blik bejaarden in de supermarkt losgelaten...
Overal karren, rollators, krukken en grijs haar...
8 jaarquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
En hoe lang is dat geleden? Time to move on,don't yA?
Rob weet amper de verjaardag van z'n eigen familie, laat staan die van mijn familie
heb ik ook, heb een ding met nutteloze details...quote:
picsquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:27 schreef amaranta het volgende:
ik heb pas hele hoge hakkenschoenen gekocht, nu nog een jurk erbij
Daarom heb je toch een verjaardagskalender?quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
En hoe lang is dat geleden? Time to move on,don't yA?
Rob weet amper de verjaardag van z'n eigen familie, laat staan die van mijn familie
Ik heb bijna alle verjaardagen in mn hoofd zitten, ik heb geen kalender nodig.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:32 schreef Blueman het volgende:
[..]
Daarom heb je toch een verjaardagskalender?
En daarom hangt die toch op de wc?
Zodat je dat iedere dag op je gemakje kan bekijken!
Ik ook, alleen weet ik nooit goed welke dag bij wie hoort en als ik een match weet te maken is dat zelden op het juiste moment.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb bijna alle verjaardagen in mn hoofd zitten, ik heb geen kalender nodig.
via uno, nieuwe schoenenwinkeltje in de niewe emma singel, dat is die passage die ze achter de v&d hebben gemaakt zeg maarquote:
Een wandelende verjaardagskalender!quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb bijna alle verjaardagen in mn hoofd zitten, ik heb geen kalender nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |