Nope, dat niet....quote:Op donderdag 1 april 2010 14:23 schreef Copycat het volgende:
Is er door de winkel een verkeerde maat besteld of is er een verkeerde maat aan de winkel doorgegeven?
De maat is zoals bedoeld maar ze passen nog niet goed (veel te smal en nog wat te klein).... Dus maat is goed doorgegeven maar doordat ze kleiner vallen is het nog niet goed....quote:Op donderdag 1 april 2010 14:26 schreef Copycat het volgende:
Waar komt die verkeerde maat dan vandaan? Die fout is er toch ergens ingeslopen?
Kan ze niet proberen ze uit te lopen? Ach en anders is ze niet de eerste vrouw die schoenen voor in de kast koopt.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:27 schreef Landgeld het volgende:
[..]
De maat is zoals bedoeld maar ze passen nog niet goed (veel te smal en nog wat te klein).... Dus maat is goed doorgegeven maar doordat ze kleiner vallen is het nog niet goed....
Er is wel toegezegd dat dit een goede maat zou moeten zijn, maar blijkt dus niet... (wel goed doorgegeven etc.)
Hmm daarom zou ik altijd die schoenen naar de winkel laten komen en daar passen. Weet niet hoeveel recht je nu hebt maar als die winkel een beetje schappelijk is dan ruilen ze deze tegen een betere maat..quote:Op donderdag 1 april 2010 14:27 schreef Landgeld het volgende:
[..]
De maat is zoals bedoeld maar ze passen nog niet goed (veel te smal en nog wat te klein).... Dus maat is goed doorgegeven maar doordat ze kleiner vallen is het nog niet goed....
Er is wel toegezegd dat dit een goede maat zou moeten zijn, maar blijkt dus niet... (wel goed doorgegeven etc.)
Ook niet.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:37 schreef Lienekien het volgende:
Willen ze ze wel terugnemen tegen bijv. een tegoedbon?
Marktplaats?quote:Op donderdag 1 april 2010 14:40 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Ook niet.
En daar heeft ze vrij weinig aan omdat we daar nooit meer komen....En het zijn schoenen van 140,00
Tja, het is niet slim maar de verkoopster zei: 'dit is een goede maat', en wij dachten dat ook...
Nou, volgens mij heeft 'ie wel door dat 'ie pech heeft. Hoe wil je nou dat 'ie daar verder op reageert?quote:Op donderdag 1 april 2010 14:53 schreef ktnxbye het volgende:
Ik sta een beetje voor jan l*l te posten blijkbaar. zoek het dan ook maar uit.
Is dat echt zo? Ik zie alleen een vraag of ie in z'n recht staat. Blijkbaar is er twijfel.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:55 schreef Lienekien het volgende:
Nou, volgens mij heeft 'ie wel door dat 'ie pech heeft.
Een bedankje als iemand je helpt zou wel leuk zijn. Ook al is het misschien niet het antwoord wat je gehoopt had.quote:Hoe wil je nou dat 'ie daar verder op reageert?
Je bent toch niet nieuw op FOK!? Voor bedankjes moet je elders zijn.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:58 schreef ktnxbye het volgende:
Een bedankje als iemand je helpt zou wel leuk zijn. Ook al is het misschien niet het antwoord wat je gehoopt had.
Als je op bedankjes hoopt, zul je nog vaak teleurgesteld worden op fok.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:58 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Is dat echt zo? Ik zie alleen een vraag of ie in z'n recht staat. Blijkbaar is er twijfel.
[..]
Een bedankje als iemand je helpt zou wel leuk zijn. Ook al is het misschien niet het antwoord wat je gehoopt had.
Als je op een topic van mij zo`n reactie geeft krijg je ook geen bedanktje.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:53 schreef ktnxbye het volgende:
Ik sta een beetje voor jan l*l te posten blijkbaar. zoek het dan ook maar uit.
Bedankt voor je antwoord, alleen was het niet waarop gehoopt werd.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bent toch niet nieuw op FOK!? Voor bedankjes moet je elders zijn.
Bedankt dat je even de moeite hebt genomen om hem te bedanken.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:04 schreef Conflict het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoord, alleen was het niet het antwoord waarop gehoopt werd.
Ik heb de groeten gedaan thuis en ik moest je daarvoor bedanken. Je krijgt de groetjes terug.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bedankt dat je even de moeite hebt genomen om hem te bedanken.
En de groetjes thuis.
En de groetjes aan poes.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:09 schreef Biancavia het volgende:
De groetjes zijn goed aangekomen hier thuis. Bedankt daarvoor Conflict, en bedankt Lienekien, dat je de groetjes wilde doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |